Hei VW - Tästäkö siis on kyse?

Aloittaja Keni1, 04.12.13 - klo:23:20

« edellinen - seuraava »

Kulinaristi

Lainaus käyttäjältä: Jussiboy - 08.12.13 - klo:13:41
Kukaan täyspäinen ei vaihda uudehkon auton toimivaa moottoria toiseen, ei edes Volkkarin työntekijä. Siinä on hieman enemmän työtä kuin näytönohjaimen vaihdossa kovalevylle.

Pilkkuja kun tässä tiiraillaan, niin tuossa esimerkissäsi vasta työtä onkin. Yksi moottorinvaihto on lastenleikkiä tuohon.  :P

Olemassa olevan irroitettavan näytönohjaimen vaihto tietokoneen emolevylle taas onnistuu varsin nopsaan.

Keni1

Tästä oli tarkoitus olla hyötyä uuden auton ostajalle että olisivat varuillaan näiden kanssa, niin on vittumaista sen maahantuojan kanssa asioida, ne ei näin kalliita korjauksia tee kuin pakon edessä. Lisäksi olen pyytänyt aivan vastaaviin tietoihin heiltä selitykset, sieltä ei heru mitään tarkempaa joten en tiedä itsekkään kaikkea.

Nuo 1.4 TSI 132 kW voimalinjalla varustetut autot olivat lähes kaikki paskoja ympäri planeetan, ei tuollainen määrä sutta ollut mikään vahinko.

Se miksi en anna enempi asiasta informaatiota johtuu yksinkertaisesti siitä että tuossa on kyllä kaikki oleellinen, lukija lukee, jos oikeasti tarvitsee lisää infoa niin pyytää vaikka privana, nyt jopa herutellaan tietoja tavalla joiden tarkoitusperiä en itse ymmärrä, suorastaan painostetaan näyttämään lisää todisteita, kuka tavallinen foorumin käyttäjä ja lukija tarvitsee noin paljon lisätietoa kuin mitä nuo muutamat kirjoituksillaan muuten hyvää topikkia sotkevat yrittävät kalastella. Näille ei tunnu mikään riittävän, aina kun yhteen vastaan niin heti pukkaa uutta ja jos ei siihen vastaan niin väännetään niin kauan että ei voi olla vastaamatta.

Jatkossa en aio antaa kenellekkään minkälaisia vastauksia jos kysymys ei ole asiallinen, todisteet jotka esitin ovat ne mitä minulla on tästä kerrottavana, sen olen kertonut useampaan otteeseen, jos ne ei riitä niin en voi auttaa. Mihin ihmeeseen nämä tyypit tarvitsevat kaiken sen tiedon jota kalastelevat???

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy