3C 1.9 TDI BXE outo käynnistyminen

Aloittaja parsiosam, 13.01.15 - klo:18:06

« edellinen - seuraava »

parsiosam

Eli skenaario on seuraava: Ulkona -15 astetta auto päiväks (8h) talliin +13 astetta. Käynnistäessä ei meinaa lähteä tulille ja kun lopulta lähtee käymään niin jumputtaa kierrokset n.1100/min ja kuulostaa kuin kävisi vaijailla pytyillä, eikä vastaa kaasupolkimeen mitenkään, joskus saattaa sammua välillä pysyy käynnissä ja käynti normalisoituu n 30 sekunnin jälkeen. Jostain kuulin/luin, että voisi olla välijäähdytin joka kerää kondenssi vettä ja aiheuttaa ko. oirehdinnan. Mitään vikakoodia ei anna, ainakaan puhelimen OBD-scopella kun lueskelin vikamuistia.

ppm

Itselläni teki samanlaisia oireita pari kertaa ulkolämpötilan ollessa nollan tuntumassa. Lämpimässä en autoa säilytä tai ole säilyttänyt. Tuolla kosteudella ahtojärjestelmässä sitä minullekin perusteltiin ja tarjottiin korjauskeinona reikien porausta ahtokanavistoon, johon en suostunut. Maskinsuojuksilla ongelma on loistanut poissaolollaan.
Passat 3C
#19" Dotz Mugello
#17" Nano 149 Black "M5 replica"

parsiosam

oukkei, täytyy siis mennä veistelemään makuualustaa uuteen muotoon  :D

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy