Octavia II FKL päiväajovaloihin ledit

Aloittaja Kama_, 22.07.14 - klo:22:14

« edellinen - seuraava »

Kama_

Kiitos ja anteeksi, voi olla että paremmalla googlettamisella olisin vastauksen kysymykseeni löytänyt mutta ammattitaito loppui auttamattomasti kesken joten....

Tarkoitus olisi vaihtaa noiden päiväajovalojen polttimot ledeiksi ilman että herjaa palaneesta polttimosta. Superskodan kauppaama sarja väittää, että ei sytyttäisi vikavaloa mutta liekkö näin? Joten minkälaisia polttimoita porukka on onnistunut menestyksekkäästi vaihtamaan noihin päiväajovaloihin? Jotka kestäisi kauemmin kuin 2kk ja ei sytytä vikavaloa.

TeroR

Mulla ollut toi superskodan sarja jo huhtikuusta asti, vielä palavat ja vikavalo pysynyt poissa. Hintaahan noilla on enemmän kuin perus polttimoilla mutta sarja meni heittämällä paikoilleen eikä tarvinut itse ruveta vastuksia virittelemään.(tossa sarjassahan tulee vastuspötikkä liittimien väliin).

Lisäksi hommasin superskodasta led-pakkivalo polttimot, ne antoivat jokusen kerran herjan palaneesta polttimosta mutta nyt toimineet hyvin.
Olisiko ollut polttimon kannassa joku huono kosketus.
- Skoda Octavia Combi 2016 1.4 TSI-
- Skoda Fabia Combi 2003 1.4 16V -

Aba

Mulla ollut kesäkuusta Superskodan setti. Hyvin pelannut. Asennuksessa oli pieniä haasteita, kun piuhat oli niin lyhyet, että vastuspalikka ei meinannut mahtua. Sain niitä kuitenkin sen verran venytettyä, että eivät ihan v-mutkalla ole.
Superb Combi 1.4 TSI PHEV Ambition iV DSG -20
Ex-Superb Combi Ambition 2.0 TDI (man) 110KW CRLB -16
Ex- Octavia Combi Elegance 2.0 TDI DSG -11 CFHC
Ex-Fabia RS -06

Aandrii

oisko aballa heittää kuvaa autosta miltä näyttää led setillä.. entä linkkiä? itse en löytänyt superskodan sivulta..

Patomursu

saa laittaa linkkiä mistä saisi mahd valkoiset ledit päivävaloihin mitkä ei anna vikakoodia
Kahta en vaihda, merkkiä ja vaihdetta.

Kama_

Lainaus käyttäjältä: Patomursu - 27.08.14 - klo:17:29
saa laittaa linkkiä mistä saisi mahd valkoiset ledit päivävaloihin mitkä ei anna vikakoodia

Laitoin tommoset ja ei tuu vikakoodia -12 vuoden ocussa. Ja on kirkkaat!

http://www.ebay.com/itm/321123235942?redirect=mobile

Patomursu

Lainaus käyttäjältä: Kama_ - 27.08.14 - klo:17:52
Laitoin tommoset ja ei tuu vikakoodia -12 vuoden ocussa. Ja on kirkkaat!

http://www.ebay.com/itm/321123235942?redirect=mobile

Laitoin tilaukseen, kauanhan toimituksessa kestää?

Pumpeli

Lainaus käyttäjältä: Patomursu - 27.08.14 - klo:18:05
Laitoin tilaukseen, kauanhan toimituksessa kestää?

Noi oli mulla aikasemmin ja toimituksessa meni muistaakseni n.2vkoa..

Aba

Lainaus käyttäjältä: Aandrii - 27.08.14 - klo:17:01
oisko aballa heittää kuvaa autosta miltä näyttää led setillä.. entä linkkiä? itse en löytänyt superskodan sivulta..

Laitan sulle kuvan maililla...en nyt osannut sitä tänne laittaa...

Superb Combi 1.4 TSI PHEV Ambition iV DSG -20
Ex-Superb Combi Ambition 2.0 TDI (man) 110KW CRLB -16
Ex- Octavia Combi Elegance 2.0 TDI DSG -11 CFHC
Ex-Fabia RS -06

JREwing

https://www.youtube.com/watch?v=-Q8-RTv2fVY

Näppärästi onnistuu ledien laitto. Mistähän saisi tuon vastuspalikan?

pedro66

Octavia HB 1.6TDI 2011 Elegance Green Tec, Plus-paketilla, Jälkiasenteinen webasto 4kW + HTM100
EX: Octavia HB 1.9TDI DSG 2007 Elegance. Vaihto 185tkm kohdalla.

Patomursu

Sain ledit postissa eikä tule enää herjaa palaneista polttimoista. Mistäs sit saisin kilpivaloihin ledit mitkä ei myöskään herjaisi ja miten saan peruutusvaloherjan pois kun tilanne on tämä: peruutustutka ottaa virran pakkivalolta ja jos se pakkivalo on kytketty ni tutka ei toimi, kun ei saa tarpeeksi virtaa  :o

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy