Audi A4 2.0 TQ S-Line sdn -06

Aloittaja Ton-1, 09.08.10 - klo:23:59

« edellinen - seuraava »

j@ri

Komia on auto, lajissaan. Henk.koht. hieman häiritsee reiät mustassa maskissa siinä rekisterikilven ympärillä - tai paremminkin - rei'istä pilkottava punainen maali.

Rekisterikilven taakse ehkä maskin levyinen (kiiltävä?) musta peitelista tmv?  :-\

My 2 cents.

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: j@ri - 12.09.10 - klo:00:20
reiät mustassa maskissa

Häiritsee ne itseänikin ...... hassua että tämä Ebay:stä bongaamani maski tuli ilman rekkarin taustakilpeä (oli kyllä kuvassa ilman), ehkä eri maiden (rekisterilaatan) vaatimusten takia niitä myydään erikseen, oli jo yksi virittely miten sen olisi saannut sopivampaan hintaan kuin Slamit 65 e tai marmori 95 (ihan periaatteestakaan en semmoista tuosta muoviosasta maksa kun maski makso suunnilleen saman verran) mutta se keissi meni hieman käsille. Yk's kaveri taikoo hiilarista ties mitä, oli jo vähän juttua että tekis sekä eteen että taakse taustalevyt, tuo etupää vaan on haasteellinen kun se on kaikkea muuta kuin vain suoran levyn paikka. Pariinkymmeneen romppariin pistin jo kyssäriä moisesta levystä mutta vielä ei ole onnannut (ihan sama minkävärinen tulisi, muutama jutska pitäis maalata mustaksi, menis siinä samassa).

Nyt nukkumaan ja kampi lähte(ne)e pyörimään aamusta klo. 08.40  ......
Member of a A(udi) & A(prilia) club

Ton-1

Aika monelle jo tullut selväksi väri'vikaisuuteni', punamustalla ajelen nykyään reilun kolmenkymmenen kilsan työmatkan, tarkoitus olisi jahka pääsee hommien kanssa plaaniin että se matkapeli ei aina olisi se sama pumu-peli .... ;D

Flat

miten olis debadging ? Aito black & red.....tuo valkoinen sinun tapauksessa on "tyylirikko"

vai raaskiiko rakkaampaa kulkupeliä modata yhtä paljon kuin nelipyöräistä?

Ton-1

;D

Täytyypi sanoa että tuossa en kyllä ole sitä valkoista NIIN silmäänpistavänä kokenut kuin kromeja Audista.

Perkules, se tuota ennen ollut (nussittu ..  >:( >:(  ) peli (vastaava -98 mallinen, tuo -08) oli FULL Red & Black ! ;)

edit: Vaikka pyörä on noin putsplankin näköinen niin se on ihan työrukkanen ...... 'sydäntä lähellä' ovat enemmänkin ne (keskeneräisinä olevat) aika-ajovehkeet (2 pyörää) ....... hiilaria ..... high tech:ia muutenkin vaikka ovatkin (taas kerran) enemmänkin 90-l kun tämän vuossadan edustajia ..... tää on sydänkäpynen ....... suomipoikaitten keksintö 90-l puolvälistä, märkä päiväuneni on saada SM-mitsku 2012 tuon avulla .....

Ton-1

Ja tuolla oli kesällä kiva ajella baarien ...... ohi ..... sillä ei voi jättää mihinkään, ei edes lukollisena (runko alumiiniseen rankaan liimatut hiilikuitu'vahvikkeet'/ huomaa keula, per'saukismalli sillä VAIN yksi liukuputki), ja on ymmärtääkseni ainoa suomessa. Sen ajan huippu (-98), tupsahti eteen kesällä, ja kun hinta oli sopiva ja vaihteisto mun fanittama 8-lehtisellä perällä niin pyöräkokoelma kasvoi kuuteen kappaleeseen. Ei ollut taloudellinen 'riski' ( tiesin sen heti) sillä eräs kaveri tarjos heti 10 e enemmän kun kerroin mitä makso.  ;D

Yllättävät värit vaikka ovatkin väärinpäin.  ;D

Ton-1

....... and the beat goes on ........

mabe

Onpa siinä taas ollut pakkaajalla huumorintajua laittaa paketin pohjaan postin laput kiinni. Oikein paketin kyljessäkin näkyy oikea suunta, mihin paketin pitäisi aina osoittaa.

Tuskin tosin jouset ja iskarit moisesta on moksiskaan, mutta tuli nyt vain mieleen.

Ton-1

'Sellaista sattuu, harvoin tosin mutta sattuu kumminkin'  ;D

Erään menneisyyden kollegan heitto tämmösiin 'varmoihin' tapauksiin ..... :D

Ja mulla taitaa olla otsikko väärin, merkin edustajan mielestä kyseessä on Sport Edition-malli .......    ???

Ton-1

Nightriding .... superstailing .....  ;D

On se B7:n kajuutta ja valomaailmaa niin supeeeeeeeerrrrr että ! ! !

Ollessani 'värivikainen' punaiset mittari- ja mankanvalot ovat kyllä mieleeni ....... on NIIN harmoninen yhdistelmä ....... en usko että pystyn vaihtamaan tätä muuhun ...... pitkään aikaan. ;)

Täytyy tunnustaa, siinä vaiheessa kun 'säästöpossu' ( äärimmäisen kevytkulkuinen, mikroautomaisella tuntumalla ollut Mazda 323 1.84 GLX -99 sdn aj.89 tkm.) vaihtui tähän oli 'lievää' orjentoitumisongelmaa havaittavissa ......... mutta nyt, reilun 3 kk:n jälkeen, en vaihtaisi Reddietäni mihinkään(noh 'ehkä' johonkin mutta sillee tyytyväisyysmielessä).

Ton-1

.........TON-111 tilattu ......... ;D

Ton-1

Just!

Mä olen siitä TON-1:stä haaveillut aina ....... la aamusta, kun ensin olin pe iltana keksinyt (kaverin talleilla, autoani pestessä ja KLF:stä hyvän 90-l tanssimusiikin keventämänä) hienon ratkaisun työnantajani auttamiseen (sitä ennen en oikein saannut unta .... :(  ) valtasi tarve toteuttaa joku unelma .... ja se olis sitten SIINÃ,, !

rob-s

Oliko TON-1 jo käytössä vai miksi TON-111? Hienoa toteuttaa haaveitaan..oikein!..:)
Nykyiset: Audi R8 4.2 V8 ja Audi A5 B9 2.0TFSI quattro
Ex: Audi A4 B8.5 2.0TFSI quattro
Ex: Porsche 981 Boxster
Ex: Porsche Cayman S
Ex: Audi RS4 4.2FSI V8 B7 sedan
Ex: BMW 328i TwinPower Turbo Sport F30 Sedan /
Ex: Audi A5 2.0TFSI quattro cabriolet s-tronic  /
Ex: A5 3.0TDI quattro coupe s-line

Ton-1

Olenhan mä vähän 'outo' mutta en noin outo  ;D   1 ja 11 jo varattuja.

Mutta merkinnee sitä että mun ei tartte A5-ketjuun enää kirjotella, tämä kärry on jo NIIN mua.

VWonderman

Very Odd Looking Vehicular Object
(•_•)

Tikka

Lainaus käyttäjältä: Ton-1 - 27.09.10 - klo:14:38
Olenhan mä vähän 'outo' mutta en noin outo  ;D   1 ja 11 jo varattuja.

Mutta merkinnee sitä että mun ei tartte A5-ketjuun enää kirjotella, tämä kärry on jo NIIN mua.
Hyvähän se on, jos rekisterikilven hinnalla selvisit tuosta A5-kuumeesta ;)

Pertsa

^Korjatkaa olen väärässä mutta eikös kilvet saa myös ilman noita EU-tunnuksia?

EDIT:
Ainakin tuolla aiheeseen liittyvä keskustelua
http://www.ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?p=732315&sid=dfeefbb2fa3748a1161617150b304c79

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: -MTM- - 27.09.10 - klo:16:42
Mikset ottanu TON-167:aa? ::)

Helkatin hyvä veto ..... oikeastaan jää nyt hieman kaivelemaan toi ...... mutta kyllä toi nyt lukitsemani kuvaa mua/ laiffii sopivammin ...... tosta sun ehdotuksesta paljastuis ikäki .......  ;D

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: Tikka - 27.09.10 - klo:16:44
Hyvähän se on, jos rekisterikilven hinnalla selvisit tuosta A5-kuumeesta ;)

(helkatin iso röhönauru pääsi tämän kommentin luettuani) Haluan rahalleni laadullisen vastineen - mainittu auto on hieno sekä ulkoisesti että teknisesti, kajuutta ei vaan oikein iske. Ainakaan vielä.

(jaaha, pitänee vielä aloittaa ihan tekemään töitä - saanen listan valmiiksi jolla unettomat
yöt siirtyvät toimittajan puolelle ...  ;D

Markku J

Sinun tilaamasi on paljon parempi. Ei porukka tuota ikähommaa oivalla, eikä se edes ole mielekäs numero muutenkaan. Tuo 111 puree paljon paremmin liikenteessä.

Aika mukavasti lukitsit tuolla kilvellä autokuumeen pois. Nyt ei ehkä ihan heti tule vaihto mieleen. Siltikin - tonni kilpeen on aika paljon. Sillä saisi vaikka mukavan lomareissun.

clima

Samaa mieltä Markun kanssa tuosta 111:sta.

En ole autoasi sattunut koskaan näkemään vaikka ilmeisimmin saman kaupungin suunnilla liikutaankin. Nyt hieno B7 on ainakin helppo tunnistaa. Lapa nousee jos ohi ajellaan  :)

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 27.09.10 - klo:20:43
Sinun tilaamasi on paljon parempi. Ei porukka tuota ikähommaa oivalla, eikä se edes ole mielekäs numero muutenkaan. Tuo 111 puree paljon paremmin liikenteessä.

Aika mukavasti lukitsit tuolla kilvellä autokuumeen pois. Nyt ei ehkä ihan heti tule vaihto mieleen. Siltikin - tonni kilpeen on aika paljon. Sillä saisi vaikka mukavan lomareissun.

No olen tuosta kilvestä myös juuri tuota mieltä, jotenkin tuo valitsemani on TÃ,,YSIN SELKEE !

Jossain jo mainitsin että ei mulla nyt ole autokuume - tuo tarjous vaan tekee tilanteen hieman otollisemmaksi mutta en oikein tunne tuotetta omakseni (sisusta ei puhuttele ja jos saa jotain ulkomuodosta mussuttaa niin se sivutakalasin kulmikkuus hämää hieman) - just käväsin autolla kauppareissulla - pelini tuntuu niin hanskalta että oksat pois.

Toisaalta yksi tonni 60 muun joukossa ei nyt sitten ole .....

Ja mä luulen että kun climan kärry menee ohi niin mun veri pysähtyy enkä saa lapaani pystyyn ..... ;D

Erkka

... Ja nyt jäi rahaa tuunata nykyistä kulkinetta mielinmäärin, kun ei mennyt useita touhutonneja uuteen vaihtaessa. ;D
VW Passat Variant Elegance Business eHybrid 200 kW DSG vm. 2025
Ex. Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

Ton-1

Tonnit rupee olevan menneet ( siis osiin, lompakossa kyllä vielä) sillä stereo-osaston osat lojuu tossa pöydän alla, kellarissa Eibach + Biltsu -setti/viriputkisto, tummat vanteet enää puuttuu.

Katotaan josko sais sen rekkarin alustankin jossain vaiheessa sakuista/kaveri heitti oheisen (What´s special with this Plastic Reg. Plate Holder? I can buy a pair new for 5 euros or less ....? Is it so hard to get them in finnland? ) kommentin paikanpäältä.

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 27.09.10 - klo:20:43

Mielessä siintää omalaatuinen toteutus seuraavalle 2 v.-kaudelle, voipi olla että tuo uusi kärry ei olisi siinä 'ihan fiksu veto'.

Laatoista vielä: vaikka et lunasta sitä niin se pysyy varattuna 2 v. Eräs hyvä laatta (vrt. PAS-1) oki varattuna 2 v. 'kaveri oli maksanut sen mutta ei ikinä ottanut käyttöön , ei ollut sitten semmosta pelisilmää että olis hakenut 100 egen fiiun ja ottanut sen siihen ja pistänyt myyntiin sen koko höskän ( silloin sitä tonttua ei pitänyt aina autoa vaihtaessa maksaa). Nykyään ed. main. laatta on eräässa Audissa.

Nyt on hyvä keli lähteä sillä 2 pyöräsellä punkulla töihin ! ;)

Tikka

Lainaus käyttäjältä: Ton-1 - 27.09.10 - klo:21:08
tummat vanteet enää puuttuu.
Meinasitko ihan mustia vanteita, vaan muuten tummia. Antrasiitti vai mikä se nyt onkaan.

Ton-1

No ihan täysmustat vois olla vähän rajut, näistä olen kauppaa tehnyt, niistä kun saa ihan ite valita offsetinkin .....

Meinaan pitäytyä mukavuuspainoitteisessa mutta suht' näyttävässä setissä, 225/40/18 vanteen ollessa 8" ja et 35 on ihan maukkaan oloinen/näköinen, noi kun tilaa 7.5" x 17" et 30 ja kietasee 205/50/17 päälle niin tulee yhtä ulos. Alkuperäinen vanne + kumi on jotain 23 kilon luokkaa, toi vanne on alle 9 kiloa ja siihen alle 10 kg rengas (punnittu/ mulla jo pari jemmassa) niin hyrrävoimatkin vähenee (kitkan lisäksi) = rullaavampi kaara. Kehä 205/50/17 on inan isompi kuin 225/40/18 joten näkökin 'pitäis' olla ok (?!).

rob-s

Laitahan "Mavic" tarrat vanteiden kylkiin:)

Musta-puna teema toteutuu Ton-1:lla!
Nykyiset: Audi R8 4.2 V8 ja Audi A5 B9 2.0TFSI quattro
Ex: Audi A4 B8.5 2.0TFSI quattro
Ex: Porsche 981 Boxster
Ex: Porsche Cayman S
Ex: Audi RS4 4.2FSI V8 B7 sedan
Ex: BMW 328i TwinPower Turbo Sport F30 Sedan /
Ex: Audi A5 2.0TFSI quattro cabriolet s-tronic  /
Ex: A5 3.0TDI quattro coupe s-line

Erkka

Onnistuuko tarrojen laitto noihin vanteisiin, kun on stanssatut tekstit reunoissa?
VW Passat Variant Elegance Business eHybrid 200 kW DSG vm. 2025
Ex. Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

Pertsa

Joo, jos on ihan kokomusta vanne, niin näyttää helposti hiukan "tukkoiselta" tuo rengas/vanne. Mitäs jos tuon "Team Dynamics Motorsport" tekstin maalaa punaiseksi. Olis helppo homma laittaa maalia tuonne stanssattuihin kirjaimiin ja pyyhkiä mahdollisesti ylimennyt päältä pois.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy