RS - mallin toimitusajat

Aloittaja pikateho8T8T, 04.09.13 - klo:15:48

« edellinen - seuraava »

skoda rs

Uuden skodan tilanneena ja kauhea polte olisi päästä ajelemaan. Onko minkälaisia toimitus aikoja porukalle lupailtu??

JAK

Lainaus käyttäjältä: skoda rs - 10.01.16 - klo:19:34
Uuden skodan tilanneena ja kauhea polte olisi päästä ajelemaan. Onko minkälaisia toimitus aikoja porukalle lupailtu??

Mikä on oma odotusaika? Aikanaan Yetin rimpulaa odotettiin kahdeksan kuukautta.

skoda rs

Myyjä puhui 10viikosta? Mut täällä lueskellut niin vähän heittelee nuo toimitus ajat..?!

Hannes

Tuski niin hyvää tuuria on monellakaan että 10 viikossa tulisi, sanotaan että kun varautuu 5kk niin ei tule kovin suurta pettymystä ;)

Vai tuleeko RS nopeammin kuin normi occu??

Laars

4kk sanoi kun nyt viikonloppuna kysyin.

Hannes

Joo ja tuohon 4kk vielä se + 1kk niin voi tulla 4,5kk sisällä tai 5,5kk mutta voi joissain tapauksissa mennä 6kk:kin. Myyjäthän sanoo aina ajan olevan lyhyemmän koska tietävät sen asia vaikuttavan kaupan syntyyn. Kun kauppa on tehty ja nimi paperissa on tuota toimitus aikaa helpompi käsitellä ::)

Mjkarhu

Tämä tuskin voi olla villiä toimintaa. Kun tilasin Audin, kauppasopimuksessa sanotaan seuraavaa:

Ajoneuvo luovutetaan sovittuna aikana. Ellei luovutusaikaa ole sovittu, luovutuksen tulee tapahtua kuluttajakaupassa 3 kuukauden kuluessa. Ellei ajoneuvoa luovuteta osapuolten sopiman lisäajan kuluessa, ostaja saa purkaa kaupan.

Eli kannattaa katsoa mitä siinä sopimuksessa oikeasti lukee ja laittaa painetta myyjälle. Naapuri tilasi RS Ocun, toimitusaika oli pitkä ja kyselyihin vastailtiin vaan että jaa a, ei osata sanoa. Lopulta pari viikkoa ennen tuli ilmoitus. Tällainen toiminta ei ole kyllä ainakaan oman sopimukseni hengen mukaista.

vRS4x4

10 viikkoa päivälleen tulee minulla luovutukseen tilauksesta.

3-4 kk luvattiin tilattaessa, mutta eipä tuo lyhyempi odotusaika minua ainakaan haittaa :)

Hannes

Mutta harva sen kaupan peruu vaikka toimitus aika "vähän" venähtää, myyjä antaa pipon siten kun autoa luovutetaan ;D

Ihan oikeasti ei Skoda kannata tilata sellaisen joka ei malta odottaa ja siksi nuo koeajo autot maksaa enempi kuin uusi kun noita sitten laittavat myyntii, onhan toimitus heti ja hätäiset saavat haluamansa ;D

JAK

Lainaus käyttäjältä: Mjkarhu - 10.01.16 - klo:22:12
Tämä tuskin voi olla villiä toimintaa. Kun tilasin Audin, kauppasopimuksessa sanotaan seuraavaa:

Ajoneuvo luovutetaan sovittuna aikana. Ellei luovutusaikaa ole sovittu, luovutuksen tulee tapahtua kuluttajakaupassa 3 kuukauden kuluessa. Ellei ajoneuvoa luovuteta osapuolten sopiman lisäajan kuluessa, ostaja saa purkaa kaupan.

Eli kannattaa katsoa mitä siinä sopimuksessa oikeasti lukee ja laittaa painetta myyjälle. Naapuri tilasi RS Ocun, toimitusaika oli pitkä ja kyselyihin vastailtiin vaan että jaa a, ei osata sanoa. Lopulta pari viikkoa ennen tuli ilmoitus. Tällainen toiminta ei ole kyllä ainakaan oman sopimukseni hengen mukaista.

Näin. Kun sen Yetin toimitus viivästyi ja viivästyi ilmoitimme kaupan purusta. Yllättäen auto löytyikin viikon sisällä siitä.

Haq

Lainaus käyttäjältä: vRS4x4 - 10.01.16 - klo:22:13
10 viikkoa päivälleen tulee minulla luovutukseen tilauksesta.

3-4 kk luvattiin tilattaessa, mutta eipä tuo lyhyempi odotusaika minua ainakaan haittaa :)

Ilmeisesti siis neliveto rs tulossa? Mulle myös. Alkuun myyjä puhui 4-5kk:sta. Mutta loppujen lopuksi nopeammin tulee. Nyt menny 10 viikkoa. Auto on jo ollu viikko sitte Hangossa, joten toimitusaika tulee olee ehkä n. 12 viikkoa.
Nyt: Octavia TDI 4x4 RS DSG -16
Ex: Octavia TDI RS DSG -10
Ex: Octavia RS -06
Ex: Octavia 2.0 -00

vRS4x4

Lainaus käyttäjältä: Haq - 11.01.16 - klo:01:16
Ilmeisesti siis neliveto rs tulossa? Mulle myös. Alkuun myyjä puhui 4-5kk:sta. Mutta loppujen lopuksi nopeammin tulee. Nyt menny 10 viikkoa. Auto on jo ollu viikko sitte Hangossa, joten toimitusaika tulee olee ehkä n. 12 viikkoa.

Juu, nelikko tulossa. Luovutus to 14.1

Haq

Lainaus käyttäjältä: vRS4x4 - 11.01.16 - klo:11:17
Juu, nelikko tulossa. Luovutus to 14.1

Onnittelut. Mikä väri, mikä korimalli?

Mulle just myyjä mainitsi, että saattaa saapua juuri tuolloin 14. päivä liikkeeseen. Eli ens viikon alussa luovutus.
Nyt: Octavia TDI 4x4 RS DSG -16
Ex: Octavia TDI RS DSG -10
Ex: Octavia RS -06
Ex: Octavia 2.0 -00

vRS4x4

Lainaus käyttäjältä: Haq - 11.01.16 - klo:12:53
Onnittelut. Mikä väri, mikä korimalli?

Mulle just myyjä mainitsi, että saattaa saapua juuri tuolloin 14. päivä liikkeeseen. Eli ens viikon alussa luovutus.

Keltainen farkku on tulossa

Jamppe

Nyt on menossa kolmastoista viikko odottelua. Nyt sain tietää, että auto valmistetaan tammikuussa. Ihmettelen, miksi myyjä ei tiedä tarkkaa auton valmistusviikkoa.
Odottavan aika on pitkä.

Hannes

Lainaus käyttäjältä: Jamppe - 11.01.16 - klo:18:39
Nyt on menossa kolmastoista viikko odottelua. Nyt sain tietää, että auto valmistetaan tammikuussa. Ihmettelen, miksi myyjä ei tiedä tarkkaa auton valmistusviikkoa.
Odottavan aika on pitkä.

Koska auton tuotanto viikkoa ei ole vielä lukittu, eli on vielä jokseenkin hakosassa koko homma.

VeyoExxon

Lainaus käyttäjältä: Jamppe - 11.01.16 - klo:18:39
Nyt on menossa kolmastoista viikko odottelua. Nyt sain tietää, että auto valmistetaan tammikuussa. Ihmettelen, miksi myyjä ei tiedä tarkkaa auton valmistusviikkoa.
Odottavan aika on pitkä.

Ostitko Järvenpään Mäkelän Autosta?-) Marraskuun lopulla myyjä sanoi minulle "auto tehdään joulukuussa" ja 23.12 tuli soitto, että se on liikkeen pihassa. Varmaan se viikko olisi ollut tiedossa, mutta ei vaan napannut.

Tarkempaa luovutusajankohtaa sopiessa myyjä sanoi, että autossa on "hieman lasinpesunestettä ja bensaa". Jännä nähdä keskiviikkona autoa hakiessa pääseekö ajamalla lähimmän huoltoaseman pihaan, vai pitäisikö ottaa varmuuden vuoksi kanisterillinen bensaa mukaan.
Veyo Exxon
Octavia Rallye Green TSI DSG my16 - https://rs-kermit.blogspot.fi/
Ex - Mondeo ST200

Candywhite

Eilen tilasin RS 4x4 combin kattavalla varustuksella. Ensi arvio toimituksesta oli 4 kk, ja heti tuli viestiä että kattoluukku saattaa viivästyttää toimitusta. Ei haittaa pätkääkään, nyt ajellaan niitä halvimpia kilometrejä.

Vaikka toista räsää odotan, niin en millään ymmärrä miten valmistaja ei osaa kertoa valmistus viikkoa samantien, kylähän ne tietää kuinka monta autoa valmistuu päivässä ja kuinka monta autoa on jonossa.... Mutta niin kauan kun hintalaatusuhde on näin hyvä niin pieni epätietoisuus ei haittaa.
Kodiaq 6/2017. 4x4 tdi Ambition

manu

3kk oli toimitusaika omalla. rs tsi dsg lb black magic.
luovutus tänään ;D

skoda rs

Sullehan tuli hyvää kyytiä. 8)

splitxyz

Toimitusajoissa eroa riippuen yhdistelmästä, onko HB vai Combi, manuaali vai DSG. Jossain vaiheessa pisin toimitusaika oli Combi RS TSI DSG yhdistelmällä, ehkä asia muuttunut.
RS 2.0 TSI HB MY17
VW Golf eTSI 1.5 DSG MY23, Audi RS3 (450+ hv APR) MY16
ex: Polo Highline 1.5 TSI DSG MY20, VW Polo BlueGT (MY17), VW Polo BlueGT (MY15), RS 2.0 TSI HB MY14.

VeyoExxon

Lainaus käyttäjältä: VeyoExxon - 11.01.16 - klo:19:51
Tarkempaa luovutusajankohtaa sopiessa myyjä sanoi, että autossa on "hieman lasinpesunestettä ja bensaa". Jännä nähdä keskiviikkona autoa hakiessa pääseekö ajamalla lähimmän huoltoaseman pihaan, vai pitäisikö ottaa varmuuden vuoksi kanisterillinen bensaa mukaan.

Status update: Autossa oli ruhtinaallisesti 1/4 tankillista bensaa luovutushetkellä. Terveisiä Järvenpäähän Mäkelän Autoon ja huoltoaseman kautta kotiin. Runsaat 4kk tilauksesta ja kattoluukullinen RS DSG TSI Combi on kotiutettu.
Veyo Exxon
Octavia Rallye Green TSI DSG my16 - https://rs-kermit.blogspot.fi/
Ex - Mondeo ST200

JAK

Lainaus käyttäjältä: VeyoExxon - 13.01.16 - klo:19:57
Status update: Autossa oli ruhtinaallisesti 1/4 tankillista bensaa luovutushetkellä. Terveisiä Järvenpäähän Mäkelän Autoon ja huoltoaseman kautta kotiin. Runsaat 4kk tilauksesta ja kattoluukullinen RS DSG TSI Combi on kotiutettu.

Ainahan noi luovutetaan tankki tyhjänä. Meille myyjä lupasi tankin täyteen.

Jamppe

Onnittelut VeijoEssolle uuden auton johdosta. Täytyy seurata blogiasi.
En ole asioinut Mäkelän autossa.

Tiedustelin myyjältä auton tilaa taas tänään, edelleen tuotannossa.

Candywhite

Lainaus käyttäjältä: VeyoExxon - 13.01.16 - klo:19:57
Status update: Autossa oli ruhtinaallisesti 1/4 tankillista bensaa luovutushetkellä. Terveisiä Järvenpäähän Mäkelän Autoon ja huoltoaseman kautta kotiin. Runsaat 4kk tilauksesta ja kattoluukullinen RS DSG TSI Combi on kotiutettu.


veto luovutti räsän minulle vajaalla tankillisella. En ole aikaisemmin saanut autoa ilman täyttä tankkia ja se kyllä jäi mieleen.. Hassua että muutaman kympin asia jäi muistiin pidemmäksi ajaksi.
Kodiaq 6/2017. 4x4 tdi Ambition

skoda rs

Onko kukaan tilannut kouvolan auto sunilta skoda rs. Jos on niin miten on myyjä pitänyt asiakkaan ajan tasalla auton suhteen..? Onko ilmotellut koska auto tuotannossa ja niin pois päin..?

Pumpeli

Lainaus käyttäjältä: skoda rs - 29.01.16 - klo:16:36
Onko kukaan tilannut kouvolan auto sunilta skoda rs. Jos on niin miten on myyjä pitänyt asiakkaan ajan tasalla auton suhteen..? Onko ilmotellut koska auto tuotannossa ja niin pois päin..?

No tuosta kyseisestä paikasta ei kokemusta,mutta 5 uutta autoa ostaneena,ikinä ei myyjistä ole mitään kuulunut,ennen kuin auto on noudettavissa..

skoda rs

Siirtyykö tilaus jonon hännille jos tekee muutoksia ennen tuotannon lukittautumista. Esim lifht backistä, combiin??

Candywhite

Viikolla 2 tilattu, RS combi 4x4, kattoluukku, nahkapenkit, navi, challenge, peruutuskamera, winter pack, race blue.
valmistus viikko vahvistettu 11.
valmistus viikko 15.
toimitus (arvio) 19-20.

Kesärenkaat pitää vielä vaihtaa nyt ajossa olevaan räsään...
Kodiaq 6/2017. 4x4 tdi Ambition

skoda rs

Kyllä tää on sellasta arpomista näitten autojen tuleminen. Tänään just kyselin 3 kerran myyjältä onko tehdas.ilmotellut valmistus päivää. Niin on edelleenkin D tilassa tehtaalla. Tilattu kuitenkin jo 3kk sitten. Eikä mitään edistystä >:(

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy