Erikoisia rekisterikilpiä

Aloittaja VW-man, 02.04.10 - klo:23:25

« edellinen - seuraava »

765turbo

Voipi muisti pettää tossa yet-1 värissä..kilpi on olemassa kyllä,mutta ei rekisterissä eli lienee varattuja kilpiä.

VAG!

aa

Karvis

Lainaus käyttäjältä: Kukkanen - 24.11.10 - klo:13:49
Näkyi olevan TM:n numerossa 20/09 ja värinä joku vihreän sävy. TDI oli konepellin alla.

Kilpi on ollut myös Mato Brown värisessä nelikossa, kyseisestä autosta taisi olla Skoda magazinessä juttua joskus.
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

RTWteam

Tikka

Lainaus käyttäjältä: RTWteam - 24.11.10 - klo:20:40
ANU-2 böngattu Audista.
Onpa tullut tuo pari kertaa myöskin nähtyä.

Kärki

Joku aika sitten tuli vilkaistua yhtä valkoista M3:sta (http://www.nettiauto.com/bmw/m3/3391837) jossa on kilvissä: POL-15.
Kesällä meikäläisen pään käänsi todella hienosti laitettu musta MB CLS..kilvissä seisoi CLS-55.

Mukavia päivän piristeitähän nuo erikoiskilvet useimmiten ovat. Omaan on ollut suunnitteilla joskus hankkia, mutta toistaiseksi on jäänyt. Pitäisi varmaan ottaa TON-1:stä mallia ja ryhtyä viimeinkin tuumasta toimeen. No, ehkei nykyiseen enää viitsi hankkia kun sitten joutuu pulittamaan sen tonnin mahdollisesti heti kohta uudelleen jos ja kun haluaa kilvet siirtää seuraavaan autoon.

Turbodog

Jokin aika sitten näin rekisterin MO-10, auto oli rekisteriin sopivasti BMW X5  ;D
Audi A6 2.0TDI Q Stronic -17, VW Polo 1.2TSI DSG
Ex: Audi Q5 2.0TDI Q Stronic, Volvo XC60 D3 AWD A,Volvo V60 D5 AWD A R-Design, VW CC 1.8TSI DSG

makelja

Lainaus käyttäjältä: Turbodog - 26.11.10 - klo:07:04
Jokin aika sitten näin rekisterin MO-10, auto oli rekisteriin sopivasti BMW X5  ;D

Tuon olen nähnyt monesti Gesterbyn koulun pihalla. Mutta ei tuo teksti aukea ??? Kuljettajan poika samassa harrastuksessa minun pojan kanssa.

Arcca

Lainaus käyttäjältä: makelja - 26.11.10 - klo:08:39
Tuon olen nähnyt monesti Gesterbyn koulun pihalla. Mutta ei tuo teksti aukea ??? Kuljettajan poika samassa harrastuksessa minun pojan kanssa.

Liittyy omistajan nimeen, satun tuntemaan hänet.
VW ID.4 Pro Elegance 4MOTION -24

Turbodog

Noh, vilkas mielikuvitukseni loi linkin automerkin ja rekisterinumeron välille, vaikkakin vaikea kuvitella miksi kukaan haluaisi sellaista itse mainostaa.

Kirkkonummella tuon itsekin bongasin.
Audi A6 2.0TDI Q Stronic -17, VW Polo 1.2TSI DSG
Ex: Audi Q5 2.0TDI Q Stronic, Volvo XC60 D3 AWD A,Volvo V60 D5 AWD A R-Design, VW CC 1.8TSI DSG

VAG!

aa

Arcca

Lainaus käyttäjältä: Kukkanen - 26.11.10 - klo:11:08
Itse luulin, että rekkarilla ajettiin takaa sanaa molo :D

Heh.  :D
Enpä taida tohtia kysyä onko tätä merkitystä myös ajateltu jos herraan törmään.

Karvis

Lainaus käyttäjältä: Kukkanen - 26.11.10 - klo:11:08
Itse luulin, että rekkarilla ajettiin takaa sanaa molo :D

Mulla taas tuli ensimmäisenä mieleen: MOI, nolla ::)

765turbo

Tuolta sitten vaan lisää tutkimaan :)
Kattava saitti ja hyvii kuvii.
www.kilvet.com

Flat

tänään tuli vastaan SUB-6 ja AMG-63

kuka arvaa missä peleissä oli kiinni ? (ei saa käyttä nettiä apuna)
ensimmäisen merkki ja malli on helppo arvata, mutta jälkimmäistä en täysin ymmärrä että miksi se oli siinä kiinni. Enkä kuski kuvitteli jotain...

Karvis

Lainaus käyttäjältä: Flat - 27.11.10 - klo:19:19
(ei saa käyttä nettiä apuna)

Käytin kuitenkin kun en osannut arvata kumpaakaan :P

Lainaus käyttäjältä: Flat - 27.11.10 - klo:19:19
AMG-63
.
.
en täysin ymmärrä että miksi se oli siinä kiinni. Enkä kuski kuvitteli jotain...

Näytti olevan marsun ML63 AMG ::)

Flat

LainaaNäytti olevan marsun ML63 AMG

hmmm, kyllä se oli jossain marsun vitossa kiinni. Joko en osaa erottaa ML ja vitoa tai sitten en osaa lukea. Ehkä ensimmäinen.

Karvis

Lainaus käyttäjältä: Flat - 27.11.10 - klo:19:33
hmmm, kyllä se oli jossain marsun vitossa kiinni. Joko en osaa erottaa ML ja vitoa tai sitten en osaa lukea. Ehkä ensimmäinen.

Tuo "tieto" oli kilvet.comissa joka ei välttämättä ole aina ajantasalla, kyllähän vito ja ML pitäisi erottaa toisistaan :D

Flat

mikäli tuo mun visio pitää paikkaansa, niin kuskin puolustukseksi pitää sanoa että vito oli hieman laitettu, mutta silti.

tsiih

AMG-63 =5D ML 63 AMG KOMBI AUTOMATIC-164177-4X4/292    
Voiko tosiaan sekoittaa Vitoon? ;)
Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.

kt

Saisivat jo nostaa tämän erikoiskilven hintaa vaikka 5000 euroon. Kyllä minusta tuosta "kilpitunteesta" kannattaisi maksaa jopa noin paljon, kunhan vain lompakko kestää.
Foorumilla jo vuodesta 2009.  Ateca vm21 150hv,  Citigo robot

Arcca

Lainaus käyttäjältä: kt - 28.11.10 - klo:10:08
Saisivat jo nostaa tämän erikoiskilven hintaa vaikka 5000 euroon. Kyllä minusta tuosta "kilpitunteesta" kannattaisi maksaa jopa noin paljon, kunhan vain lompakko kestää.

Minusta sen hinnan saisi pudottaa 100 euroon, niin personoidun kilven ottaminen ei olisi useimmille rahakysymys.

Ja mitä todennäköisemmin suureen kirstuun kilahtaisi siten enemmän rahaa, kun niitä otettaisiin esim 100 kertaa enemmän kuin 5 tonnin kilpiä.

Aslaasj

LainaaML 63 AMG KOMBI AUTOMATIC-164177-4X4/292    
Voiko tosiaan sekoittaa Vitoon?

Lainaaen täysin ymmärrä että miksi se oli siinä kiinni. Enkä kuski kuvitteli jotain...
Olisit käynyt kysymässä, että kuvitteletko tuon Viton olevan joku AMG 63  ;D

Audistin näkemys mersuista, tiedä nyt noista malleista.

Mutta ML 63, äärettömän hieno auto kaikin puolin 8)

McVAG

Pongattu äxc-60 Volvossa.

Markku

Volvo CC-70 tuli eilen vastaan 5-tiellä.
Octavia 1,9 tdi 2008
Rouvalla Skoda Rapid 1,6 tdi dsg -14
Pojalla Jetta V 2,0 tfsi -07

VWonderman

PH-1, Scania R620
PC-8, (tais olla) Mercedes-Benz S W221
Very Odd Looking Vehicular Object
(•_•)

RTWteam

PIA-6 olikohan BMW X3.
JEE-9 Jeepistä bongattu.

Tommi13

Skoda Superb Combi 1.8 TSI DSG (vm. 2011)

Mikko

SUT-111, kromiputkien suuren ystävän Range Rover. Helsingin Stockan parkkihallista.

Karvis

Tämän viikon saldo on aika konsernivoittoinen:

RIS-4 Audi RS4
LIS-I Audi A1

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy