RNS-310 + USB muisti temppuilee

Aloittaja sle, 28.05.10 - klo:19:48

« edellinen - seuraava »

DowNtimE

Jos tuon kovon rikkoutuminen pelottaa niin ostaa sitten ulkoisen SSD kovon. Se ei varmasti mene rikki.

Hintaluokka kyllä sitten on se päätähuimaava.

Karvis

Lainaus käyttäjältä: PerttiPasanen - 29.05.10 - klo:08:20
Jälkiasennutin media-IN:n ja Pörhö valitsi kaiketi laiskuuttaan tuon hanskalokeron.

Paljonko jälkiasennus kustansi?
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

PerttiPasanen

Lainaus käyttäjältä: Karvis - 31.05.10 - klo:11:34
Paljonko jälkiasennus kustansi?

En muista, joten hatusta vedettynä satasen luokkaa.

Wekotin

Lainaus käyttäjältä: tsiih - 31.05.10 - klo:06:38
Ihanko tosi mdi kuuluu diagnoosin piiriin ja näyttää jopa varaosanumeron testerin kautta? :o

No kyllähän se siellä näkyy. Media 2E tai jotain vastaavaa muistaakseni. Koodausta toi piuhakin kaipaa eli sieltä jostain CAN controllerista pitää ruksia päälle tai muuten huutaa puutteellisesta koodauksesta.

tsiih

Aattelin vaan kun varaosanumero vaihtelee asennuspaikan mukaan, mdi on varmaan silti ihan samanlainen.
Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.

sle

Kiitoksia kaikille hyvistä vinkeistä!

Lainaus käyttäjältä: sle - 28.05.10 - klo:19:48
Onko jollain foorumin käyttäjistä kyseistä soitinta ja toimiiko tuo MEDIA-IN / USB-tikku systeemi teillä?

Vastaan itselleni...

Näyttäisi siltä, että Kingstonin 16GB tikku toimii ongelmitta soittimen kanssa... ainakin toiminut nyt kaksi päivää.  ;D
Testaan vielä Kingstonin 32GB tikun, josko saisin sen myös pelamaan. Palailen asiaan kun tiedän enemmän.

PerttiPasanen

16GB Kingston (http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=11802) on itsellänikin ja toimii ongelmitta RCD510:n kanssa.

sle

Lainaus käyttäjältä: PerttiPasanen - 01.06.10 - klo:11:00
16GB Kingston (http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=11802) on itsellänikin ja toimii ongelmitta RCD510:n kanssa.
Juu.. minulla on täsmälleen sama tikku.

Erkka

RNS 310 pitäisi hankkia SD-muistikortti. Minkä kokoista suosittelette? Olisiko 4GB sopiva, johon voi mm. CD-levyltä karttatiedoston tallentaa?
VW Passat Variant Elegance Business eHybrid 200 kW DSG vm. 2025
Ex. Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

vandaal

Itsellä on 2GB Sd-kortti jossa karttaohjelma pelkästään kun musiikkia kuuntelen LaCie Rikiki 320 GB USB-kovolta joka on asennettu kyynärnojaan MDI-liittimeen. MDI:n kautta musiikki alkaa soimaan aivan viiveettä ja olen ollut kyllä erittäin tyytyväinen. Ainoo ongelma alussa oli miten formatoida yli 32GB kovo FAT32-muotoon, mutta googlettamalla siihenkin löytyi vihdoin ohjeet. Toi LaCie myyjän mukaan kestää vähän enemmän kuin normi kovot mutta olen myös pehmustanut sen pikku syvennyksen jossa kovo nyt on jotta se eliminoisi tärinää ja kosteutta.

Mitä SD-kortin kokoon tulee niin se ihan riippuu haluatko musiikkia siihen karttaohjelman lisäksi. Navigointi vie noin 500 MB tilaa.

Menee vähän OT mutta olen etsinyt linkkiä jossa olisi keskustelua navin softasta ja miten ja mistä päivityksiä saa kun automyyjä oli ihan tietämätön kun siltä asiasta kysyin :)

Häilis

vandaal

Lainaus käyttäjältä: Häilis - 27.09.10 - klo:13:41
Tarkoitatkohan tämmöistä keskustelua -> http://tinyurl.com/23s6d33

Jotain tuollaista juu, kiitos! Pitää vähän tutustua mitä tuolla oikein on, jos vaikka tuolta löytys uusia päivityksiä SD-kortille...

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy