Audi A4 b6 2.0 96kw kytkimestä

Aloittaja jjr86, 29.09.13 - klo:20:05

« edellinen - seuraava »

jjr86

Ehtoota, piti tuommonen vanhus -02 ostaa Leonin tilalle kun tuo kontti-tila alko käymään pieneksi. Tuntuu että ei opi millään tuohon kytkimeen, onko siinä mitään säätömahdollisuutta? Eli kun sillä on melko mahdotonta luistattaa, eli sen alue on aika pieni, sekä irrottaa todella ylhäällä, kun Seatissa alko alhaalta asti ja oli paljon pidempi liikerata millä anto luistattaa. Audilla tulee helposti nytkähdys efekti kun liian nopeesti nostaa kytkimen olevinaan. Vai liekkö kytkimessä sitten levyt finaalissa tjtn?

Madoway

Väittäisin, että ehjä on kytkin, koska en ole itse oppinut käyttämään kunnolla vieläkään vaikka olen tuolla B7:lla ajellut viidettä vuotta.

Hanksi

Ehjäksi sitä sanoisin minäkin. Mulla oli aikanaan tuolla koneella oleva b6 a4, ja kytkin oli siinä todella pitkäliikkeinen ja otti kiinni vasta ylhäältä.
Tiguan eHybrid Style -22
Exät: Golf VII Variant 1.4 TSI 90kw DSG Highline -14, Golf V Variant 1.4 TSI 90kw DSG Sportline -09, Audi A4 2.0 -03

jjr86

Jeps, hyvä tietää, kiitoksia.

Nyt tänä aamuna kävin akan heittämässä töihin, yhteensä n.25km ja suurin osa maantieajoa, niin huvikseni ajon jälkeen otin pellin auki ja paisuntasäiliön korkin avasin että kokeilen onko neste lämmintä niin tuohan oli kylmää. Siksi testasin kun pari kertaa on tehnyt niin että mittariston lämpötilamittari ei ole hievahtanutkaan kun olen ajanut ties miten pitkään ja että varmasti pitäis olla lämmöt tapissaan. Sitten jossain vaiheessa se saattaa itekseen pompata sinne 90 asteeseen. Se nyt on varmaan anturi/sen pistoke häikkää mutta tuo että nesteet ei lämmennyt tuolla matkalla vaikka lämpömittari näytti tällä kertaa melkein sen 90? Mikähän tämän selittäisi?

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy