Roiskeläpät ottaa maahan joka kuopassa

Aloittaja Annika, 30.09.13 - klo:12:12

« edellinen - seuraava »

Ktk

Jos ei automaattorin Skoodaan ny niitä kiveniskuja tule, niin se ei tarkoita että ne olisivat kaikissa tarpeettomat, helman muotoilu ja materiaali vaikuttaa paljon ja myös se missä ja miten ajaa. Sen verran monen tötterön helmoja on tullut katteltua että kannatan ehdottomasti ainakin etuläppiä. Monessa pari-vuotiaassa läpättömässä saisi vetää uudet maalit helmaan. Se onkin sitten eri asia jos se läppä on toteutettu päin perssilmää.

tapanixxx

Ei autoa kannata valita sen mukaan onko roiskeläpät liian pitkät vai pätkät :)

Passat 3c tai nykyinen b7 roiskeläpät ovat liian pitkät eikä lyhempiä saa kuin itse tekemällä tai teettämällä.

POLOtti

Kysytäämpäs täältä kun eivät Pörhöllä osanneet auttaa, eli mistä olisi mahdollista saada nämä lyhyemmät roiskeläpät tilattua? (Eteen ja taakse)

Varaosanumerot taitavat olla: 6R0 075 116 (Etu) ja 6R0 075 106 (Taka)

Pörhöllä väittivät vain että ei ole kuin yhtä mallia saatavilla?
VW Polo 1.4 -11
VW Kupla 1300 -73

Karvis

Eikö löytäneet edes noilla numeroilla?
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

POLOtti

Lainaus käyttäjältä: Karvis - 05.10.13 - klo:10:58
Eikö löytäneet edes noilla numeroilla?
Sehän tässä hauskinta onkin, että eivät, pisti hieman miettimään että mistä muuten jos ei heiltä löydy.
VW Polo 1.4 -11
VW Kupla 1300 -73

Antza

Lainaus käyttäjältä: POLOtti - 05.10.13 - klo:10:55
Kysytäämpäs täältä kun eivät Pörhöllä osanneet auttaa, eli mistä olisi mahdollista saada nämä lyhyemmät roiskeläpät tilattua? (Eteen ja taakse)

Varaosanumerot taitavat olla: 6R0 075 116 (Etu) ja 6R0 075 106 (Taka)

Pörhöllä väittivät vain että ei ole kuin yhtä mallia saatavilla?
Täältä http://www.slamit.net löytyi ko. varaosanumeroilla tavaraa.
Skoda

POLOtti

Lainaus käyttäjältä: Antza - 05.10.13 - klo:11:04
Täältä http://www.slamit.net löytyi ko. varaosanumeroilla tavaraa.
Hakutoiminnon kautta en ainakaan itse saa noilla numeroilla mitään esille?
VW Polo 1.4 -11
VW Kupla 1300 -73

Karvis

Lainaus käyttäjältä: POLOtti - 05.10.13 - klo:11:09
Hakutoiminnon kautta en ainakaan itse saa noilla numeroilla mitään esille?

Kyllä minä löysin, 50â,¬/pari. Kirjoita koko numero yhteen pötköön niin alkaa löytymään.

Mikko

Käytä sitä etusivun keskellä olevaa vara-osahakua, ei sitä sivustohakua vasemmassa laidassa. :)

Speed-autoteile.fi on on toinen paikka mistä löytyy.

POLOtti

Lainaus käyttäjältä: Karvis - 05.10.13 - klo:11:11
Kyllä minä löysin, 50â,¬/pari. Kirjoita koko numero yhteen pötköön niin alkaa löytymään.
Niimpäs näyttikin toimivan, mutta nyt on ongelmana enää se, että kyseisiä tuotteita ei saa tilattua, koska varastosaldo näyttää nollaa, joutuu ilmeisesti hieman odottelemaan että saavat tuotetta, kiitokset avusta!
VW Polo 1.4 -11
VW Kupla 1300 -73

vorkki

Lyhyempiä läppiä saa "about samaan hintaan" ihan marmorilta päivän-kahden toimitusajalla jos ei satu hyllyssä olemaan. Itse aiempaan Polooni ostin Hertsikan VV-Autosta ja päivässä ne tuli.

Edit: Piti oikein kaivella menneitä. Viime talvena juurikin edellä mainitulla osanumerolla etuläpät Hertsikan VV-Autosta 1 päivän toimitusajalla Ruotsin varastolta hintaan 43â,¬.
Välttelee viimeiseen hengenvetoon asti tulemasta henkisesti niin vanhaksi että auton... äh, tulin jo.

Antza

Lainaus käyttäjältä: vorkki - 05.10.13 - klo:16:50
Lyhyempiä läppiä saa "about samaan hintaan" ihan marmorilta päivän-kahden toimitusajalla jos ei satu hyllyssä olemaan. Itse aiempaan Polooni ostin Hertsikan VV-Autosta ja päivässä ne tuli.
Lue muutama viesti ylöspäin - ongelma lähti liikkeelle siitä että Pörhö = marmori ei tunnistanut koko tuotetta eikä löytänyt osanumerollakaan mitään..
Skoda

vorkki

Lainaus käyttäjältä: Antza - 05.10.13 - klo:19:47
Lue muutama viesti ylöspäin - ongelma lähti liikkeelle siitä että Pörhö = marmori ei tunnistanut koko tuotetta eikä löytänyt osanumerollakaan mitään..
Mitäpä minä sitä uudelleen lukisin... Pörhön tietämättömyyteen tai osaamattomuuteen en osaa ottaa kantaa. Kerroin vain mistä niitä saa... sori että kerroin.
Välttelee viimeiseen hengenvetoon asti tulemasta henkisesti niin vanhaksi että auton... äh, tulin jo.

Karvis

Lainaus käyttäjältä: vorkki - 05.10.13 - klo:19:54
Mitäpä minä sitä uudelleen lukisin... Pörhön tietämättömyyteen tai osaamattomuuteen en osaa ottaa kantaa. Kerroin vain mistä niitä saa... sori että kerroin.

Kyse lienee juuri siitä että joku siellä pörhöttimen tiskillä ei vain osannut hommiaan ::)

POLOtti

Lainaus käyttäjältä: Karvis - 05.10.13 - klo:20:51
Kyse lienee juuri siitä että joku siellä pörhöttimen tiskillä ei vain osannut hommiaan ::)
Luulisi heilläkin olevan jonkinnäköinen yhtenäinen tietokanta, mistä tuotteet etsitään, mutta mitäpä tätä enää märehtimään, kun apu löytyi jo, ja nopeasti! :)
VW Polo 1.4 -11
VW Kupla 1300 -73

Passat 7B taxi

Helpoin ja halvin ratkaisu! Terävä puukko käteen ja pari senttiä pois alareunasta,vielä kun vähän pyöristää reunoja niin vot! Eipä tosiaan tienneet pörhöllä että olis lyhyempiä tarjolla,ainakaan 2010 kun auto tuli markkinoille...   

Polokari

Aihetta sivuten, omassani läpät ei raavi maata kuin aniharvoin. Yksinäni kun suurimmaksi osaksi ajelen, niin ei 0,1 tonnia lähestyvä painonikaan ole vielä liikaa ;D
Yhdessä paikassa kehä 1:llä oli sellainen loiva heitto jossa aina raapaisi; noh kerran tuli ajettua siitä satasta kahdeksankympin sijaan (epähuomiossa  ;)) mutta keinahdus-raapaisuyhdistelmää ei tullutkaan, vaan pieni jämäkkä notkahdus eikä raapaisua. Myöhemmin on tullut kokeiltua muuallakin vastaavaa ja melkein aina suurempi nopeus ehkäisee ruopaisun. Koskee tietysti vain loivia "maininkeja" eikä esim hidastetöyssyjä tms
Ilmeisesti alusta on suunniteltu vähän eri nopeuksiin... Ei silti taitaisi auttaa selityksenä jos joutuisi maksullisen nopeusmittuksen kohteeksi.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy