Nokian renkaat hakee Hakkapeliittablogaajia

Aloittaja Jyri, 23.09.13 - klo:17:46

« edellinen - seuraava »

Ironic32

No niin, Oulussa alkaa jo talvikelit puskea päälle. Minä suosittelen ainakin ConD:a, ettei tarvi Jetalla liukastella aamuruuhkassa ;) ja ehdottomasti makkiksellekin pitää saada renkaat, että päästään lukemaan kunnon blogeja.

Vankka

Oulusta löytys vielä yks blokkaaja halukas, renkaat tulis autoon missä luistonesto on penkin ja ratin välissä. Autoa tullaan tunkeen paikkaan kuin paikkaa joten varmasti on sellaista ajoa mitä ei monelta muulta tule kun autosta ei tarvi niin ottaa ressiä. Kyseessä siis tuo koirankoppi eli mk3 Golffi.
Yritin säästää ja tein itse, en säästänyt, mutta onpahan nyt paljon uutta
Talvikisa: Linkki

Ford Mondeo Titanium Business
VW Golf Variant CL

Jultsu

Ja sitten sitä f5:sta hakkaamaan milloin nokialta tulee päätöksiä ja vastausta  ::)
Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

RTWteam

Suosituksia kun pyydettiin niin vastaukseni on nimimerkki makkis bloggaajaksi.  8)

Antza

Skoda

Jyri

Makkiksen kommentteja olisi kyllä kiva lukea (lue viihdyttävä)  :)

Jyri

Nokian Renkaat ilmoitti että enempää perusteluja / ilmoittautumisia ei oteta huomioon, eli tästä eteenpäin ei kannata enää perustella, jäädään odottomaan valintoja.

Ironic32

Lainaus käyttäjältä: Jyri - 11.10.13 - klo:09:32
Nokian Renkaat ilmoitti että enempää perusteluja / ilmoittautumisia ei oteta huomioon, eli tästä eteenpäin ei kannata enää perustella, jäädään odottomaan valintoja.

Paitsi, jos löytyy mersu tallista, niin vielä ehtii:

http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=3&t=140995

;)

Zaasa

Mersumies onkin erimies 8) Mersufoorumilta löytyy hyviä bloggaajia,työnäytteitä on annettu tääläkin kehumalla meidän Itäautoja :)

Suomen parhaalta autofoorumilta ei ilmeisesti löytynyt Nokiaa tyydyttäviä bloggaajia riittävästi,koska on tehty pikahaku muualle.

Alkuviikosta on mentävä kumikaupoille,tänäänkin on käytävä ennen yöllä alkavaa Tallinnan reissua. Tosin toinen naisystäväni pyysi tuomaan tuliaisia ;)

NokianRenkaat

Pitää paikkansa, että eri foorumeilla on hieman eri deadline. Mersun ja Volvon haut alkoivat vasta tänään ja kestävät keskiviikkoon.

Palaan tänne päätösten kanssa hyvin pian!

t. Nokian Renkaat/ Anssi

NokianRenkaat

Jaahans,

Direktoraatti on tehnyt päätöksensä. Tarjoamme renkaiden testausmahdollisuutta kahdelle nimimerkille:

ConD
makkis

Esiin nousi paljon hyviä kirjoittajia ja perusteluita, perin tuskallista oli sikäli valintaa tehdä! Kiitokset kaikille osallistujille ja ihmetellään kohta porukalla, mitä mieltä kaverukset renkaista ovat!

Ottakaahan voittajat yhteyttä privana.

t. Nokian Renkaat/ Anssi

VAG!

Onneksi olkoon voittajille! Oikein passelit valinnat mielestäni :)

Zaasa

Lainaus käyttäjältä: NokianRenkaat - 11.10.13 - klo:17:37
Jaahans,

Direktoraatti on tehnyt päätöksensä. Tarjoamme renkaiden testausmahdollisuutta kahdelle nimimerkille:

ConD
makkis

Esiin nousi paljon hyviä kirjoittajia ja perusteluita, perin tuskallista oli sikäli valintaa tehdä! Kiitokset kaikille osallistujille ja ihmetellään kohta porukalla, mitä mieltä kaverukset renkaista ovat!

Ottakaahan voittajat yhteyttä privana.

t. Nokian Renkaat/ Anssi

Onneksi olkoon valituille.

Anssi,voit lievittää tuskaasi myymällä yhdet renkaat alennuksella :)

ConD

Kiitokset valinnasta ja hienosta mahdollisuudesta!

Toivottavasti tästä saadaan kaikkia osapuolia kiinnostavia kokemuksia aikaan. Kiitokset myös suosittelijoille!

YV lähetetty ja nyt sitten odotellaan... Stay tuned. :)

ps. Levjsa, suakaan ei ole unohdettu erään toisen topikin myötä...

Markku J

Oikein osuvat valinnat. Onnittelut, ConD ja makkis !

Vankka

Yritin säästää ja tein itse, en säästänyt, mutta onpahan nyt paljon uutta
Talvikisa: Linkki

Ford Mondeo Titanium Business
VW Golf Variant CL

DyyD

tlindstr

Pihassa majailee Pappa-Pasuuna -15

makkis

;D

Kunhan pc vapautuu niin palaan asiaan, tableteilla ei pysty tuottamaan sisältöä....

Ironic32

Lainaus käyttäjältä: Ironic32 - 09.10.13 - klo:12:46
No niin, Oulussa alkaa jo talvikelit puskea päälle. Minä suosittelen ainakin ConD:a, ettei tarvi Jetalla liukastella aamuruuhkassa ;) ja ehdottomasti makkiksellekin pitää saada renkaat, että päästään lukemaan kunnon blogeja.

Lotto vetämään :P

Ja onnittelut ConD:lle ja makkikselle. Epäilemättä hyvää blogia luvassa.

Jyri

Erinomaisen osuvat valinnat, nyt jäädään odottamaan sivaltavaa ja suupieliä muikistavaa tekstiä suuntaan jos toiseen.

RTWteam

Näistä blogeista tulee minun ensimmäiset blogit joita alan seuraamaan. Loistavaa! Onnea!

makkis

Noniin, koti-pc vapautui (en jaksanut hakea duunipeeceetä autosta) joten yv laitettu Nokianin suuntaan.

Kiitos onnittelijoille ja kiitos myös Nokian renkaille. Luodaan tekstiä sen mukaan että sitä olisi kiva lukea ja faktojakin tulisi lukijoille omien päätöksien tueksi. Monelle voi tulla mieleen, että jps Nokian antaa renkaat, ei niistä poikittaista sanaa voi kirjoittaa. Omalla kohdallani väärin, olen tulevan autoni rengasvalinnan tehnyt ennen koko tätä topicia ja valinta ei muuksi muutu valinnan jälkeen. Kesärenkaiden valinnan on tehnyt sitten Skoda puolestani.

Sen verran voin kuitenkin jo sanoa oitis alkuun, vaikkakin menee Nokian kehumiseksi, mutta pitkään palstalla notkuneet saattaa muistaa aiemmat kirjoitukseni yli viiden vuoden takaa... Tuolloiseen Räsä Gen2:een ostin kesäkumeiksi Nokian Hakka V (näin muistelen, Nokian kuitenkin) ja kehuin ne maailman tappiin Contin Sport Contact kolmosten jälkeen. Contin kolmosia ennen oli Contin Sport Contact kakkoset ja ne oli hyvät, nuo kolomset oli hirveät jyrät. Ituhippiajattelu tai joku sellainen oli ajanut ohi ajettavuuden ja hiljaisuuden. Nastakumit tuossa oli Contin (en muista mallia) koossa 225/45/17 ja olihan sohjossa ajaminen yhtä tuskaa, maksimi turvallinen nopeus 60 km/h vaan kun ESC:n kytki pois niin uskalsi edes liikenteen tahtiin ajaa. Seuraavaksi hankin Michelin xIce (jotain) 205 leveänä, ja hoblaa, tuollahan pystyi ajamaan talvellakin.

Tuosta viisastuneena nyt räsää tilatessa sovinkin pienimmistä mahdollisista talvirenkaista vaikka ongelmat oli edellisen kanssa ilmeisen paljon alustageomteriassa. Gen 3 on kuulemma paljon parempi, no, sen kohta näkee. Mutta joo, bloggaillaan. Tuntematta käytäntöä ilman muuta myös tänne tarinat.

Quality

Onnittelut, makkis ja ConD! Ei hullumpi maku raadilla ;).
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

makkis

Kävipä äsken hassu homma. Olin tässä takkahuoneen sohvalla kirjoittelemassa kun nuorempi tytät päätti aloittaa Jähmy-pelin. Jähmy-peli on sellainen kpttielupeli jossa nakellaan unikaveria ja kopitellaan sitä. Unikaveri on siis Jähmy. No, mulla oli sohvan kaiteella kepupurkki johon Jähmy luonnollisesti osui, alla oli kotiläppäri. Kepupurkki kaatui kotiläppärin päälle. Luonnollisesti. Tulipahan todistettua, että näissä business-pc koneissa olevat roiskesuojatut näppikset ja niiden alta kulkevat rännit koneesta ulos toimii myös käytnnössä.

Eo liittyny kyllä tähän topicciin mitenkään  ;D

RTWteam

heisja

A4 Avant 3.0TDI 06
Passat 1.8T Variant 01

DyyD

Koska tämä blogiosio aukeaa, ja onko sinne mahdollisuus kirjoitella myös tavan tallaajalla?

Itsellä ollut 2 talvea sekä kuluneen koko kesän alla Hakkapeliitta R ja nyt tulossa 30. pv alle R2. Tekisi mieli kirjoitella omia tuntoja näistä uudemmista myös, ainakin on hyvinkin läheisessä mielessä miten nuo vanhat R versioiset toimivat. Ja olivat muuten niin hyvät, että R2 oli luonnollinen jatkumo.

makkis

Lainaaonko sinne mahdollisuus kirjoitella myös tavan tallaajalla?

Toivottavasti, koska mistään muualta kuin blogien kommenteista, et saa mielipiteitä muualta ja rakentavia keskusteluja aikaiseksi. Ainakin itse kokisin niin, että jos vain minä saarnaan eikä kellään ole mahdollisuutta kirjoittaa eriävää näkemystä, niin ei tuo hedelmällistä ole. Olen ainakin itse kovasti kuunteleva luonne joten olen kiinnostunut muidenkin mielipiteistä versus omat tunnot. Ne antavat myös mahdollisuuden laajemmin avata omia tuntojani, perustelujen kera.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy