Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG MY15

Aloittaja PeHa, 20.12.14 - klo:17:37

« edellinen - seuraava »

PeHa

bensa Golf vaihdetaan ylläolevaan dieselkulkineeseen kun löytyi jälleenmyyjältä valmis itselle sopiva paketti maasta, luovutus aikaistuukin 3.1.2015

RS:n lisävarusteet:
- metalliväri Black Magic
- winter pack
- antrasiitti Geminit

paikalliset varusteet:
- talvivanteiksi Hawkit Contin nastoilla 205/50-17
- takaroiskeläpät
- takapuskurin lastaussuoja
- metallinen koirakalteri

vielä parin päivän odotus..
Octavia Scout 2.0TDI 184 4x4 DSG 2017
VW Amarok Highline 4Motion 2.0BiTDI 2012

PeHa

8 pv ja 1030km hymyssä suin ajeltu.  Maalipintaan Finikorin Brilliant käsittely tehtiin 6.1. Kuvia tulossa myöhemmin.
Octavia Scout 2.0TDI 184 4x4 DSG 2017
VW Amarok Highline 4Motion 2.0BiTDI 2012

PeHa

Kuukausi ajeltu ( lähinnä vaimo ) 3000km edelleen hymyssä suin ilman minkäänlaisia vaivoja. Contin nastat 205/50-17 toimineet moitteettomasti. Pitovaikeuksia ainakin talvella havaittavissa ;D.

Kuvia https://www.flickr.com/photos/130316312@N03/

Pojallekin löytyi merkkipenkki.
LED rekkarivalot odottavat asennusta, samoin musta kehikko keulaan kromisen tilalle saapui SuperSkodalta. Jos sais tulevana viikonloppuna paikoilleen.
Octavia Scout 2.0TDI 184 4x4 DSG 2017
VW Amarok Highline 4Motion 2.0BiTDI 2012

Gepardi


PeHa

Lainaus käyttäjältä: Gepardi - 06.02.15 - klo:22:55
Hieno auto, kaikin puolin. 8)
Kiitoksia.

Eilen askarreltu musta maskin kehys kromisen tilalle, omasta mielestä tyylikkäämpi kuin krominen.
LED rekkarivalot myös paikoillaan.
Uusia kuvia kuvagalleriassa.
Octavia Scout 2.0TDI 184 4x4 DSG 2017
VW Amarok Highline 4Motion 2.0BiTDI 2012

clacson

Lainaus käyttäjältä: PeHa - 08.02.15 - klo:16:20
Eilen askarreltu musta maskin kehys kromisen tilalle, omasta mielestä tyylikkäämpi kuin krominen.
Musta kehys sopii paremmin useimpiin väreihin ja kun autossa ei ole muuta kromia, niin...
Mistä päästä aloitit kromikehyksen irroittamisen ja miten homma eteni?
Vasta suorakoipisten valtakunnassa opin varmaan pitämään suuni pienemmällä, silloin lienee kyllä hiukka myöhäistä.

PeHa

Lainaus käyttäjältä: clacson - 08.02.15 - klo:17:22
Mistä päästä aloitit kromikehyksen irroittamisen ja miten homma eteni?

Molemmista yläkulmista lähdin etenemään, pienellä talttapäisellä ruuvimeisselillä longistin, osa kromikehyksen kiinnikkeistä hajosi, osin tarkoituksella. Uudesta näki kiinnikkeiden paikan. Kolmeen osaan sain vanhan kehyksen. Uusi oli plug and play laittaa paikoilleen. Ja onneksi uusi kehys  suoraan Black Magic värinen. Oisko vajaa puolituntinen mennyt aikaa.
Octavia Scout 2.0TDI 184 4x4 DSG 2017
VW Amarok Highline 4Motion 2.0BiTDI 2012

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy