Bolero tai RCD510 hakusessa

Aloittaja Taata, 28.04.10 - klo:14:26

« edellinen - seuraava »

Taata

Tuli pieni yllätys uuden Skoda Superb Combin Premium Bluetoothin kanssa. Laite toimii ok ja äänen laatu on loistava kumpaankin suuntaan. Mutta valitettavasti perus-Bluetoothissa toimiva A2DP ei tässä toimi ollenkaan. rSAP on ainoa tuettu protokolla. Hieman tunnen itseni petetyksi kun yleensä perustasolta premium-tasolle siirtyminen tarkoittaa lisäystä eikä vähennystä ominaisuuksiin. Puhelimen käyttö meni myös hankalaksi, kun puhelinluetteloa voi selata vain ratin napeilla mittariston pienellä näytöllä. Puhelimestakaan numeroiden valinta ei ole enää mahdollista, kun rSAP on käytössä. Minulla on luettelossa noin 500 nimeä joten selaaminen aakkosjärjestyksessä on TOSI hidasta. Siksi haluaisinkin vaihtaa tilalle Boleron tai vastaavan jotta numerohaku helpottuisi. Jos vielä löytyy MDI piuha mukaan niin vielä parempi. Jos jotakuta kiinnostaa niin vaihdossa saa myös nyt 5 päivää vanhan Swing-radion. 
Skoda Octavia Combi 2.0l TDI Elegance DSG (Panoraamakatolla). Käyttöönotto 05/2014.

mla

Jyrillä taitaa olla vielä ylimääräinen Bolero (en tosin tiedä onko harkinnut siitä luopumisesta) ja minulla on noita kaksi kappaletta ylimääräisenä. En ole itse omiani aktiivisesti myynyt kun on tarkoitus ne auton mukana antaa tarvittaessa - saivat siis väistyä Columbuksen tieltä.

'Ongelma' noissa on se, että ne pitää koodata autoon sopivaksi eli ovat Elegance varustelluista autoista (SoundSystem yms vakiona), sekä suojakoodi on vain alkuperäisen auton muistissa eikä sitä näköjään annettu muistilapulla kuten on aikaisemmissa autoissa annettu. No koodauksen voi tehdä Vag-comilla, mutta tuota suojakoodia ei saa kuin merkkiliikkeen testerillä tehtaalta pyytämällä.
MDI palikat on kohtuu helppo jälkiasentaakin jos niitä kaipaa - itse en ole niitä Columbuksen kanssa kaivannut, kun siinä on kovalevy mihin kopioida musiikkua lähes 20Gt edestä.

VW Sharan -12 2.0l TDI BlueMotion 4Motion Highline

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy