Erikoisia rekisterikilpiä

Aloittaja VW-man, 02.04.10 - klo:23:25

« edellinen - seuraava »

Alke

Tänään (taas) bongattu Vaasassa TT-32, kyseisen automallin vanhemmassa korissa.
Audi A4 B7 Avant 3.0 TDIQA, tankkaus.com

VAG history: Octavia Combi RS TDI -06, Golf IV TDI 74 kW -01, Golf II 1.6 -90

ttdriver

Eilen bongattu Pirkkalassa huippu-Ibiza.
Apple-myönteinen. Käytössä iPhone 15 Pro, iPad 9 , Apple Watch Ultra ja MacMini

portteri

Ã,,X-525, bimmeri tietty ja myynnissäkin vielä kilpineen kaikkineen (tää ei ole mainos)

http://www.nettiauto.com/bmw/525/4352604
Konsernituotteilla vuodesta -88

qwe

Perjantaina Tuusulantiellä paku jonka perässä iso lehmän kuva.
rekkari KIM-1
Golf 4-motion
Tiguan 4-motion ex.
Q5

isopahasusi

valkoinen audi SUO-1 tuli vastaan tänään tampereen takana.
Skoda Octavia Combi 2013 | HB 2005

Kiviharju

Jos en ihan väärin muista niin joku oli aikaisemminkin bongannut tämän ensimmäisen mutta mainitaan kuitenkin.

Viininpunainen VW Transporter T4 facelift TDI-150, tuskin on sattumakilvet.

Myöskin vähän aikaa sitten tuli valkoinen VI koppainen Golf Variant VPW-1, kilvet.com:issa nämä kilvet vielä harmaassa V Variantissa.

Edit: Näin lyhyt se muisti on, hakua käyttämällä huomasin että itse olen tuon portterin aikaisemmin bongannut :-[ ;D
Audi A4 Allroad quattro -17

juupeli

Lainaus käyttäjältä: Kiviharju - 30.10.11 - klo:20:39
Näin lyhyt se muisti on, hakua käyttämällä huomasin että itse olen tuon portterin aikaisemmin bongannut :-[ ;D

Niin, haitanneeko tuo. Sinä todennäköisesti muistat oikeasti tärkeitä asioitasi...  ;D

Wilburi

Viikonloppuna tuli bongattua MB-1 ja autona oli E-sarjan mersu.
Audi S3 2.0 TFSI quattro S-Tronic (2023), VW Golf GTE (2016). Ex: Audi S3 2.0 TFSI quattro S-Tronic Sedan (2015), VW Golf 1.4 TSI DSG (2009). Audi A4 2.0 TFSI Business (2010).

Oculus

Tämän varmaan bongasi moni muukin (seitsämän ja kymmenen uutisista): GAS-112. Liikkuvan poliisin käyttöön tänään luovutettu biokaasuauto VW Passat Variant TSI EcoFuel. Lisää mm. STT:n tiedotteessa.

765turbo

Tiistaina meitin kotikadulla Helsingissä

XZ-1   musta farkku Passat 3C

Eilen Hki /Pasila

SSS-222  musta XC90 Volle

Guest-168832

Audi A4 (B8) Avant eilen Oulussa kiertotiellä, kilpi VÃ,,K-1. Takasivulasissa taisi olla "Hanna"-pikkurekkari.

Eilen samalta reissulta keskustassa Ã,,X-6. Ei tarvine arvailla merkkiä tai mallia. Auto oli ihan tuhannen paskainen, kuten aiemminkin kun olen ko. pirssin bongannut.

Levjsa

Tässä noin puolen viikon ajalta Helsingistä ja Espoosta nähtyä.
TKP-7, Mercedes-Benz Vito 109 CDI
HKI-36, BMW 520d
SSS-555, Audi S5 Coupé 4.2 FSI quattro
KUR-1, VW Golf 1.6 FSI
FB-1, Audi A4 Avant 2.0T FSI quattro
CAD-10, Cadillac STS-V
GUE-55, Porsche Cayenne
AIM-13, BMW 318i
EA-84, Mercedes-Benz C180 Kompressor SportCoupé
YX-22, Mercedes-Benz E?? T
CFC-1, BMW X6 xDrive 50i
AVO-4, Audi A4 Cabriolet
RED-6, Mazda 6 2.0TD Wagon
BK-3, Alpina B7 Li
AP-446, MB E250 CDI T
EKO-4, BMW 530Xd touring
NEN-8, Lexus RX 300
AC-43, Mercedes-Benz S400 BlueHybrid
MJP-9, Audi A4 Avant 2.0T FSI quattro
Lisäksi kolme, joiden kantajaa en muista/löytänyt enää  :)
DY-5, MG-10 ja AL-23

Quality

Lainaus käyttäjältä: EMi - 24.05.11 - klo:23:32
Suomenojan venesatamassa tänään MB GLK 320 jonka rekisterikilvessä GLK-1.

Samainen punainen yksilö bongattu tänään Hgin keskustassa. Mietin punaisen sopivuutta tuohon; miksei.
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

RSOCUstin

XC60 Volvossa oli jossain Nousiaisten suunnalla XC-4 rekkari.
Superb Vantaalla KAX-25 ei taksi, ehkä entinen tai tuleva.

Jubilee

Tampereella tänään bongattu KIS-54  Jaguar S-Type R. Siinä on Auto josta minä olen aina tykännyt. Sekä R-versiona, että "kansanmallina".
Ex vag Ibiza ST, Leon ST

Mikko

Sellon hallista PIL-1. MB maasturi.

Levjsa

Lainaus käyttäjältä: Jubilee - 04.11.11 - klo:21:21
Tampereella tänään bongattu KIS-54  Jaguar S-Type R. Siinä on Auto josta minä olen aina tykännyt. Sekä R-versiona, että "kansanmallina".

Tuon olen Helsingissä, eritoten Munkkiniemessä, useastikin nähnyt, on se vaan hieno auto! Jotkut idearikkaat vaan ovat jopa useamman kerran keksineet tunkea jotain roskaa sinne suurehkoihin pakoputkiin  >:(.

Levjsa

Taas pyörin tänään ja eilen ympäri Helsinkiä ja tapasin taas useita erikoisia kilpiä:
IVF-1, Audi A6 Avant 3.0 TDI quattro
TOP-911, Porsche 911 Turbo
NIO-5, Saab 9-5 Aero
BMS-1, Jaguar Sovereign 4.0
WEB-20, Audi S4 Avant 4.2 quattro
AX-25, Mercedes-Benz E250 CDI T
TIS-51, Ford Sierra 2.0i
LEO-404, Audi A6 Avant 2.7 Biturbo quattro
Taas muutamia, joiden kantajaa ei muista  :-[
SSL-2, SAY-1

Erkka

Tänään bongasin Lahden moottoritiellä Järvenpään kohdalla TV-2 rekisterikilven kullanvärisessä vanhahkossa Toyota Corollassa.
VW Passat Variant Elegance Business eHybrid 200 kW DSG vm. 2025
Ex. Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

Jubilee

JMA-1 Mercedes-Benz ML joku diisseli
MJA-1 BMW 740d xdrive

Nämä bongattu Tampereelle, saman "pikku" omakotitalon pihassa. Näytti vielä joku SL Mersukin ilmeisesti kuuluvan kalustoon mutta tämän kilpeä en nähnyt.

edit. meni kilvet ja autot sekaisin, nyt oikea kilpi oikealle autolle.
Ex vag Ibiza ST, Leon ST

Ton-1

Voipi olla jo postattu mutta kun se valkoinen uusikoppanen 500-srjalainen bemu oli eilistäin niin kiiltävän puhtaana JP-8 rekkareineen huoltsikan pihalla niin tännepä taas pläjähti.  :P
Member of a A(udi) & A(prilia) club

Erkka

SO-I bongattu uudenkarheassa Volvossa Keravalla. Rekisterikilpi valittu Keravalaisesta Kelloliike Soikkeli nimestä.
VW Passat Variant Elegance Business eHybrid 200 kW DSG vm. 2025
Ex. Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

Björn

Lainaus käyttäjältä: Jubilee - 08.11.11 - klo:10:23
MJA-1 Mercedes-Benz ML joku diisseli
JMA-1 BMW 740d xdrive

Taisi mennä väärinpäin nuo rekkarit? Tosin omana lähteenäni on niinkin varma tietolähde kuin Bilteman sivuilla löytyvä haku, jollaisen sattumalta vasta äskettäin bongasin. Eli tuolta löytyy niille/meille, joilla ei parempaakaan (ilmaista) tiedonlähdettä ole käytettävissä. Tosin esim. naapurin äijän mersun tietoja en löytynyt, kun kateellisena sen moottorin tilavuus olisi kiinnostanut  ;)

Jubilee

Lainaus käyttäjältä: Björn - 08.11.11 - klo:11:40
Taisi mennä väärinpäin nuo rekkarit? Tosin omana lähteenäni on niinkin varma tietolähde kuin Bilteman sivuilla löytyvä haku, jollaisen sattumalta vasta äskettäin bongasin. Eli tuolta löytyy niille/meille, joilla ei parempaakaan (ilmaista) tiedonlähdettä ole käytettävissä. Tosin esim. naapurin äijän mersun tietoja en löytynyt, kun kateellisena sen moottorin tilavuus olisi kiinnostanut  ;)

jep, hyvä huomio. :) nyt korjattu oikea kilpi oikeaan autoon.
Ex vag Ibiza ST, Leon ST

VWonderman

Koulumatkalla tuli vastaan VVO-2, Toyota Yaris D-4D
Very Odd Looking Vehicular Object
(•_•)

ttdriver

Tampereen Keskustorilla bongattu Porsche CXV-11. Meinas päästä karkuun, kun kaivelin kännyä esille...

Golfauto

Lainaus käyttäjältä: ttdriver - 08.11.11 - klo:23:23
Tampereen Keskustorilla bongattu Porche CXV-11. Meinas päästä karkuun, kun kaivelin kännyä esille...

Sori mut mikä tässä on erikoista? Mä en ainakaan pysty yhdistämään tota mihinkään mielenkiintoiseen. Mun edellisen auton 2 numeroinen rekkari, mitä ei oltu ostettu oli yhtä jännä kuin tämä...  ???

ttdriver

^ No sitä määkin ihmettelin, mut tuskin tuo sattumakilpikään on, kun ei oo edes EU-kilpi...
Saa siitä nyt ainakin 117, mut miten se liittyy  911 Porgeen, onkin taas toinen juttu...??

Golfauto

Lainaus käyttäjältä: ttdriver - 08.11.11 - klo:23:33
^ No sitä määkin ihmettelin, mut tuskin tuo sattumakilpikään on, kun ei oo edes EU-kilpi...
Saa siitä nyt ainakin 117, mut miten se liittyy  911 Porgeen, onkin taas toinen juttu...??

Eks se eu meininki liity lähinnä siihen milloin kilpi on hankittu? No mut tuli mieleen että Vantaan ikean pihassa oli joku maasturi, minkä rekkari oli HÃ,,M-15. Muuten ruma peli, mutta ihan hauska rekkari :)

ttdriver

Lainaus käyttäjältä: Golfauto - 08.11.11 - klo:23:36
Eks se eu meininki liity lähinnä siihen milloin kilpi on hankittu? No mut tuli mieleen että Vantaan ikean pihassa oli joku maasturi, minkä rekkari oli HÃ,,M-15. Muuten ruma peli, mutta ihan hauska rekkari :)

Siihenhän se liittyy, mutta kun ne tuli käyttöön joskus 2000-luvun alussa, niin tuskin 2007-mallisessa autossa on paljon sitä vanhempaa kilpeä... Toki uudenkin auton saa ilman EU-kilpeä, jos se ei sovi omistajan makuun. Työkaveri pari vuotta sitten halusi uuteen Golffiinsa valkopohjaisen kilven ilman EU-tunnusta ja saikin sellaisen.

Tähän vielä lainaus Trafin sivulta:
"EU-rekisterikilvet otettiin Suomessa käyttöön vuonna 2001. Tästä lähtien ajoneuvoille on annettu automaattisesti EU-kilvet, jollei omistaja erikseen pyydä vanhanmallisia kilpiä. Ajoneuvolla olevat EU-kilvet voi halutessaan vaihtaa vanhanmallisiin kilpiin katsastustoimipaikalla.#

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy