Skoda Yetin varusteet

Aloittaja pajero, 15.04.10 - klo:16:39

« edellinen - seuraava »

Classix

Lainaus käyttäjältä: anatol1 - 15.08.12 - klo:08:12
Ei niiden asennuksessa sikaflexiä tarvita  :). Plexeissä on kaksipuolinen teippikiinnitys ja varmistin sen vielä lisäämällä vastaavaa teippiä. Kiinni on ja pysyy!

Todellakin, ovat näköjään uusiin lisänneet teipit. Viime vuonna tilaamissani ei teippejä vielä ollut...
Skoda Yeti 1,2Tsi Active, Skoda Yeti 1,2Tsi Adventure, Skoda Yeti 1,4Tsi Dsg Experience, Toyota Auris TS Hybrid, Skoda Karoq 1,5Tsi Dsg Style.

Classix

Lainaus käyttäjältä: automaattori - 15.08.12 - klo:08:38
Onko sulla kuvaa laittaa tänne miltä sun auto näyttää mustilla pilareilla?
Tuolta löytyy: http://www.vagarena.fi/index.php?topic=6162.0
Skoda Yeti 1,2Tsi Active, Skoda Yeti 1,2Tsi Adventure, Skoda Yeti 1,4Tsi Dsg Experience, Toyota Auris TS Hybrid, Skoda Karoq 1,5Tsi Dsg Style.

automaattori

Lainaus käyttäjältä: Classix - 15.08.12 - klo:08:48
Tuolta löytyy: http://www.vagarena.fi/index.php?topic=6162.0

Kiitos linkistä. Taitaa mulla jäädä kuitenkin originaaliksi, noi palaset näyttää mun silmään liikaa lisävarusteilta. Jos mulle tulee pakottava tarve vetää pilarit mustaksi, niin taidan maalauttaa sitten.
Skoda Octavia RS 245 DSG LB 2018
Ex Vag: Fabia Monte Carlo HB TSI 110 DSG 2016,  Rapid Spaceback 1.4 TSI DSG 2014, Yeti 1.8 TSI 4x4 DSG Experience 2012, Fabia Classic 2011, Yeti 1.2 TSI DSG Experience 2010, Roomster Scout Aut 2008.

Kotkis

Toimiikos teillä tuulilasinpyyhkimien "niistämis"toiminto? Siis se ekstrapyyhkäisy muutama sekunti viimeisen pyyhkäisyn jälkeen kun on pessyt tuulilasin? Mulla ei nimittäin ole missään vaiheessa toiminut ja VCDS:n käyttöön perehtynyt kaverikaan ei löytänyt edes koko kohtaa auton tietokoneelta(!). Takalasiin moinen toiminto kyllä löytyi.
Octavia G-tec:

A4 allroad:  A6:  A3:

Karvis

Lainaus käyttäjältä: Kotkis - 24.08.12 - klo:16:35
Toimiikos teillä tuulilasinpyyhkimien "niistämis"toiminto? Siis se ekstrapyyhkäisy muutama sekunti viimeisen pyyhkäisyn jälkeen kun on pessyt tuulilasin? Mulla ei nimittäin ole missään vaiheessa toiminut ja VCDS:n käyttöön perehtynyt kaverikaan ei löytänyt edes koko kohtaa auton tietokoneelta(!). Takalasiin moinen toiminto kyllä löytyi.

Mullekkin sitä joskus kokeiltiin koodata käyttöön mutta ei löydetty sopivaa täppää, oletuksena sitä ei ole.
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

anatol1

Lainaus käyttäjältä: Karvis - 24.08.12 - klo:23:28
Mullekkin sitä joskus kokeiltiin koodata käyttöön mutta ei löydetty sopivaa täppää, oletuksena sitä ei ole.

Mulla semmoinen käsitys että, jos sadetunnistin autossa, ei ko. toimintoa ole.  :-\

Kotkis

Lainaus käyttäjältä: anatol1 - 25.08.12 - klo:09:23
Mulla semmoinen käsitys että, jos sadetunnistin autossa, ei ko. toimintoa ole.  :-\

Aaa... okei, tuossa voisi olla joku logiikka kieltämättä. "Unohtunut" vaan mainita manuaalissa... (ne on kyllä paksuudestaan huolimatta käsittämättömän surkeita opuksia aina).
Octavia G-tec:

A4 allroad:  A6:  A3:

anatol1

Lainaus käyttäjältä: automaattori - 15.08.12 - klo:08:38
Onko sulla kuvaa laittaa tänne miltä sun auto näyttää mustilla pilareilla?

Tässä Yeti mustilla plexeillä. Mun silmään sopii kyllä tangerine orangen värisessä, mutta makuasiahan se  :)

Sohlasin muuten niiden tilaamisessa ja tuli toisetkin, joista voisin luopua omakustannushintaan. Jos jotakuta kiinnostaa, s-postiosoite löytyy prohviilista.

headman78

Jos kellään on tarvetta led etukattovalolle niin mulla ois myynnissä:

http://www.vagarena.fi/index.php?topic=11144.0

Tarjotkaa rohkeasti  ;D
Ambition is a poor excuse for not having enough sense to be lazy.

upupa

Olen ihmetellyt onko Yetissä ulkopeilien lämmitystä. Jos sellainen on, mistä sen saa päälle? Nyt kun syksy ja kosteat ilmat tulevat, tuollaista ominaisuutta kaipaa......

.....jos sellainen minun autossa on, toimii se ainakin hyvin hitaasti (vertaan Volvoon)
viimeiset VW Passat 1.8 -99, Volvo S80T6 A -00, Volvo S40T5 A -04,
Yeti 1.8 TSI 4x4 DSG Experience -12

lumimiäs

Siitä samasta nupista sen saa päälle mistä muutenkin kääntelet peilejä. Pyöräytä se valkoinen piste sinne oikealle yläviistoon missä on asianmukainen symboli. Se on sitten päällä niin kauan kunnes väännät sen takaisin. Mitään merkkivaloa tai muuta muistutusta ei ole joten unohtuu helposti päälle.

Karvis

Lainaus käyttäjältä: lumimiäs - 17.09.12 - klo:09:24
Siitä samasta nupista sen saa päälle mistä muutenkin kääntelet peilejä. Pyöräytä se valkoinen piste sinne oikealle yläviistoon missä on asianmukainen symboli. Se on sitten päällä niin kauan kunnes väännät sen takaisin. Mitään merkkivaloa tai muuta muistutusta ei ole joten unohtuu helposti päälle.

On siinä lämpötilaraja, ei siis ole ympäri vuoden päällä vaikka namiska olisikin lämmitysasennossa.

lumimiäs

Jaa on vai ? Onko tietoa mikä se raja on ? Ainakin viime viikolla meni tyynesti lämmitys päälle +12 asteessa kun piti häivyttää peileistä kosteus. Ja tuohan on normaali suomen kesälämpötila joten kyllä se piru vaan saattaa olla pitkiä aikoja päällä jos unohtuu kääntää namiskaa.

Karvis

Lainaus käyttäjältä: lumimiäs - 17.09.12 - klo:10:33
Jaa on vai ? Onko tietoa mikä se raja on ? Ainakin viime viikolla meni tyynesti lämmitys päälle +12 asteessa kun piti häivyttää peileistä kosteus. Ja tuohan on normaali suomen kesälämpötila joten kyllä se piru vaan saattaa olla pitkiä aikoja päällä jos unohtuu kääntää namiskaa.

Olikohan +17°C, en kyllä muista aivan varmaksi.

jni

^Kyllä minulla lähti sadepisarat peileistä lämpimilläkin keleillä.

Siinä lämmityksessä on muistaakseni jokin aikakatkaisu. Vaikka nuppi on päällä koko ajan, peilit lämpiää vain tietyn ajan startin jälkeen.
Ajossa: Skoda Enyaq 80 125 Edition iV
Ex M-B E 250 T 4Matic Elegance
Ex Suzuki Swift 1.2 VVT GL 5D
Ex Volvo XC60 2.4D AWD Geartronic Momentum
Ex Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D EXE
Ex VAG:t:
2 x Skoda Kodiaq
4 x Skoda Superb
4 x Skoda Octavia
1 x Skoda Felicia
1 x Seat Ibiza

Ajoniekat Savosta kaahaa. Katso vastakeinoja.

headman78

Onko totta että taitettavia pöytiä etuistuimien takana ei saa muka jälkikäteen asennettua? Maahantuoja sanoi että vaatii penkkien vaihdon.

headman78

Paljonkos mahtaa kangasmatot maksaa marmoritiskillä? Himottaisi kesäksi ostaa sellaiset.

http://www.superskoda.com/Skoda/YETI/Yeti-floor-mats-PRESTIGE-original-Skoda-Autoas-LHD

Nämä olisi 74 euroa kuluineen.

Toinen vaihtoehto olisi nämä:

http://www.superskoda.com/Skoda/YETI/Yeti-floor-mats-STANDARD-original-Skoda-Autoas-LHD

Näiden hinta 67 euroa kuluineen.

automaattori

Kangasmatot on talvellakin vähintään yhtä hyvät kuin kumit. Kangasmatoissa ei tule sitä inhottavaa jääpalaefektiä ja ovat muutenkin mukavammat kesät ja talvet. Joten ei kannata muutamaa kymppiä säästää. OEM-matot kehiin ja vaihto parin vuoden päästä jos kuluminen häiritsee. Ajokabiinin mukavuudesta ei kannata tinkiä.
Skoda Octavia RS 245 DSG LB 2018
Ex Vag: Fabia Monte Carlo HB TSI 110 DSG 2016,  Rapid Spaceback 1.4 TSI DSG 2014, Yeti 1.8 TSI 4x4 DSG Experience 2012, Fabia Classic 2011, Yeti 1.2 TSI DSG Experience 2010, Roomster Scout Aut 2008.

clacson

Parhaimman näköiset matot taitaa löytyä täältä: http://www.matten-online.nl/webshop/index.php. Omakohtaisia kokemuksia ei ole.
Vasta suorakoipisten valtakunnassa opin varmaan pitämään suuni pienemmällä, silloin lienee kyllä hiukka myöhäistä.

VAG Whore

Olettekos itse irroitelleet Yetistä peilinkuoria? Mun olis tarkoitus vaihtaa hopeanväriset kuoret alkuperäisten tilalle ja kiinnostaisi kuulla kikkoja millä saisi vanhat irti ehjänä.
Skoda Octavia RS combi 2015 2.0 TSI

LKo

Lainaus käyttäjältä: mla - 29.08.10 - klo:11:32
Ainoa mikä on auttanut esim. takaluukun kuraantumisessa on tuuliohjain (esim. Vepro) - se taas nostaa polttoaineen kulutusta.
Yritin katsella Vepron sivuilta Yetiin sopivaa tuuliohjainta, mutta ei pistänyt silmään. Onko kellään tietoa onko kyseistä vehjestä saatavana Yetiin sopivana?
Skoda Yeti 2.0 TDI 110 4x4 Active

marpal75

Olisiko jollakin tarvetta taakkatelineille ja tavaraverkolle. Taakkatelineet ovat käyttämättömät. Tavaraverkko oli paikallaan kuukauden ajan. Tavaraverkon malli löytyy täältä: http://www.tarvikkeet.fi/tuote/4069/skoda/koiraverkko-skoda-yeti-(2009-)

Jäivät käsiin kun Yeti meni kiertoon.

Karvis

Lainaus käyttäjältä: marpal75 - 02.05.13 - klo:12:18
Olisiko jollakin tarvetta taakkatelineille ja tavaraverkolle. Taakkatelineet ovat käyttämättömät. Tavaraverkko oli paikallaan kuukauden ajan. Tavaraverkon malli löytyy täältä: http://www.tarvikkeet.fi/tuote/4069/skoda/koiraverkko-skoda-yeti-(2009-)

Jäivät käsiin kun Yeti meni kiertoon.

Laita tarvikkeista myynti-ilmoitus tori-alueelle.

pajuhale

Yeti tilattu (1.4 TSI Green Tec). Väriksi tuli Cappuccino beige mustalla katolla sekä Experience-varustetaso Function paketilla. Extrana otin sähkösäätöisen kuljettajan penkin sekä kynnyksiin suojalistat sekä talvipaketti (lohkolämmitin + sisätilapistoke + sisätilan lämppäri). Kitukuukauden alkoivat  :P

Felix

Lainaus käyttäjältä: lumimiäs - 17.09.12 - klo:09:24

Ihan mutulle menee ( muistelen lukeneeni ohjekirjaa, mutta koskahan minä nyt sitä.... ;-)    ), mutta minä olen käsittänyt tuon siten että nuppi pitää olla ko. kohdassa, mutta sen lisäksi pitää olla myös takalasin lämmitin päällä.

Aikakatkaisu menee sitten sen takalasilämmittimen ajastimen mukaan. Pelien nuppi voi olla yo. kohdassa aina valmiina.

Ja jos näin ei ole niin minulla lienee foorumin lämpimimmät peilit :)
ID.4 Pro Performance Business

Felix

Lainaus käyttäjältä: Felix - 27.08.13 - klo:20:03
Ihan mutulle menee ( muistelen lukeneeni ohjekirjaa, mutta koskahan minä nyt sitä.... ;-)    ), mutta minä olen käsittänyt tuon siten että nuppi pitää olla ko. kohdassa, mutta sen lisäksi pitää olla myös takalasin lämmitin päällä.

Aikakatkaisu menee sitten sen takalasilämmittimen ajastimen mukaan. Pelien nuppi voi olla yo. kohdassa aina valmiina.

Ja jos näin ei ole niin minulla lienee foorumin lämpimimmät peilit :)

Joko olen lukenut vanhaa ohjekirjaa tai nähnyt unta. Nyt näytti olevan näin:

Ulkopeilien lämmitys
â€" Laita suuntausnuppi asentoon  ⇒ Kuva 41.
Ulkopeilin lämmitys toimii vain moottorin käydessä ja ulkolämpötilaan +20 °C asti.

( https://mediaportal.skoda-auto.com/resource/documentation/manuals/fi/Yeti/11-2011/Manual/A-SUV_Yeti_OwnersManual.pdf )
ID.4 Pro Performance Business

headman78

MEGA POWER LED position light bulbs

Onko kukaan tilannut ja asentanut Yetiinsä? Ihan hienon näkönen vaikka DRL ei olisi led.

headman78

headman78

Innostuin sitten tilaamaan molemmat ledit, nyt vaan pitäs asentaa ne paikoilleen :) Onko kellään kokemusta peruustusvalon vaihdosta tai parkkien?

vws

Ei ole noista kokemuksia. Päiväajovalot vaihdoin ja pirun vaikeaksi oli niiden vaihto tehty.

Kerro sit kokemuksia peruutusvaloista, valotehon parannus ja antaako polttimovikaa näytölle.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Octavia LB 1.0 Style 2019
ex: Touran 1.4 TSi 2016, Octavia Combi 1.6 TDi 4x4 Elegance 2015, Yeti 1.2 TSi Experience 2012, Golf Variant 1.4 TSi Comfortline 2009

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy