Takavalot päällä vai ei päiväajovalojen kanssa

Aloittaja maher, 23.05.14 - klo:08:59

« edellinen - seuraava »

Zaasa

Lainaus käyttäjältä: ram1 - 30.12.14 - klo:23:57
Ok.Eli nolla-asennossa ei siis pala valot.No mä ilmeisesti pudonnu kärryiltä.Mulla 2010 Ocussa paloi aina valot 0- asennossa ja auto-asennolla valoisuuden mukaan.Jos valosaa niin pelkät päivävalot ilman takavaloja.Sorry
0-asennossa ei vaihdu ajovalot päälle tarvittaessa hämäryyden, vesisateen mukaan.

ram1

Sen kyllä tajuan, mutta muistelen, että itsellä paloi 0-asennossa aina ajovalot.Eli myös takavalot.No saatanpa muistaa väärinkin.
Ibiza V Fr CPTA)
Ex- Vagit:Leon 1M Fr, A4 8.5 2.0Tq S-line, Leon Fr Act, (CZEA),1P Cupra, Leon Ts,Superb 1.8T, Ibiza Fr, Leon Ts,Fabia Rs I,Rs Ocu I,Rs Ocu I, Gti IV,
Octavia Tdi Hb Rs- 08
Octavia Combi 1.8Tsi Elegance Dsg 2010
Octavia Rs 2.0Tfsi -06 .IV gti- 03.Polo Classic- 98

jaiksi

Lainaus käyttäjältä: ram1 - 31.12.14 - klo:00:18
Sen kyllä tajuan, mutta muistelen, että itsellä paloi 0-asennossa aina ajovalot.Eli myös takavalot.No saatanpa muistaa väärinkin.
Muistat aivan oikein. Ocu FL II takavalot palaa aina. III:ssa ilmeisesti ei.
Skoda Octavia Combi Style 1,4 TSI DSG vm. -17
Skoda Octavia Combi Elegance 1,4 TSI man. vm. -15

ram1

Lainaus käyttäjältä: jaiksi - 31.12.14 - klo:00:23
Muistat aivan oikein. Ocu FL II takavalot palaa aina. III:ssa ilmeisesti ei.
No mulla ei palanut silloin kun päivävalot päällä.Mutta päivävalot ei toiminu ku auto-asennolla.No nyt saattaa muisti pettää ja menee jauhamiseksi.Jatkakaa
Ibiza V Fr CPTA)
Ex- Vagit:Leon 1M Fr, A4 8.5 2.0Tq S-line, Leon Fr Act, (CZEA),1P Cupra, Leon Ts,Superb 1.8T, Ibiza Fr, Leon Ts,Fabia Rs I,Rs Ocu I,Rs Ocu I, Gti IV,
Octavia Tdi Hb Rs- 08
Octavia Combi 1.8Tsi Elegance Dsg 2010
Octavia Rs 2.0Tfsi -06 .IV gti- 03.Polo Classic- 98

Ocutj

Kun Ocu II FL tuli tammikuussa 2009, niin alussa niissä ei ollut ollenkaan päiväajovaloja (ei edes valaisimia, vain sumarit). Meni ehkä muutama kuukausi ennen kuin päiväajovalot tulivat. Ja silloin ne koodattiin palamaan kaikissa luovutushuollossa palamaan. Kun Ocu III tuli, niin perusasetus oli takavalot pimeänä. Niitä on sitten koodattu palamaan vaihtelevasti, joko myyjän taholta tai sitten omistajien itse koodauttamina.

jni

^Octavia II FL:ssa oli heti alussa jo päivävalot. Se oli myös ensimäinen Skoda, jossa sellaiset oli. Superb II:een tuli päivävalot silloin keväällä 2009. Sotkenet siihen.
Ajossa: Skoda Enyaq 80 125 Edition iV
Ex M-B E 250 T 4Matic Elegance
Ex Suzuki Swift 1.2 VVT GL 5D
Ex Volvo XC60 2.4D AWD Geartronic Momentum
Ex Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D EXE
Ex VAG:t:
2 x Skoda Kodiaq
4 x Skoda Superb
4 x Skoda Octavia
1 x Skoda Felicia
1 x Seat Ibiza

Ajoniekat Savosta kaahaa. Katso vastakeinoja.

Ocutj

Lainaus käyttäjältä: jni - 02.01.15 - klo:09:57
^Octavia II FL:ssa oli heti alussa jo päivävalot. Se oli myös ensimäinen Skoda, jossa sellaiset oli. Superb II:een tuli päivävalot silloin keväällä 2009. Sotkenet siihen.

Ei ollut ensimmäisissä yksilöissä heti tammikuussa 2009. Todettiin tämä yhdessä automyyjän kanssa silloin. Tulivat sitten jossain välissä hetimiten. Ja kyssessä todellakin Ocu II FL.

jni

Lainaus käyttäjältä: Ocutj - 02.01.15 - klo:22:22
Ei ollut ensimmäisissä yksilöissä heti tammikuussa 2009. Todettiin tämä yhdessä automyyjän kanssa silloin. Tulivat sitten jossain välissä hetimiten. Ja kyssessä todellakin Ocu II FL.

Ainakin siinä yksilössä, jota minä katselin liikkeessä jo joulukuun 2008 puolella oli päivävalot. Ihmeteltiin, miksi sumareissa on kaksi poltinta.
Ajossa: Skoda Enyaq 80 125 Edition iV
Ex M-B E 250 T 4Matic Elegance
Ex Suzuki Swift 1.2 VVT GL 5D
Ex Volvo XC60 2.4D AWD Geartronic Momentum
Ex Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D EXE
Ex VAG:t:
2 x Skoda Kodiaq
4 x Skoda Superb
4 x Skoda Octavia
1 x Skoda Felicia
1 x Seat Ibiza

Ajoniekat Savosta kaahaa. Katso vastakeinoja.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy