Yetiä odottavien vertaistukiryhmä :-)

Aloittaja Asterion, 25.05.10 - klo:20:42

« edellinen - seuraava »

RSOCUstin

RS combia käyttin huollossa Viikissä ja samalla kävin uusien autojen renkaita potkimassa. Myyjä osasi kertoa että pihalla seisoo koe-ajoautoksi tulossa oleva 140hp tdi 4 x 4 + dsg. Siinä se auto pihalla pyöri pesussa ja kilpienlaitossa, kun autoani odottelin. En sitten käynyt sitä katsomassa lähemmin.

Kovasti yritti myyjä kaupata vaihtoa superb/yeti/ocuun. Omalla lähdin kotiin  8)

G.Durango

Onneksi olkoon Asteroiton, nyt  olet saanut autosi, me muut vaan odotellaan  :'(
minun Ruotsalainen autokauppias sanoi että Suomessa myydään tällä hetkellä enemmän
Skodaa kun täällä Ruotsissa, minä olen nyt allannut valittamaan kauppiaalle että minunhan
piti saada auto 10 -12 viikon sisällä, nyt se on muutettu 23 viikkoon !? eli pyydän nyt jonkinlaista
korvausta kun kerran en saa auto 10 - 12 viikon sisällä, saa nähdä miten se menee.

Adjuno

Moi.

Mielenkiinnolla odotan mitä durangon auton myyjä hyvittää jos siis hyvittää, mut toivotaan et näin käy :).Mulla lisähyvitys noin 200e lisä odotuksesta.
Skoda superb

Automaattori

Hienoa että Asterion on saanut autonsa. Mulla 8500km mittarissa ja yhä yhtä hymyä, tänäänkin hellepäivänä oli pakko lähteä ajeleen ja tietenkin katto auki ;D

[ylläpito on poistanut liitteen]

Adjuno

On sinulla Automaattori hieno auto! Itelle tulossa joskus samanmoinen  alku talvella.Tilasin parts4eurolta lyhyemmän antennin.Mistäs itse olet nysän ostanut?
Annapurnat ja panoraama täydentävät mukavasti autoasi ulkoapäin.Hyviä kilometrei vaan tästä eteen päinkin :)
Skoda superb

Automaattori

Lainaus käyttäjältä: Adjuno - 11.07.10 - klo:10:04
On sinulla Automaattori hieno auto! Itelle tulossa joskus samanmoinen  alku talvella.Tilasin parts4eurolta lyhyemmän antennin.Mistäs itse olet nysän ostanut?
Annapurnat ja panoraama täydentävät mukavasti autoasi ulkoapäin.Hyviä kilometrei vaan tästä eteen päinkin :)

Parts4eurosta munkin nysä tuli. Auto on tietenkin omasta mielestänikin hieno ;D Laskin että tää on mun kahdeskymmenes auto, uutena ostettuja on ollut 17. ja sarjaan kuuluu monia ns. laatumerkkejä, BMW mukaanlukien ja täytyy sanoa että Yeti on eka auto johon olen vieläkin ihastunut 110%!!!

Adjuno

Lainaus käyttäjältä: Automaattori - 11.07.10 - klo:11:51
Parts4eurosta munkin nysä tuli. Auto on tietenkin omasta mielestänikin hieno ;D Laskin että tää on mun kahdeskymmenes auto, uutena ostettuja on ollut 17. ja sarjaan kuuluu monia ns. laatumerkkejä, BMW mukaanlukien ja täytyy sanoa että Yeti on eka auto johon olen vieläkin ihastunut 110%!!!

Moi.
kyllä mulla myös into yetiin on kovaa, vaikka oon aikaisemmin ostanut "vain" 2 uutta autoa , jotka olivat myös skodia ja myös hyviä aikansa, mut nyt tuntuu siltä että tätä autoa voisin pitää kyllä kauan jopa 10vuotta tai viekin kauemmin...km vuodessa tulee nykyään noin 10-15tkm. Odotan myös sitä että kun pääsen joskus yksin ajaan joskus jopa kaksin (ensi kesänä)että auon panoraaman ja kuuntelen esim. shillerin ruhe kappaletta ja nautin menosta olosta :D
Autoilu on parhaimmillaan myös suuri nautinto ja Yeti osaa miellyttää monellakin eri tavalla kutakin immeistä omaksi parhaalla katsomallaan tavalla :)
Minua viehättää monikin asia yetissä,mut se istumakorkeuskin on todella hyvä.Skoda laatu ei ole vielä ainakaan minua pettänyt siksi on hyvä pysyä skodassa.
Skoda superb

loft

No nyt on meidänkin Yeti vihdoin Suomessa ja keskiviikkona saadaan alle. Tilaus laitettu sisään 19.2 ja valmistunut siis juhannusviikolla. Vihdoinkin  ;D

Ai niin, vuosimalli on kuulemma 2011. Mitä lie käytännön merkitystä...

Arcca

Lainaus käyttäjältä: loft - 12.07.10 - klo:22:33
No nyt on meidänkin Yeti vihdoin Suomessa ja keskiviikkona saadaan alle. Tilaus laitettu sisään 19.2 ja valmistunut siis juhannusviikolla. Vihdoinkin  ;D

Onneks olkoon! Saamasi tieto kesäkuun alussa siis piti paikkansa. Se lupaa hyvää muillekin lähikuukaisina autoa odotteleville, kkröm...

Lainaus käyttäjältä: loft - 12.07.10 - klo:22:33

Ai niin, vuosimalli on kuulemma 2011. Mitä lie käytännön merkitystä...

Tuosta on vähän meikäläisellä pieni rinki "siellä" varuste ja ominaisuus mielessä, ostettaessa kun tietty tuli tutustuttua 2010 versioon. Voisi kuvitella kuitenkin, että asia on positiivinen; jotain korjauksiakin on saatettu joihinkin osiin tehdä.
VW ID.4 Pro Elegance 4MOTION -24

loft

Lainaus käyttäjältä: Arcca - 12.07.10 - klo:22:49
Onneks olkoon! Saamasi tieto kesäkuun alussa siis piti paikkansa. Se lupaa hyvää muillekin lähikuukaisina autoa odotteleville, kkröm...

On se kiva saada Yeti vihdoin ajoon! Tuntuu hiukan siltä, että autot tipahtelee tilaajille vähän milloin sattuu. Osa saa auton alle 3 kk odotuksella, meillä kesti lähes 5 kk. Myyjä sanoi soittaessaan, että kerää rohkeutta kertoa jollekin toiselle asiakkaalle auton viivästymisestä. Muistaakseni kyseessä oli maaliskuussa tilattu auto, jonka valmistusviikoksi oli vahvistettu 39. 

No, meillä ei ole panoraamakattoluukkua, ehkä se vaikuttaa jotain tai sitten ei  ::)

tibis

Lainaus käyttäjältä: Automaattori - 10.07.10 - klo:20:09
Hienoa että Asterion on saanut autonsa. Mulla 8500km mittarissa ja yhä yhtä hymyä, tänäänkin hellepäivänä oli pakko lähteä ajeleen ja tietenkin katto auki ;D

Mikä väri tämä on? Kun ei voi päättä mikäs vois olla hieno...Täällä viikkolla olen tilaamassa oma auto Yeti 1.2 TSI DSG Experience =D Mikä paras juttu on että tule 9% ale autosta tai min 7%

Karvis

Lainaus käyttäjältä: tibis - 12.07.10 - klo:23:21
Mikä väri tämä on?

Tuo väri on Mato Brown, myös tuolla minun autotallissa on kuvia kyseisestä väristä ;)
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

tibis

Lainaus käyttäjältä: Karvis - 12.07.10 - klo:23:39
Tuo väri on Mato Brown, myös tuolla minun autotallissa on kuvia kyseisestä väristä ;)

sorry , uus täällä.. voiko jossain kato kuvia täällä?

Karvis

tibis

Lainaus käyttäjältä: Karvis - 12.07.10 - klo:23:43
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=2055.0

Tosi hieno auto :D pakko sada sama väri, sorry huono suomi.. äidikieli ruotsi :-\

mitäs rattat sopii auton? semmoiset isot, mahtuuko siihen päälle vielä iso(t) matkalaukku?

Karvis

Lainaus käyttäjältä: tibis - 12.07.10 - klo:23:48

Tosi hieno auto :D pakko sada sama väri, sorry huono suomi.. äidikieli ruotsi :-\

mitäs rattat sopii auton? semmoiset isot, hatuuko siihen päälle vielä iso matkalaukku?

Meillä oli kesälomalla tämmöiset rattaat mukana muiden tavaroiden lisäksi, täyttähän se oli mutta kaikki sopi silti hattuhyllyn alapuolelle. Rattaiden lisäksi mukana oli iso putkikassi, maksimikokoinen lentolaukku, pieni lentolaukku, auton pesuvehkeet(;D), läppäri, sekä muutama pussi/nyssäkkä pienempää tavaraa. Jos maltat huomiseen odottaa niin voin sovittaa noita ihan oikeita vaunuja tuonne konttiin ja ottaa muutaman kuvan siitä, meillä on Teutonian vaunut jotka menee aika matalaksi mutta ovat muuten hiukan kookkaat mutta eiköhän siitä hiukan mittasuhteet hahmotu kun nakkaa nuo sinne :)

Asterion

Lainaus käyttäjältä: G.Durango - 09.07.10 - klo:22:19
Onneksi olkoon Asteroiton, nyt  olet saanut autosi, me muut vaan odotellaan  :'(

Kiitos mutta saan kylläkin auton vasta huomenna kuten pitikin. Olen parasta aikaa kesämökillämme ja edessä onkin huomenna kovassa helteessä 400km ajo pk-seudulle Yetiä hakemaan. Tässä nykyisessä autossamme ei ole ilmastointia joten noutomatkasta tulee hikinen. Paluumatkalla pääseekin sitten heti testaamaan miten Yetin ilmastointi toimii - ja kattoluukku  :-)

Arcca

Arcca

Yetiä odottava voi ladata/lukea käyttöohjetta etukäteen täältä.

Karvis

Lainaus käyttäjältä: tibis - 12.07.10 - klo:23:48
mitäs rattat sopii auton? semmoiset isot, mahtuuko siihen päälle vielä iso(t) matkalaukku?

Tässäpä olisi kuvia yhdistelmävaunuista Yetin kontissa, kuvissa ei vaunuissa ole tuota itse vaunukoppaa paikoillaan mutta se ei tässätapauksessa muuta vankkureiden mittoja lainkaan.

Strategiset mitat on seuraavat: vaunujen leveys 58cm, korkeus 40cm ja pituus 100cm, kontissa ollessa jää tilaa yläpuolelle hattuhyllyn alla 20cm ja taakse 10cm. Korkeus mitat on otettu tuosta vaunujen kaaresta, sen poistamalla saisi lisätilaa viitisen senttiä.

[ylläpito on poistanut liitteen]

tibis

Lainaus käyttäjältä: diezel - 13.07.10 - klo:15:45
Mikä ALE ??? Miksi?

Tuttu töissä skoda liikessä, kävin tänään jutska ja hän lupaili 9% auton hinnasta pois  :)  Auto ois sitten Yeti 1,2 TSI Adventure tai Experience DSG Autom.

tibis

Lainaus käyttäjältä: Karvis - 13.07.10 - klo:18:05
Tässäpä olisi kuvia yhdistelmävaunuista Yetin kontissa, kuvissa ei vaunuissa ole tuota itse vaunukoppaa paikoillaan mutta se ei tässätapauksessa muuta vankkureiden mittoja lainkaan.

Strategiset mitat on seuraavat: vaunujen leveys 58cm, korkeus 40cm ja pituus 100cm, kontissa ollessa jää tilaa yläpuolelle hattuhyllyn alla 20cm ja taakse 10cm. Korkeus mitat on otettu tuosta vaunujen kaaresta, sen poistamalla saisi lisätilaa viitisen senttiä.

Terve

Meidän vaunu on jostain syystä paljon isomat :'( ne menne vaan kontin sisään ainostaan sivutain :'( ja hattuhylly pois.
Mutta harmiksi en muistanut mita paljon jää tilaa. Voisiko joku ottaa mitaa hattuhyllystä katton? se olisi tosi kiltisti tehty  :D ku ei ole vielä oma yeti :'(

tibis

Lainaus käyttäjältä: loft - 12.07.10 - klo:23:04
On se kiva saada Yeti vihdoin ajoon! Tuntuu hiukan siltä, että autot tipahtelee tilaajille vähän milloin sattuu. Osa saa auton alle 3 kk odotuksella, meillä kesti lähes 5 kk. Myyjä sanoi soittaessaan, että kerää rohkeutta kertoa jollekin toiselle asiakkaalle auton viivästymisestä. Muistaakseni kyseessä oli maaliskuussa tilattu auto, jonka valmistusviikoksi oli vahvistettu 39. 

No, meillä ei ole panoraamakattoluukkua, ehkä se vaikuttaa jotain tai sitten ei  ::)

Mikäs sinä voi johtua? jos on esimerkki DSG?

Kallis

1,4 TSI toimitusaika ?

Niin, tilasin viime viikolla tämän 1,4 TSI Adventuren, väri täälläkin kehuttu hieno Mato brown...
Missä muuten on se hieno noin 10 kuvan kokoelma tästä väristä, haluaisin taustakuvaksi tietsikalle ?
Lisävarusteeksi otin koukun lisäksi peruutustutkan kun on kotona on vain katupysäköintimahdollisuus.
Ja talvirenkaat 215/60-16 Nokian NR7 nastoilla (mökkitiellä usein paljon lunta ja jopa peilijäätä).
Onko havaintoja toimitusajoista, pidentääkö tämä moottorivalinta ehkä? Kai tehtaalla on näitä moottoreita kylliksi? Muutenhan peli on siis ihan vakio ilman kattoluukkua.
Papereihin tuli ajaksi 5 kk.
Nyt Golf Variant, tilattu Yeti 1,4 Adventure Mato brown

Asterion

Lainaus käyttäjältä: Kallis - 20.07.10 - klo:11:11
1,4 TSI toimitusaika ?

Niin, tilasin viime viikolla tämän 1,4 TSI Adventuren, väri täälläkin kehuttu hieno Mato brown...
Missä muuten on se hieno noin 10 kuvan kokoelma tästä väristä, haluaisin taustakuvaksi tietsikalle ?

Täällä on jotain kuvia

http://www.netcarshow.com/skoda/2011-yeti_4x4/

http://s382.photobucket.com/albums/oo270/andy545i/?start=all

tibis

Lainaus käyttäjältä: Kallis - 20.07.10 - klo:11:11
1,4 TSI toimitusaika ?

Lisävarusteeksi otin koukun lisäksi peruutustutkan kun on kotona on vain katupysäköintimahdollisuus.
Ja talvirenkaat 215/60-16 Nokian NR7 nastoilla (mökkitiellä usein paljon lunta ja jopa peilijäätä).
Onko havaintoja toimitusajoista, pidentääkö tämä moottorivalinta ehkä? Kai tehtaalla on näitä moottoreita kylliksi? Muutenhan peli on siis ihan vakio ilman kattoluukkua.
Papereihin tuli ajaksi 5 kk.

Me tilasimme 16.7 ja paperehin tuli 10.12... Mutta myyjä sanoi meille että 3-5kk
Tilaus : yeti 1.2 TSI Adv. DSG

mika karvajalka

Minulla yeti 1.2 TSI DSG tilattu 29.5 ja tällä hetkelle ennakoitu valmistusviikko 44.

Asterion

Miten kuvia saa liitettyä viestien joukkoon?  ??? Tuolla on tuo "lisää kuva" ja  "Lisätoiminnoissa" Liite-kenttä mutta missä on itse Upload tms näppäin?

Karvis

Lainaus käyttäjältä: Asterion - 20.07.10 - klo:16:56
Miten kuvia saa liitettyä viestien joukkoon?  ??? Tuolla on tuo "lisää kuva" ja  "Lisätoiminnoissa" Liite-kenttä mutta missä on itse Upload tms näppäin?

Lisätoiminnot->selaa->lähetä

Liitteitä ei voi esikatsella vaan ne näkyy vasta lähetetyssä viestissä.

tibis

Lainaus käyttäjältä: mika karvajalka - 20.07.10 - klo:16:48
Minulla yeti 1.2 TSI DSG tilattu 29.5 ja tällä hetkelle ennakoitu valmistusviikko 44.

Kerro miten kävi

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy