Myyty jo aikoja sitten: Golf VI 1.8TSI DSG7 Highline "GTRabbit" -09

Aloittaja Kiviharju, 01.12.09 - klo:16:47

« edellinen - seuraava »

Montako tähteä annat? (1 paska mikä paska - 5 Über hieno)

*
7 (4.4%)
**
11 (6.9%)
18 (11.3%)
71 (44.4%)
53 (33.1%)

Äänestäjiä yhteensä: 151

ATM

Tos®

Lainaus käyttäjältä: ATM - 24.08.10 - klo:22:24
Sulkee ikkunat sateen sattuessa.
EOSsissa tuosta lienee oikeasti hyötyä  ;D
Autotalli:
Golf 2025 GTE
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

Kiviharju

Lainaus käyttäjältä: vehkis1983 - 24.08.10 - klo:22:21
Jokos on jouset tulleet? Ps. Mikä tuo rain closing toiminto on?
Ei ole vietereitä näkynyt eikä kuulunut.
Ajattelin huomenna taas soittaa ja jollei mitään tarkempaa tietoa vieläkään ole täytyy neuvotella hyvityksestä tai purkaa kauppa ja tilata osat marmorilta...
Kyllä ennen on aina osat tulleet ihan ajallaan vaikka on Saksasta asti tilattu Slamitille, mutta juuri tällä kerralla kun uskaltauduin maksamaan "etukäteen"(siis laskun eräpäivä oli sinä päivänä kun osien olisi pitänyt tulla) niin kävi näin :-\

Joka tapauksessa asennus mennee keväälle, en rupea autoa madaltamaan vartavasten talveksi...
Mutta periaatteesta haluan saada osat nyt kun ne kerran on luvattu ja maksettu.
Audi A4 Allroad quattro -17

Simola

Taitaa olla Slamitilla kesäkiireitä aika kovasti.
Ikävää jos nuo jouset nyt jää syksyllä laittamatta. Turhaahan sitä rahaa on sitoa koko talveksi rautaan, vaikka joku on joskus sanonutkin että raudassa ei ole raha hukassa. ;)
Ex: VW Golf IV 1.8 Turbo GTI

Kiviharju

No nyt jousiasia selvisi.
Slamitin puolella ei ollut muuta vikaa kuin se että asiaa ei selvitetty kun ensimmäisen kerran soitin, eikä väliaika tietoja annettu.
Nyt selvittelyjen jälkeen selvisi että tukkuri ei saa jousia tehtaalta pitkään aikaan, mutta eipä ole sekään taho ilmoittanut jälleenmyyjälle että niitä ei ole saatavilla vaan ilmoituksessa luki "jälkitoimituksessa". :P

Rahat sain Slamitilta takaisin pahoittelujen kera.

Sitten huomenna marmorilta tilaamaan jousia, ainakin aikaisemmin tietokone näytti että Saksan varastossa on kyseisiä jousia saatavilla, toivotaan että tilanne on sama vieläkin.

Saas nähdä saisiko järjestettyä töistä vapaata, niin että laittaisi ne jo syksyllä alle ;D

RTWteam

Palava halu on tullut siis takaisin ja kohta olla lähempänä tietä. ;)

vagevo

mä voin myydä mun oem jouset, autolla ajettu 11000km, jos ne on juuri sellaiset joita olet tilaamassa. Tilataan mulle sit slamit.net.stä h&r:t sopiiko sellainen?
EX VW Golf 1 Karmann Cabriolet 1.8 (1989)
EX VW Golf Plus Sportline 1.6 FSI (2006)
EX VW Golf 6 Variant Highline 1,4 TSI 118kw DSG7 (2010)
EX VW Touran 1,4 TSI 103 kW DSG7 Highline 7Seats (2012)
VW Caravelle 2,5 automatic (1995)

Kiviharju

Ei taida onnistua, kun sulla on 1.4TSI Variant ja minulla 1.8TSI Hatchback
Tähän minun autooni ei ole saatavilla vielä muuta kuin tuo Eibachin valmistama orginaali sarja.

Jouset laitoin jo tilaukseen Kotkan merkkiliikkeestä, taas oli 2 viikosta puhetta, toivottavasti se nyt myös pitää :)

Donitsi

Oisit vaan Ebay:n kautta tilannut H&R:t edullisesti ja yhtä nopeasti kuin marmorilta.

Kiviharju

Sen verran on takuuta jäljellä vielä että mieluummin otin orkkis sarjan joka ei lopeta takuuta alustan osalta.
Ei se hintaerokaan ole niin kauhean paha...
Joku OEM perversio iskenyt ;D

vagevo

:) kunhan kokeilin... itse ehkä hommaan ens kesäksi h&r alustan tai eibachin... katsotaan nyt. tonttiin joka tapauksessa olis kiva saada.

Erzi

Lainaus käyttäjältä: vagevo - 28.08.10 - klo:20:29
mä voin myydä mun oem jouset, autolla ajettu 11000km, jos ne on juuri sellaiset joita olet tilaamassa. Tilataan mulle sit slamit.net.stä h&r:t sopiiko sellainen?

Minkäs takia olet myymässä?
Ex. Golf VI 1,4tsi Comfortline
Ex. Golf V 1,6fsi Sportline

Tos®

Lainaus käyttäjältä: Erzi - 29.08.10 - klo:19:11
Minkäs takia olet myymässä?
Jotkut tahtoo katujyrän ;) Tai oman lumiauran talveks...
Autotalli:
Golf 2025 GTE
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

vagevo

Oem alusta saisi olla hiukka matalampi ja jäykempi. Tottunut kuppipenkkeihin ja tiukkaan alustaan.

ps. Ei pilata tätä GTRabbitin autotalliesittelyä

Kiviharju

Tänään tuli paketti Dynamat:ia odottamaan Golfin paksiin  pääsemistä. Täytyy kokeilla auttaisiko pienimuotoinen vaimennus pienentämään tuota takapenkillä kuuluvaa huminaa ja rengasmelua.
Jos ei auta, niin sitten laitetaan lisää mattoa, myös lokasuojien ympärille :)

Myös etuvaloja on päivitetty pienellä koodauksella, kohdetta en kerro, jottei herätä pahennusta ;) Osa varmaan arvaa mitä on tehty...

Jouset laitettiin tilaukseen 3 viikkoa sitten marmorilta, 2-4vko lupasivat toimitusajaksi, eikä ainakaan vielä ole tullut viestiä ettei tavaraa ole saatavilla...

T.S.

Hieno Golffi on, tuli luettua tämäkin tarina läpi koska perheeseen on tämmöinen karvalakkina tulossa.  Laitathan sitten raporttia tuosta äänieristysprojektista, laitoin itsekin juuri ison paketin Silent Coat Extraa tilaukseen ja myös sen pitäisi päätyä Golfin tavaratilaan kunhan auto saapuu.

Kiviharju

En sen enempää projekti kuvausta ottanut tästä vaimennushommasta, kun ei siinä mitään ihmeellistä ollut. Paksi tyhjäksi ja matot paikalleen.
Otin kyllä auton tietotarran pois peltipinnalta, ja laitoin sen vaimennusmaton päälle takaisin, se kannattaa muistaa.

Aika pienistä paloista tuota tuli värkättyä, mutta tuo 1.1 neliön paketti riitti juuri ja juuri peittämään paksin pohja. Mihinkään verhoilujen taakse en tuota vielä laittanut.

Pari kuvatusta lopputuloksesta:

Tos®

Autotalli:
Golf 2025 GTE
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

Kiviharju

Tuossahan tuo pihassa seisoo vielä, en ole kerennyt ajamaan.

Kohta pitäisi käydä pienellä lenkillä paria taloa katsomassa, sen jälkeen olen viisaampi.

Olisi pitänyt ottaa pari kuvaa tehtaan "äänieristyksistä", 4 kpl 15x15cm palaa jotakin mattoa liimattuna peltiin :-\

Kiviharju

Kyllä tuokin eristys jo jotain vaikutti, kohina ja kumina vaimentuivat huomattavasti.
Seuraava vaihe on varmaankin pyöränkoteloiden vaimentaminen sisäpuolelta, jossakin vaiheessa.

Kiviharju

Muutama uusi syksyinen kuva lisätty aloitusviestiin.

VWonderman

Lainaus käyttäjältä: Kiviharju - 26.09.10 - klo:18:59Muutama uusi syksyinen kuva lisätty aloitusviestiin.

Kivoilta näyttävät. Hieno on myös Golffi. ;)

PS. onks sumarit jumittunu päälle? ;D ;D
Very Odd Looking Vehicular Object
(•_•)

Kiviharju

LainaaMyös etuvaloja on päivitetty pienellä koodauksella, kohdetta en kerro, jottei herätä pahennusta  Osa varmaan arvaa mitä on tehty...
;)

Edit: tarkennettakoon vielä että sumuvalot on koodattu himmennettyinä päiväajovaloiksi, jotka toimivat valotunnistimen ohjaamana.

Tos®

Nyt voi kyllä (sumareista huolimatta) ylistää kuvanlaatua :D
Itse tapaan käyttää 3:2 tai 16:9 kuvasuhdetta, ei tuo 4:3 oikein nykynäytöille kelpaa : 8)
Autotalli:
Golf 2025 GTE
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

Kiviharju

Lainaus käyttäjältä: Tos® - 26.09.10 - klo:20:24
Nyt voi kyllä (sumareista huolimatta) ylistää kuvanlaatua :D
Itse tapaan käyttää 3:2 tai 16:9 kuvasuhdetta, ei tuo 4:3 oikein nykynäytöille kelpaa : 8)
Meinaako se vittuilla vai mitä? ;)
Ei ole oikein hallussa nuo kuvasuhteet :-[ Ihan samalla tavalla olen ottanut kuvat pokkarista koneelle, ja sitten Picasan kanssa siirtänyt nettialbumiin oikean kokoiseksi muunnettuna.

Tos®

Heh, se oli vain vinkki.
Joissain kameroissa delete napista saa vaihdettua kuvasuhdetta...

e: 4:3 Puhelin laatu
3:2
ja laajakuva 16:9
Ei noista herneitä kannata ottaa, leveä kuva vain sopii paremmin nykynäytöille..  8)
Autotalli:
Golf 2025 GTE
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

Kiviharju

En mitään herneitä ottanut, en vaan oikeasti kauheasti noista mitään ymmärrä :-\

Nyt kun puhetta tuli, niin löysin tuosta Panasonicista sellaisen valikon josta kuvasuhteen saa vaihdettua. Laitoin sen nyt 3:2:teen.

Ensi kerralla olen viisaampi ;)

Tos®

Autotalli:
Golf 2025 GTE
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

Kiviharju

Nyt on kuulemma jouset jo matkalla Saksasta tänne päin. ;D
Ilmeisesti olivat tehneet siellä päässä tehtaalta tilauksen, kun varastosaldo oli pitkään nollilla.

makelja

Pitääkö myös nuo Volkkarin omat jouset muutoskatsastaa?

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy