Golf iv apukuskin oven lukko

Aloittaja peksinaattori, 27.04.14 - klo:11:08

« edellinen - seuraava »

peksinaattori

Noniin.

Nyt se ***kele hajosi ilmeisesti lopullisesti. Eli lukko ei enää aukea. Lukitus on reistaillut jo pitkän aikaa, liekkö mikrokytkimestä johtuvaa. Sähkölasit ja peilinsäätö toimii kyllä.

Ja itse asiaan: Miten tuon lukon saa auki? Olen rämpyttänyt keskuslukkoa ja nykinyt kahvaa sisältä ja ulkonta ilman tulosta. Auton manuaalistakaan ei hirveästi apua herunut.

Apua kipeästi kaipaa hän.

Eskoop

Jos siinä ei elonmerkkejä ole eikä tule, niin taitaa olla ainut keino yrittää repiä ovipahvi mahdollisimman vähin vahingoin irti. Kaikki ruuvit pois mitä saa, mulla apukuskin ovesta lohkes parista kohtaa jotka liimasin takas. Kuskin ovi voi olla ikävämpi...

SeppoN

Tällä foorumilla on talven aikana ollut useitakin säikeitä oven purkamisesta. Brittifoorumilta löytyy lisää. Siitä vaan hakukone käymään.

peksinaattori

Lainaus käyttäjältä: SeppoN - 28.04.14 - klo:18:52
Tällä foorumilla on talven aikana ollut useitakin säikeitä oven purkamisesta. Brittifoorumilta löytyy lisää. Siitä vaan hakukone käymään.

Kyllä on vaan empä ole löytänyt sellaista missä ovi olisi ollut kiinni asennossa purettaessa. Se pitäisi saada auki että pääsee purkamaan.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy