Nexus 7 asennus

Aloittaja Polor6, 07.03.14 - klo:21:28

« edellinen - seuraava »

Polor6

Terve,
Olen asentanut nexus 7 tabletin polo r6 radion paikalle. Ja nexus toimii niin että kun laittaa virrat päälle/käynnistää niin nexus herää, sammuttaa lentokone tilan ja laittaa wifin päälle ja kun ottaa virrat pois/sammuttaa nexus menee 15s jälkeen lentokone tilaan ja sammuttaa wifin.

Ã,,änet menee aux piuhan kautta radioon josta säädetään äänenvoimakkuus ja muut balannssit sun muut...

Asensin nexusksen koska saan ilmaiset google kartat navigoinnila, spotify, netflix.....

Kuvia
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2669529

kynis

Hyvältä näyttää! Saitko tuon gps-signaalin heikkouden taklattua jotenkin? Itseäkin kuumottelisi tuollainen asennus II Ocuun..

Polor6

kyllä, toimii nytten niin kuin pitää. Siirsin antennin nexuksen viereen, antenni on tarra joka on kiinni takakannessa. Juotin ohuet piuhat piirilevyn gps liittimien ja antennin väliin, todella helppo tehdä jos tietää mitä tekee.

ps. jos tarvitset neuvoja niin autan mielelläni!

superbdyberi

näkyykö tossa ruudulla peruutustutkien sydeemit yms.? Oishan tollanen näppärä superbin hyttiinki heittää
Superb 1.8 TSI DSG elegance 2009

Polor6

Lainaus käyttäjältä: superbdyberi - 07.03.14 - klo:22:02
näkyykö tossa ruudulla peruutustutkien sydeemit yms.? Oishan tollanen näppärä superbin hyttiinki heittää

Minulla ei ole tutkia ja en usko että androidin saa tutkia näyttämään :-\ mutta suosittelen kyllä jos on aikaa ja halua. Tämä maksoi minulle noin 400â,¬ (nexus  32gb 199â,¬, radio 134â,¬ ja loput liittimet ja muut noin 60â,¬. Vielä pitäis vetää taka kajareille piuhat ja asentaa kajarit :)

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy