Skoda Octavia III Combi 2.0 TDI RS Manual (Metal Grey)

Aloittaja Lani, 01.02.14 - klo:16:28

« edellinen - seuraava »

Lani

    Skoda Octavia III Combi 2.0 TDI RS Manual Metal Grey


    Tilattu: 1.2.2014
    Tilaus syötetty tilausjärjestelmään: 3.2.2014
    Arvioitu toimitusaika: 6kk
    Toteutunut toimitusaika: 9,5kk
    Tuotantoviikko: 42 (MY2015)
    Hangossa: 45
    Luovutus: 46

    Tehdaslisävarusteet

    • Metal Grey metalliväri
    • Winter Pack
    • Webasto
    • Lämmitettävä tuulilasi
    • Lämmitettävät takaistuimet
    • RS Challenge paketti

      • 18" mustat geminit
      • Performance mode selection
      • Black-paketti
    • Canton SS
    Liikkeessä asennettavat

    • Letkulämmitin, sisähaara ja puhallin
    • Kuraläpät taakse
    Vanteet ja renkaat

    • Kesä: Skoda Gemini, musta 7,5Jx18" ET51. Bridgestone Potenza S001 225/40
    • Talvi: Skoda Turini, musta 7,5Jx18" ET51. Nokian Hakkapeliitta 8 225/40
    Huolto

    • 15tkm 03/2015 (4kk)

      • Öljyn ja suodatimen vaihto (extrana määräaikaisväleihin)
      • Valojen pesuriluukkujen säätö
    • 30tkm 08/2015 (9kk)

      • Määräaikaishuolto
      • Nelipyöräsuuntaus

    Käsittelyt

    • Korrek kestovaha (kevät 2015)
    • Autoglym kestovaha (syksy 2015)

    Muuta


    Kuva 1. Talvirenkaat alla


    Kuva 2. Kesärenkaat alla[/list][/list][/list][/list][/list][/list]
    Audi A6 C7 Avant 2.0tdi MY2015

    Laakeri

    Hieno ja melko harvinainen väri ainakin Räsässä. Itse vaihdoin tylsempään eli mustaan.

    Lani

    Metal grey, musta ja molemmat valkoiset oli harkinnassa. Jossain välissä tämä harmaa mustilla vanteilla alkoi miellyttää omaa silmää. Hiukan vielä jännittää, millainen väri on livenä. Pirssi tulossa pääasiassa avokin ajoon, mutta jollain ilveellä pääsin manipuloimaan värivalinnassa  :D Ei musta kyllä mun mielestä tylsä ole, ennemminkin tyylikäs  ;)
    Audi A6 C7 Avant 2.0tdi MY2015

    Laakeri

    Ekat "oikeat" kuvat metal greystä olivat aika oudon värisiä, mutta sittemmin on tullut vastaan paremmassa valossa otettuja kuvia, joissa näyttää huomattavasti paremmalta. :)

    maileri

    Miksi webastilliseen autoon myös letkulämmitin?

    ePa

    Saako nykyään valittua sekä lämmitettävän tuulilasin että webaston?

    Jos näin, niin näyttää siltä, että kehitys kehittyy!

    kaide

    Lainaus käyttäjältä: ePa - 20.05.14 - klo:21:18
    Saako nykyään valittua sekä lämmitettävän tuulilasin että webaston?

    Jos näin, niin näyttää siltä, että kehitys kehittyy!

    On ne saanut räsään niin pitkään kun webasto on ollut tarjolla , mullakin on . Automyyjät tietty puhuu mitä sattuu
    BMW 320i Touring MSport -17
    Peugeot 205 GTI MI16 -90

    Lani

    Lainaus käyttäjältä: maileri - 20.05.14 - klo:20:43
    Miksi webastilliseen autoon myös letkulämmitin?

    Pirssi on talvisin kylmässä rivarin autotallissa. En oikein luota, että tallissa olisi riittävä ilmanvaihto Webaston käyttöön. Päädyin siksi ottamaan myös letkulämppärin höysteineen.
    Audi A6 C7 Avant 2.0tdi MY2015

    Laakeri

    Ja jos Webasto ei käynnisty akun alhaisen varauksen vuoksi niin lohko on hyvä varalla.

    Candywhite

    juuri tilasin toisen rs. ensimmäinen oli Candy White. uuden väri on alustavasti quartz grey (entinen metal grey) mutta vielä harkitsen sinistä.  olen käynyt autoliikkeissä katsomassa, mutta auto on aina hyvin eri näköinen, varmaan valaistus ja ympärillä oleva väri maailma vaikuttaa hurjasti.

    oletko tyytyväinen väriin? ja onko siinä mielestäsi omaa väriä vai heijastaa vain ympäristön väriä? onko siinä 'hohtoa' vai onko se enemmän matta?

    kiitos etukäteen vastauksestasi ja avustaminen.
    Kodiaq 6/2017. 4x4 tdi Ambition

    Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy