Hyvin irtoaa viivasta liimatulla radalla ja slickseillä, ei paljon sutimista esiinny.
Joo, ~1.6 sekunnin 0-60 feet aika kertoo aika karua kieltä kuinka tuo lähtee paikaltaan Renkaat tosin oli tuossa vedossa ihan vakiot: "Running on stock tires too". Rata on varmaan aika tyypillinen "jenkkirata".
Näyttää kyllä videolla katuslickseiltä nuo renkaat ja siitä kielisi vielä huolellinen burnis, normi katurengas menettää pitoaan jos sitä lämmittää noin paljon.
Tyypillinen jenkkirata taitaa olla hyvin liimattu kuten tuossa videollakin oleva näyttäisi olevan?Tuollainen laitos kun ajetaan Suomalaisessa kesäkelissä johonkin "kadunmiehen" kiihdytystapahtumaan, niin aika kasvaa aika reipaasti kun pitoa ei ole
Niin siis kyseessä on Veten ensiasennusrenkaat, joilla varustettuna auto tulee tehtaalta ulos. Aika lähellä ne taitaa slickejä olla ja ilmeisesti melkein parasta mitä Michelin tehtaaltaan ulos työntää tällä hetkellä:http://www.corvette7.com/forums/showthread.php?t=280202Tai niin siis ainakin tuossa videon kuvauksessa suoraan sanotaan, että ovat vakiorenkaat. Enpä usko, että siinä olisi mitään järkeä lähteä huijaamaan.
Kyllähän täällä noilla radoilla yleensä aika hyvin pitoa löytyy. Eikös siellä radalla olekin tarkoitus yrittää mennä mahdollisimman lujaa, niin kannattaahan silloin puitteet olla kunnossa Suomessa radat eivät taida olla ihan näin hyviä, kun ei taida tuo varttimailiharrastus olla ihan niin kovassa huudossa, että ratoihin haluttaisiin enempää panostaa.
Jatketaan perään vielä testilla 911:tä vastaan. Vette vei tämän erän tällä kertaa.http://www.caranddriver.com/comparisons/2014-chevrolet-corvette-stingray-z51-vs-2014-porsche-911-carrera-s-comparison-test
Puhtaasti hintansa takia.
Suomalaisilla todellisilla Automiehillä on kaksi totuutta. Jenkkilahnat kulkevat kovaa vain suoralla ja skooda on teryleenille lemuava itäauto.