Skoda Octavia Combi RS TDI MAN

Aloittaja FroDoZu, 17.10.14 - klo:20:21

« edellinen - seuraava »

FroDoZu

Noniin,

on aika astua kaapista ulos. Eli A3 on löytänyt seuraajansa ja nyt odotellaan sitten monen muun kanssa RS:n toimitusta. Moottoriksi valikoitui pitkän harkinnan jälkeen TDI ja väriksi perusvalkoinen. Laatikon suhteen valinta oli alusta lähtien selvä eli manuaalilla mennään edelleen.

Auto on tilattu seuraavilla varusteilla:

  • Winter pack
  • RS-Challenge -paketti
  • Intelligent Parking Distance Assistant
  • Parkkikamera

Myyjäliikkeestä mukaan tarttuu:

  • Denom 17"+HKPL8

Jälkiasenteisina tilatut tavarat:

  • LED-moduulit rekisterikilven valoihin
  • Sisätilan valot LED-versioksi
  • Parkkipolttimot ledeiksi
Tulossa Skoda Kodiaq 1.4TSI DSG Ambition
Skoda Octavia Combi RS TDI -16
EX:Skoda Octavia Combi RS TSI -15

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy