Ibiza ST 1.2 TSI 2011

Aloittaja Robikol, 21.02.14 - klo:14:50

« edellinen - seuraava »

Robikol

Tänään tuli ostettua Seatin tekele, Ibiza ST 1.2 TSI vuosimallia 2011. Kilometrejä taulussa 38tkm. Auto on Copa Plus varustelulla joten mukavasti on kaikkea lisävarustetta.









Lisää kuvia ilmestyy aika ajoin osoitteeseen: http://robikol.1g.fi/kuvat/Kuvia+ja+videoita/Autot/Seat+Ibiza+ST+2011/
Seat Ibiza ST 1.2 TSI Copa Plus

Robikol

Seat Ibiza ST 1.2 TSI Copa Plus

Gepardi

Kelpo auto ja kiitos kuvista! 8)

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy