Polttoaine

Aloittaja RS/III/RallyGreen, 29.07.14 - klo:09:31

« edellinen - seuraava »

Bensa vai Diesel

Bensa
30 (65.2%)
diesel
14 (30.4%)
Ei väliä
2 (4.3%)

Äänestäjiä yhteensä: 46

RS/III/RallyGreen

Kaikki tietää, että tämä on ikuisuus kysymys
Skoda Octavia Combi TDI/RS DSG/ Rally Green

purtsi83

http://www.vagarena.fi/index.php?topic=7533.0

Eikös tuolla voi jo käydä vastaavan keskustelun jopa ilman noita liikkuvia lauseita.

RS/III/RallyGreen

Lainaus käyttäjältä: purtsi83 - 29.07.14 - klo:09:52
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=7533.0

Eikös tuolla voi jo käydä vastaavan keskustelun jopa ilman noita liikkuvia lauseita.
Tarkotus oli äänestää,ei välttämättä keskustella.
Eikä,joka paikkaa tarvitse mennä ja kommentoida,jos ärsyttää, vaikkapa liikkuvat lauseet... 
Skoda Octavia Combi TDI/RS DSG/ Rally Green

Pikkukakkonen

Haisevaa ja savuavaa en halua, joten bensa on ainut vaihtoehto  :o

Geoman

2.0 TDI dieselmoottori on luotettava ja hyvä on siihen liitetty DSG6-vaihteisto.

Ritzenhoff

Minkä hemmetin takia aloittajan on jatkuvasti tehtävä näitä Octaviaan liittyviä saatanan typeriä galluppeja? Muutenkin aivan liikaa paskanjauhantaa kyseiseen malliin liittyen aivan liian monessa ketjussa. Tästä koko palstasta on mennyt maku viimeisen vuoden aikana tämän takia. Tuntuu ettei koko palstalla ole pian muita kuin seniilejä vanhoja pappoja Skodineen.
Octavia III Combi 1.4 Style DSG facelift ajossa

KaiVee

Lainaus käyttäjältä: Ritzenhoff - 29.07.14 - klo:21:00
Minkä hemmetin takia aloittajan on jatkuvasti tehtävä näitä Octaviaan liittyviä saatanan typeriä galluppeja? Muutenkin aivan liikaa paskanjauhantaa kyseiseen malliin liittyen aivan liian monessa ketjussa. Tästä koko palstasta on mennyt maku viimeisen vuoden aikana tämän takia. Tuntuu ettei koko palstalla ole pian muita kuin seniilejä vanhoja pappoja Skodineen.

Täysin samaa mieltä, miksi joka asiasta pitää äänestää, mitä seuraavaksi, miten olisi onko ratti ylä vai ala-asennossa tai penkki edessä vai takana tai joka keskiasennossa.

RS/III/RallyGreen

#7
   ;)
Skoda Octavia Combi TDI/RS DSG/ Rally Green

rami

Lainaus käyttäjältä: KaiVee - 29.07.14 - klo:21:15
Täysin samaa mieltä, miksi joka asiasta pitää äänestää, mitä seuraavaksi, miten olisi onko ratti ylä vai ala-asennossa tai penkki edessä vai takana tai joka keskiasennossa.
Mikä piru Sotkan jengissä ottaa aivoon???
Se vaan on niin kun halvalla tedään tulee paskaa.
Sotka ei ole Audi se pitää tajuta.
A3:sen vikaketju on aika lyhyt kun vertaa Seattiin ja Sotkaan.
Mistä jotuu???

RS/III/RallyGreen

Lainaus käyttäjältä: rami - 29.07.14 - klo:23:01
Mikä piru Sotkan jengissä ottaa aivoon???
Se vaan on niin kun halvalla tedään tulee paskaa.
Sotka ei ole Audi se pitää tajuta.
A3:sen vikaketju on aika lyhyt kun vertaa Seattiin ja Sotkaan.
Mistä jotuu???

Mutta tiivistettynä samaa paskaa eri paketeissa ja eri hintaisissa paketeissa.
Skoda Octavia Combi TDI/RS DSG/ Rally Green

sambolo

Lainaus käyttäjältä: Pikkukakkonen - 29.07.14 - klo:19:00
Haisevaa ja savuavaa en halua, joten bensa on ainut vaihtoehto  :o

En ole kyllä omassa huomannut savuja/hajuja, onkohan siinä jotain vikaa? Edellinen bensakone oli kyllä käytettävyydeltään parempi.
Octavia RS III
Ex vag:
5F Leon 1.4 tsi style
08 Leon TDI FR
07 Ibiza FR

Janneh

Nää nykydieselit ei kyllä savuta, paitsi webasto päällä

Liverpool


Antakaa nyt toisten pitää äänestyksiä jos huvittaa, älkää nyt hermojanne siitä menettäkö, vaan jättäkää ne vaille huomiotanne.

Ja veikkaisin Audi-ketjun olevan lyhyt sen vuoksi,  kun premium-merkit on virheettömiä ja täydellisiä niin varustelultaan kuin tekniikaltaankin  8)
Skoda Octavia Elegance Combi 1.8 TSI DSG.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy