A4

Aloittaja Pertsa, 30.11.09 - klo:17:06

« edellinen - seuraava »

Ton-1

Ja on tosiaan tuo uudemman aanelkun S-Line-alusta oikean korkuinen, vanhempi on 'mitä on'.  :P
Member of a A(udi) & A(prilia) club

slash

Hyvältä näyttää, siis tosi hyvältä  ;)
19" rengasta kesäks alle vaan ;D
Audi 4A 3.0tdiaLang ex. vag. 411E, T2, OcuII 2.0tfsi Rs, B7 2.0 tdi q avant, B8 2.0tfsi q avant, B8 2.0tfsi q Stronic avant

Wilburi

Tämä Pertsan valkoinen paholainen näyttää niin hyvältä, että ehkäpä seuraavan kerran autoa vaihtaessani tulee jopa harkituksi mustan ohella myös valkoista väriä?  :)
Audi S3 2.0 TFSI quattro S-Tronic (2023), VW Golf GTE (2016). Ex: Audi S3 2.0 TFSI quattro S-Tronic Sedan (2015), VW Golf 1.4 TSI DSG (2009). Audi A4 2.0 TFSI Business (2010).

VWonderman

Niin tämän pakun bongasin (taas) eilen illalla, sopivasti erottuu normi-Busineksista.

Lainaus käyttäjältä: -MTM- - 30.11.10 - klo:19:29Pertsahan se tuossa puoli tuntia sitten himmaili liikennevaloissa vierelle. ::) Eli bongaus tapahtui Martinsillan kohdalla, ilmeisesti olit tankkaamaan menossa?
Very Odd Looking Vehicular Object
(•_•)

Pertsa

.

Vmatti

Katos katos, Pertsa on tuunaillu tyylikkään pakun tässä ajan saatossa.
Seuraavan kerran kun tuut vastaan niin pysähdytäänpäs kahville johonkin  ;)
Trust your instincts, be yourself!
BMW 520D xDrive Business Exclusive Edition Aut. -15
ex-vagit:
A4 (B8) 2.0 TFSI quattro S tronic -10
CC 2.0 TDI 125kW DSG -09
A4 (B6) 1.8T quattro -05
Audi 80 (B3) 1.8S -

hessu

Hieno A 4 B8 paljon olet kaikkea laittanut!

pikkuhärski

Eli sulla näyttää olevan toi ratin vaihto hommat hanskassa :)
Saisko sulta neuvoja et kun itellä Audi A4 B8 neli puolaisella ratilla niin mitä osia mun pitäs hommata jotta saisin siihen sportti ratin. katoin et joku oli vaihtanu bäggin myös pelkän kuoren ja iteltäkin se homma onnistuu kun vain tietää minkä kuoren ostaa

Kiitoksia neuvoista jos osaat auttaa

Pertsa

.

Pertsa

.

a-o

Lainaus käyttäjältä: Pertsa - 25.01.11 - klo:23:04
Tässä muuten pari hyvää kuvaa jotka joskus latasin jostain audizinesta tms. Noissa näkyy hyvin perus- ja S-linepuskureiden ero:
Kuva 1, Kuva 2

On se vaan iso ero tavallisen ja s-linen välillä. Noissa kuvissa näkyy  myös kattospoilereiden ero, josta oli joskus suksiboksien yhteydessä juttua.

Pekka T

Mistäs tuollaisia pösökuskeja löytyisi? Tuollainen s-line puskuri minunkin pitää saada.  ;)
Kun saat osat paikoilleen, niin kuvat kiinnostavat kovasti, varsinkin tuosta maalatusta diffuusorista.
Audi e-tron 55 quattro -20
BMW 328 i xDrive -13

Pertsa

.

Nudde

LainaaJokuhan voi tosin  pitää "pyhäinhäväistyksenä" että maalauttaa S-linen platinanharmaita osia mustiksi.

Ei, se on juuri sitä tuunaamista! Itse en halunnut sitä harmaata väriä autooni koska mulla on teemana musta/puneinen, ja tosta platinanharmaasta mulle tulee jotenkin mieleen "auringon haalistama" muovi...... :)

Flat

LainaaKiitos tästä sille pösökuskille joka tömäytti takapuskuriini...

Kaikilla asioilla on yleensä hyvätkin puolensa. Hyvältä näyttää. odottelen ennen-jälkeen kuvasarjaa.

LainaaJokuhan voi tosin  pitää "pyhäinhäväistyksenä" että maalauttaa S-linen platinanharmaita osia mustiksi.

LainaaEi, se on juuri sitä tuunaamista! Itse en halunnut sitä harmaata väriä autooni koska mulla on teemana musta/puneinen, ja tosta platinanharmaasta mulle tulee jotenkin mieleen "auringon haalistama" muovi......

Nimenomaan, miksi tehdä asiat kuin samanlailla kuin kaikki muutkin. Vanhaa harmaata huovia saa kaupastakin...

MVQ

Lainaus käyttäjältä: a-o - 25.01.11 - klo:23:15
On se vaan iso ero tavallisen ja s-linen välillä. Noissa kuvissa näkyy  myös kattospoilereiden ero, josta oli joskus suksiboksien yhteydessä juttua.
Hyvät kuvat tosiaan näyttämään noi basicin ja S-linen erot - näkyy myös hyvin tuo alustan ero. S-line huomattavasti "istuvamman" näköinen.
A4 (B8) FL 2.0TFSI q str & Ford Mustang GT convertible - ex-VAG: A4 (B6) Avant 1.8T q, A4 (B7) Avant 2.0T q sport S-line, A4 (B8) 2.0TFSI q str

Pertsa

.

Flat

no niin, ryhti löytyi !

LainaaPutkenpäätkin on kiiltävänmustat normaalisti mutta ovat vähän kuraiset tuossa.

mä olen silti sitä mieltä, että rehti ja aito ja liarvostettu  kiiltävä kromi kruunaisi tuon ! Tummalla pohjalla tumma ei erotu.

Pertsa

.

Flat

LainaaTuo musta nyt vähän häivyttää tuota tosiasiaa että putkenpäät on liian pienet noihin aukkoihin. Rosterisilla se vaan korostuisi.

hmmm, ehkä sittenkin toistepäin. Kromi korostaa putketa eikä corollamainen patarautaputki pistä nin pahasti silmään :)

Mulla on ollut putkenpääkomplekisi jo pari vuotta, mutta en ole saanut mitään aikaiseksi. Tee jotain niin voin beesata.
Jokin valmis putkepää olis kiva. Putkenpään halkaisijahan on vaihtunut 76mm:stä 80mm, onko silti kromiputkikenpää saman halkaisijainen?

Muistaakseni nuddella on nätit putket ?

Pertsa

.

Pekka T

Hyvältä näyttää Pertsa, sitten seuraavaksi olisikin etupuskurin vuoro.  :)

En ole aikaisemmin tajunnutkaan, että tuon s-linen diffuusori on noin paljon korkeampi kuin vakion.
Tai toisinpäin ilmaistuna s-line puskurin maalattu osuus on matalampi.

Ot :
LainaaMuistaakseni nuddella on nätit putket ?
:D
Tuo Flatin kommentti pisti vähän hymyilyttämään.
BMW 328 i xDrive -13

Pertsa

.

Pekka T

Tuon s-line puskurin muodokkuus jää helposti huomaamatta, koska katse taitaa kiinnittyä sen näyttävään diffuusoriin.
Tuollaisen valko-musta yhdistelmän kuvaaminen on vaikeaa, joko musta osuus jää pimentoon tai sitten valkoinen palaa helposti puhki.
BMW 328 i xDrive -13

Nudde

Hieno siitä tuli, ja todellakin tavallisen ja S-linen puskurissa on huomattava ero, S-line antaa ryhdikkäämmän olon takapäälle joka muuten on himena "laahaava", samoin kun siihen vielä lisää spoilerin katon reunaan!

LainaaMuistaakseni nuddella on nätit putket ?

;D

Pertsa

.

Nudde

LainaaJoo tuo takalasin spoileri olis kyllä yks tuunauskohde, mutta jää tekemättä, koska joskus on boksi katolla. Tuolla vakiolipalla luukku avautuu ihan kokonaan ottamatta kiinni boksin takareunaan (ainakin Thule Spirit 820 boksilla).

Meneekö niin läheltä? Osta lyhyempi boksi... :)

Pertsa

.

Tikka

On se vaan ihmeellistä miten pienellä muutoksella auto näyttää tosi hienolta!

Pekka T

BMW 328 i xDrive -13

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy