Superb 2.0tdi 140hp dsg -09 luotettavuus

Aloittaja villwill, 10.12.14 - klo:01:32

« edellinen - seuraava »

villwill

Moro!
Kakkoskoppasta 1.6mpi Octaviaa olen ajanut jo tovin, mutta isompi diesel automaatti kiinnostaa kun työmatka muuttui pitkäksi ja osin moottoritieksi..
Luonnollinen vaihtoehto siis, löysin -09 Superbin elegancella, kiskalla rullattu 215k. Dsg tietenkin :D
Palstaa lukiessa lukee vaikka mistä oireiluista, kaksoismassavauhtipyörä ilmeisesti heikko lenkki, mites tuo dsg kestää? Erinäisiä mielipiteitä täältä lukenut, mutta uskon että hyvä huolto pelastanee lootan?
Jos ammattilaiset osais neuvoa nuorisoa, mitä tollasesta kannattaa ostohommissa tsekkailla? Dsg:n oljynvaihdot, millä välillä tehdään? Koneen jakopää? 2.0tdi ilmeisesti kans osin vikapesäke? Ainaki faijan a4 oireillu.....
Ajossa: Octavia -05 2.0tDi DSG elegance.
Ex: Octavia -05, 1.6mpi elegance.
Ex: Opel Vectra B -01 2.0 ecotec.
Ex: 2x Opel Calibra -93 2.0ohc.

akk

Työpaikalla meni juuri n. 120 tkm ajettu vm. 11 vaihtoon. Ei siinä ollut mitään ongelmia moottorin eikä vaihteiston suhteen. Omalla ja toisella vm. 12 ajettu nyt reilut 60 tkm, eikä ollut ongelmia. Vaihteistoöljyn vaihto tehty 60 tkm huollossa.
VW ID.7 GTX

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy