Yetiä odottavien vertaistukiryhmä :-)

Aloittaja Asterion, 25.05.10 - klo:20:42

« edellinen - seuraava »

Erkka

tibis, onneksi olkoon uudesta Yetista. Mukava kuulla, että ostos miellyttää ja on odotuksien mukainen. Paljon huolettomia kilometrejä, sinulle, vaimolle ja pienelle vauvalle.

Kuvia odotellaan. :P
VW Passat Variant Elegance Business eHybrid 200 kW DSG vm. 2025
Ex. Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

izmo

Onneksi olkoon Tibis! Ja paljon mukavia kilometrejä perheellesi. Minulla on sellaisia kokemuksia että tuo ikkunoiden huurtuminen takana on vain havaittavissa silloin kun 2-3 henkilöä lähtee aivan kylmällä lämmittämättömällä autolla liikkeelle. Silloinkin ikkunat aukeaa heti kun moottori saavuttaa normaalin käyntilämpönsä ja kaikki ilmavirta on ohjattu tuulilasille ja varsinkin etu-sivuissa olevat suuttimet käännetty täysin oviin päin ja ylöspäin ( siis niin paljon kun ne menee). Vähän aikaa pitää hyväksyä hiukan voimakkaampi tuulettimen nopeus ja ääni. Kun auto on ollut tolpassa sisälämppäri päällä ei lasit ole huurtuneet koskaan ajoon lähdön jälkeen.
Nyt kunnon lumipyryaikana on mulla tavaksi tullut autoon mennessä istahtaa "perä" edellä autoon ja kopistella lumet molemmista kengistä kolauttamalla niitä yhteen ja näin vähentää lumen määrää kulkeutumasta auton lattialle kosteutta aiheuttamaan.

Homer

Onnittelut Tibis!

Kuvauksesi uuden Yetisi tuottamasta ilosta oli todella onnistunut, tuntui kuin melkein itse olisi istunut mukana autossa :D

Metsämies

Onnittelut Tibis!

Oma Yeti tuotantoon tällä viikolla (1). Ehkä kohta pääsen itsekin ajelemaan "naama korvissa"........

-ruoska-

Isot onnittelut tibikselle!

Aika harvalla tuntuu olevan sitä autonhankinnan jälkeistä krapulaa Yetin osalta. Vielä kun ottaa huomioon pitkän odotusajan, ehtivät odotukset auton osalta nousta varmasti suhteettomiin mittoihin.
Ajossa:
Cupra Born 2022 58kWh

tibis

kiitos paljon dudes :) auto on täällä hetkellä korjamossa.. Eli webasto asennus onnex :) ja käyn hakee mun baby illalla. Huomenna täytyy ottaa kuvia ja pistän tänne sit.
Toinen juttu täytyy sano että kiitos paljon vagarena tästä foorumista. En olisi uskonut että olisin kestänyt ilman.

JK

Noniin, tuotanto varmistunut viikolle 4, siis:
- 2.0 TDI 140 4x4 DSG Experience
- Valkoinen / musta sisusta
- Bolero
- Sound System
- Webasto
- Koukku

Menee luultavasti helmikuun loppuun ennenkuin saa alle, 6kk tilaus, huoh... No katumus / krapula ei ole vielä iskenyt, innolla odotellaan. Lumilapio jo hankittu, tuolla kun varmasti jää joskus jumiin kun tunkee itsensä paikkaan mihin ei kannattaisi ajaa :)
VW ID.3 1st Max

Filixon

Lainaus käyttäjältä: tibis - 04.01.11 - klo:15:08
kiitos paljon dudes :) auto on täällä hetkellä korjamossa.. Eli webasto asennus onnex :) ja käyn hakee mun baby illalla. Huomenna täytyy ottaa kuvia ja pistän tänne sit.
Toinen juttu täytyy sano että kiitos paljon vagarena tästä foorumista. En olisi uskonut että olisin kestänyt ilman.

Hienoa! Miehellä uusi, kauan odotettu auto, siinä kalliit kuljetettavat â€" vaimo ja pieni lapsi. Tuosta tulee hyvä mieli veteraanillekin. Paljon onnea teille ja hyvää jatkoa autoiluun ja muuhun elämään!
Meidän Musti on karjalankarhukissa.

anatol1

Sitä kuulutaan sitten myöskin tähän vertaisukiryhmään. Tilasin viikolla 48 Yetin 2,0 d (140 hv) 4 x 4 Experience-varustuksella, värinä Tangerine Orange. Onkohan kellään jo saapunut kyseistä väriä, olisi kiva nähdä kuva! Skoda Magazinessa taisi sellainen olla, mutta lehtikuvat oli vähän mielästäni vääristäviä.

Nyt ajelen Octavialla vm. 2008, vastaavalla koneella ja aikaisempikin auto oli Octavia. Eli jonkin laista merkkiuskollisuutta on havaittavissa!

Karvis

Tässäpä olisi Briskodalta bongattu Tangerine orange, todella loistava värivalinta :-*

Ja täältä lisää.
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

Erkka

Tuo saattaisi olla myös minun värivalintani, jos Yetiä olisin hankkimassa. Upea väri kertakaikkiaan. Hyvän näköinen on myös vannesetti.
VW Passat Variant Elegance Business eHybrid 200 kW DSG vm. 2025
Ex. Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

anatol1

Kiitos kuvasta ja linkistä! Ei tainnutkaan olla hassumpi valinta, vähän ehdin jo katumaankin. Auto luvattiin maaliskuulla, saa nähdä kuinka äijän käy...

tibis

Lainaus käyttäjältä: Karvis - 06.01.11 - klo:16:27
Tässäpä olisi Briskodalta bongattu Tangerine orange, todella loistava värivalinta :-*

Ja täältä lisää.

Tänään tuli Pieksämäki-Mikkeli tie vastaan Tangerine Orange Yeti. Aika kiva näköinen väri :)
Ajo nautinto oli kyllä tänään -10, niin kiva oli ajaa :) Ohituskaistalla auto lähti ohitaman tosi hyvin, ilman että tarvi paina kaasu kovin paljon.  Eläköön Yeti ja DSG

PowerYeti

Lainaus käyttäjältä: Samppari - 07.12.10 - klo:19:29
Radiohiljaisuus päättyköön - - - kävin tänään jälleenmyyjän juttusilla ja Skodan materiaalinhallintajärjestelmä oli suuressa viisaudessa päättänyt, että kärryni menee tuotantoon vkolla 1/2011. Myyjä totesi suurella itsevarmuudella, että auto on luovutuskunnossa tammikuun lopulla johon mielessäni heitin epäilyksen varjon - - - olen palstaa seuranneena siinä käsityksessä, ettei autoa valmistusviikon jälkeen voi odottaa n. kuuteen viikkoon, onko tästä tarkempia käsityksiä?

Tänään tuli mailia jälleenmyyjältä, Yeti on valmistunut viime perjantaina Tsekeissä! Mailissa puhuttiin parin viikon viiveestä luovutukseen mutta soittaessani perään myyjä pyörsikin puheensa n. neljään viikkoon valmistushetkestä... Palstaa läpikolunneena olen huomannut, että moni on saanut kärrynsä jo tätä aiemmin joten mikä on villi veikkauksenne - - - milloin Monsterin avaimet killuvat kädessäni? ???

EDIT: Ilmeisesti Wellupin 2,5vk valmistuksesta luovutukseen lienee jonkinlainen maailmanennätys - - - kärrythän raahataan ensin Saksaan rekoilla ja siitä laivalla yli Itämeren, varustelu Hangossa jne... 2,5vk, haluaa samaa! ;D

matvei

Lainaus käyttäjältä: Samppari - 11.01.11 - klo:18:42
Tänään tuli mailia jälleenmyyjältä, Yeit on valmistunut viime perjantaina Tsekeissä! Mailissa puhuttiin parin viikon viiveestä luovutukseen mutta soittaessani perään myyjä pyörsikin puheensa n. neljään viikkoon valmistushetkestä... Palstaa läpikolunneena olen huomannut, että moni on saanut kärrynsä jo tätä aiemmin joten mikä on villi veikkauksenne - - - milloin Monsterin avaimet killuvat kädessäni? ???

EDIT: Ilmeisesti Wellupin 2,5vk valmistuksesta luovutukseen lienee jonkinlainen maailmanennätys - - - kärrythän raahataan ensin Saksaan rekoilla ja siitä laivalla yli Itämeren, varustelu Hangossa jne... 2,5vk, haluaa samaa! ;D
Tilattu Yteni valmistusviikko 1/2011 myyja sanoi luovutuksen olevan tammi-helmikuun vaihteessa.

JAK

Heinäkuun alkupuolella tilattu, tänään sain tietää suunnitellun valmistusviikon. Taitaa tulla ennätys... Viikko 18. Ei muuten paljon puutu vudesta, täytyy harkita peruisko koko tilauksen. Onhan sitä muitakin autoja olemassa.

Karvis

Lainaus käyttäjältä: JAK - 13.01.11 - klo:19:03
Heinäkuun alkupuolella tilattu, tänään sain tietää suunnitellun valmistusviikon. Taitaa tulla ennätys... Viikko 18. Ei muuten paljon puutu vudesta, täytyy harkita peruisko koko tilauksen. Onhan sitä muitakin autoja olemassa.

:o :o Siitä vielä pahimmillaan 6 viikkoa luovutukseen, niin siihen ei enään isoja viivytyksiä tarvita niin vuosi alkaa olla kasassa.

Tikka

Kai olet saanut tai saat jotakin korvausta kohtuuttoman pitkästä tilausajasta? Siihen sinulla pitäisi olla oikeus.

RTWteam

Tässähän suorastaan nöyryytetään asiakasta, pidetään pilkkanaan! >:( Jaksamisia sinne päin.

JAK

Täytyy jutella myyjän kanssa. Vaihtoehtoja on vaan niin pirun vähän, pitää olla korkea penkki (huono selkä ja lonkka), automaattivaihde jne. Josko ton vaihtais nelivetoon, voisi saada nopeammin. Katotaan nyt. Golf+ voisi olla yksi vaihtoehto.

matvei

Toukokuussa tilattu, tammikuu lauantai 8pvä valmistunut, ensi viikolla laivaukseen ja kotkassa
vetokoukun asennus, viikko 4-5 luovutukseen.
Tänään tarjosivat 1.2 Adventure DSG liikkeesä valmiina luovutukseen jos ei jaksa odottaa tilaamaani.

Karvis

Lainaus käyttäjältä: matvei - 13.01.11 - klo:20:57
Toukokuussa tilattu, tammikuu lauantai 8pvä valmistunut, ensi viikolla laivaukseen ja kotkassa
vetokoukun asennus, viikko 4-5 luovutukseen.
Tänään tarjosivat 1.2 Adventure DSG liikkeesä valmiina luovutukseen jos ei jaksa odottaa tilaamaani.

Jos sulla ei ole ruksittuna mitään ihmeempiä varusteita, niin eikö olisi sama ottaa tuo Adventure? Onhan tietysti hiukan kalliimpi :-\

matvei

Lainaus käyttäjältä: Karvis - 13.01.11 - klo:21:02
Jos sulla ei ole ruksittuna mitään ihmeempiä varusteita, niin eikö olisi sama ottaa tuo Adventure? Onhan tietysti hiukan kalliimpi :-\
Huonon tien paketti, tilapäisvarapyörä ja tavaratilan välipohja
vetokoukku on Kotkassa asennettuna 710â,¬  liikkeen asentamana 1300â,¬
Pyysin tarjousta vetokoukun asennuksesta liikkeeltä, jos tulevat hinnassa vastaan
lupasin harkita vaihtoa Adventureen.

vasara

Lainaus käyttäjältä: matvei - 13.01.11 - klo:21:15
Huonon tien paketti, tilapäisvarapyörä ja tavaratilan välipohja
vetokoukku on Kotkassa asennettuna 710â,¬  liikkeen asentamana 1300â,¬
Pyysin tarjousta vetokoukun asennuksesta liikkeeltä, jos tulevat hinnassa vastaan
lupasin harkita vaihtoa Adventureen.
Active vs. Adventure hintaero 2000e.. siihen rahaan saa mielestäni varusteiden muodossa mukavasti katetta.

wellup

Matvei,
suurehkossa kaupungissa kahdessa paikassa koukun asennus kaikkineen merkkiliikkeesä 1 150 örökkää.

Homer

Yetin luovutus piti olla tänään mutta parin henkilön sairastumisen takia auton varustelu siirtyi maanantaille :'(

Muttamutta... myyjällä oli psykologista silmää ja tarjosi viikonlopuksi käyttöön 90 km ajetun grafiitin harmaan Suberb 1,8 TSI DSG:n  ::)

Maanantaina sitten uusi yritys!

tibis

Lainaus käyttäjältä: Homer - 14.01.11 - klo:15:29
Yetin luovutus piti olla tänään mutta parin henkilön sairastumisen takia auton varustelu siirtyi maanantaille :'(

Muttamutta... myyjällä oli psykologista silmää ja tarjosi viikonlopuksi käyttöön 90 km ajetun grafiitin harmaan Suberb 1,8 TSI DSG:n  ::)

Maanantaina sitten uusi yritys!

tommonen ei kyllä on kiva että auto lykkää pari päivä kuin on odotaanut jo niin pitkän aika.
Suberb DSG olin esin ostaamassa muistan hyvin :) mutta sit näin Yetin ja olin myynyt mies.
Kotona ollaan miettinyt, tule luotavasti vielä toinen Yeti talon :)

JAK

Mun sotkua on tänään selvitelty ja maanantaina antavat jonkun ehdotuksen. Golf Plussan saisi viikossa ja tehdastilauksen maaliskuussa.

Homer

Lainaus käyttäjältä: tibis - 14.01.11 - klo:16:17
Suberb DSG olin esin ostaamassa muistan hyvin :) mutta sit näin Yetin ja olin myynyt mies.

Joo kävin vähän ajelemassa Suberbia ja täytyy todeta että aika limusiinimaisen luksusmainen ajokokemus. Ymmärrän hyvin niitä jotka vaihtavat kartanovolvon tai passatin suberbbiin.

Vähän pelkäsin etukäteen tuntuisiko Yeti Subin jälkeen lattealta mutta pelko oli kyllä täysin aiheeton. Jos minulla olisi kolme lasta + koira tai jos ajaisin päivittäin Helsingistä Tampereelle niin saattaisin harkita Subia...tai ehken sittenkään, Yeti vain on yliverto ;) - mutta nämä nyt ovat tietysti täysin makuasioita joten terveisiä myös kaikille onnekkaille Suberb -kuskeille!

Homer

Lainaus käyttäjältä: JAK - 14.01.11 - klo:16:22
Mun sotkua on tänään selvitelty ja maanantaina antavat jonkun ehdotuksen. Golf Plussan saisi viikossa ja tehdastilauksen maaliskuussa.

Toivottavasti jostain löytyy vapaa Yeti sinulle mahdollisimman nopeasti tai muutoin pyydä reilua alennusta. Ei kun pyydä joka tapauksessa reilua alennusta!!!

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy