pierettimen deaktivointi

Aloittaja kaide, 26.01.14 - klo:23:07

« edellinen - seuraava »

kaide

Tuosta volumet nollille .... 8)

http://www.stemei.de/pages/coding/skoda-octavia-iii-5e/soundaktuator-lautstaerke-anpassen.php

Ja " rautalankamoodilla" onnistuu irroittamalla sille tuleva johto , vaikenee silläkin
BMW 320i Touring MSport -17
Peugeot 205 GTI MI16 -90

Silver

Itsellä kun on tuo performance mode selection, niin optimisäädöt olisi että piereskely sallittu Vain sport-modessa. Jos tuon saa ohjelmoitua niin olen kiinnostunut.
Subjektiivisten testieni perusteella rohkenen väittää, että normal modessa piereskelyä esiintyy myös noin 2300 rpm vauhdeista alkaen (normikiekat talvisella motarilla, tulee kuunneltua päivittäin..).

Omia havaintojani tukee myös oheinen vanha esite, kts esityksen sivu 14.

http://www.assenkovic.com/cjenik/Octavia%20A7%20RS%20NG.pdf
Nykyinen: OCTAVIA Combi 1.4 TSI PHEV RS iV DSG (Mamba Green)
ex vag: RS TSI DSG combi MY19, MY15, ja MY14

splitxyz

Lainaus käyttäjältä: Silver - 29.01.14 - klo:12:01
Itsellä kun on tuo performance mode selection, niin optimisäädöt olisi että piereskely sallittu Vain sport-modessa. Jos tuon saa ohjelmoitua niin olen kiinnostunut.
Subjektiivisten testieni perusteella rohkenen väittää, että normal modessa piereskelyä esiintyy myös noin 2300 rpm vauhdeista alkaen (normikiekat talvisella motarilla, tulee kuunneltua päivittäin..).

Omia havaintojani tukee myös oheinen vanha esite, kts esityksen sivu 14.

Itse huomannut samaa. Luulen että toimii myös muissa ajomodeissa kuten esitteessä mainittu. Tuosta porukalla vaihtelevia kokemuksia. Itsellä tuntuu että normal modessakin ääntelee jonkin verran, ainakin "vibraa" esiintyy hieman ovissa, mikä outoa, jos ei ole äänitehostinta käytössä lainkaan.
RS 2.0 TSI HB MY17
VW Golf eTSI 1.5 DSG MY23, Audi RS3 (450+ hv APR) MY16
ex: Polo Highline 1.5 TSI DSG MY20, VW Polo BlueGT (MY17), VW Polo BlueGT (MY15), RS 2.0 TSI HB MY14.

WainaJarvela

Olen erittäin tyytyväinen muokattuani pierettimen voimakkuuden -50% VCDSllä..
Laittakaa privaattiviestiä, jos haluatte Tampereen suunnalla koodauksen.
Myös takaluukun nappien ohjelmointi onnistuu yms muokkaukset.
Octavia III Combi 2.0 TSI RS DSG Candy White,
  7X2,PFD,PLG red,PLH,RA3,PHC,PJ7,9Z3 (alkaen 02.01.2014)

ex-Opel Astra H Caravan 2.0T OPC -07
ex-Opel Astra H Caravan 1.6 -07 (hehe, vaihtui heti)
ex-Opel Astra G HB 1.6 -99
ex-Nissan Sunny GL 1.6 -85

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy