Vuoden auto 2010 on Volkswagen Polo !!!

Aloittaja Paha71, 30.11.09 - klo:19:32

« edellinen - seuraava »

Paha71

Ex-VAG: Golf IV Variant 1.9 TDI A & Touran 2.0 TDI DSG

eGetin

Ensin Golf 2009, ja nyt Polo 2010 :)
Niin sitä pitää. Mitäs 2011, Passat?

skula

Ehkä OT mutta mielenkiintoinen tapaus kuitenkin..



3 uutta poloa koulun parkkiksella.. Sattumaa?

JoJio

^^ Ja vielä Cäddy välissä.. Noista kyllä pakko myöntää, et Candy white on hienoin  :)

eGetin

Lainaus käyttäjältä: JoJio - 02.06.10 - klo:09:11
^^ Ja vielä Cäddy välissä.. Noista kyllä pakko myöntää, et Candy white on hienoin  :)
Itse tykkään tuosta harmaasta enemmän :D
Tosin musta ja se punainen mikä oli esittelykuvissakin, sopivat kuin nenä päähän Poloon.

RTWteam

Lainaus käyttäjältä: Skula - 02.06.10 - klo:09:00
3 uutta poloa koulun parkkiksella.. Sattumaa?

Eikä ovissa lukenut mitään että olisi kaupungin/kunnan autoja?

skula

Lainaus käyttäjältä: RTWteam - 03.06.10 - klo:13:21
Eikä ovissa lukenut mitään että olisi kaupungin/kunnan autoja?

Ei lukenut.. Kun kävelin vähän myöhemmin tuosta vierestä..

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy