Golf VI tehdasasenteinen webasto

Aloittaja Henu89, 10.09.13 - klo:17:00

« edellinen - seuraava »

Henu89

Eli osaako kukaan sanoa sopiiko -08 1,6 tdi golffin tehdaswebasto 2,0tdi malliseen 2009 vuosimalliin? Vai tuleeko jotain ongelmia koodauksessa yms?

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy