RS - mallin toimitusajat

Aloittaja pikateho8T8T, 04.09.13 - klo:15:48

« edellinen - seuraava »

teejiipee

Noniin, 17vkon odotus päättyi ja uusi RS Combi MY2016 alle viime keskiviikkona. Toistaiseksi kaikki ok, nyt alla 18" mustat Geminit, ehkä hieman äänekkäämmät kuin ex 17" Doradot, mutta ovat mielestäni ajossa selvästi napakammat. Tästä hyvä jatkaa.

Olisi mukava kuulla Peevelin Volvo kokemuksia, että kannattiko vaihtaa RS V40 D4:en.
Toyota Corolla Cross AWD -24

livejungle

Lainaus käyttäjältä: Heksula - 27.08.15 - klo:10:19
Onko kenelläkään tietoa vaikuttaako kattoluukun lisääminen auton toimitusaikaan? Haluaisin lisätä moonwhite väriseen autoon moisen kun siinä saa koko katon mustaksi samalla, mutta en kuitenkaan halua odottaa kovin paljon pidempään uutta autoa.  ::)

Ei ainakaan itsellä lisännyt toimitusaikaa vaikka jälkeenpäin sen lisäsin. Kesäkuussa oli arvioitu toimitusaika 4kk tilatessa ja se piti kutinsa luukun lisäyksestä huolimatta. 1kk päästä luovutus.

Heksula

Lainaus käyttäjältä: livejungle - 30.08.15 - klo:10:15
Ei ainakaan itsellä lisännyt toimitusaikaa vaikka jälkeenpäin sen lisäsin. Kesäkuussa oli arvioitu toimitusaika 4kk tilatessa ja se piti kutinsa luukun lisäyksestä huolimatta. 1kk päästä luovutus.

Kiva kuulla. Lisäsin sen tilaukseen, mutta edes maahantuoja ei ilmeisesti osannut sanoa vaikuttaako vai ei.  Tai sitten ovat vaan laiskoja vastaamaan.   ;D

tsix

On ollut kiva saada hieman vertaistukea tältä foorumilta. Aikamoista vuoristorataa ilmeisesti ollut RS toimitukset. Vuoristorataa se taitaa vieläkin olla. Itse tilasin RS:n 4kk sitten. Silloin puhuttiin juuri max 4kk toimitusajasta. No nyt aika on kulunut ja ei autoa kuulu. Kuukausi sitten jopa myyjä soitti ja kertoi auton olevan teossa (vko32). Mutta kun pari viikkoa sitten soitin ja kyselin tarkempaa tietoa niin tuotantoviikko olikin pompsahtanut muutamalla viikolla eteenpäin. Eli tuotantoviikko olikin viime viikko (vko35). Siitä se 3-4vko niin uutta yritystä auton kotiuttamisessa. Tällä tiedolla toimitusajaksi tulisi 5kk.

Heksula

Lainaus käyttäjältä: tsix - 31.08.15 - klo:12:18
On ollut kiva saada hieman vertaistukea tältä foorumilta. Aikamoista vuoristorataa ilmeisesti ollut RS toimitukset. Vuoristorataa se taitaa vieläkin olla. Itse tilasin RS:n 4kk sitten. Silloin puhuttiin juuri max 4kk toimitusajasta. No nyt aika on kulunut ja ei autoa kuulu. Kuukausi sitten jopa myyjä soitti ja kertoi auton olevan teossa (vko32). Mutta kun pari viikkoa sitten soitin ja kyselin tarkempaa tietoa niin tuotantoviikko olikin pompsahtanut muutamalla viikolla eteenpäin. Eli tuotantoviikko olikin viime viikko (vko35). Siitä se 3-4vko niin uutta yritystä auton kotiuttamisessa. Tällä tiedolla toimitusajaksi tulisi 5kk.

Liftback vai farkku? Autokeskukselta sanoivat että lifback tulisi 3-4kk ja farkku 5-6kk. Tiedä sitten totuudesta, mutta sehän selviää odottamalla.  :)

tsix

Lainaus käyttäjältä: Heksula - 31.08.15 - klo:16:28
Liftback vai farkku? Autokeskukselta sanoivat että lifback tulisi 3-4kk ja farkku 5-6kk. Tiedä sitten totuudesta, mutta sehän selviää odottamalla.  :)
Combi kyseessä. Tilanteeseen itseasiassa tulikin selvennystä ja auto on viikonloppuna tullut suomeen😀 ensiviikolla voisi jo saada. Siinä tapauksessa toimitusaika olisi 4,5kk.

Heksula

Maahantuojalta tuli tänään infoa että kattoluukku ei vaikuta   suuntaan eikä toiseen tilausaikatauluun.  8)

tgr

Heinäkuun alussa tilatun combi-bensa-manuaalin toimitusajaksi epäiltiin 4 kk tilausvaiheessa.
Vahvistusta tuotantopäivästä yhä odotellaan, mutta mahdollisuudet toki aikataulussa pysymiseen yhä olemassa.

Hannes

Onkohan noilla toimitus ajoilla liikekohtaisia eroja, onko eri liikkeillä määrättyjä ja erillaisia kiintiöitä uusin autoihin mitä heillä on mahdollista saada??

MustaRäSä

Octavia RS Diesel DSG MY2016
- Black Magic
- Nahat
- Ei muita herkkuja

Tilattu 26.6.2015, toimitettu 19.8.2015

Ihan hyvältä tuntuu toistaiseksi.

MustaRäSä

Lainaus käyttäjältä: MustaRäSä - 18.09.15 - klo:13:58

Tilattu 26.6.2015, toimitettu 19.8.2015

Toimituspäivä oli tietenkin tänään 18.9. eikä elokuussa. Korimallina liftback.

Heksula

Yess! Tuotantoviikko varmistui ja on vk 42. Alustavasti luovutus 6.11, eli 6 viikkoa enää jäljellä. Komen kuukauden toimitusaika pitää siis suurin piirtein paikkansa. Kesäkumeilla ajelun saa tosin unohtaa tältä vuodelta mutta väliäkö sillä.  8)

tgr

Ilon ja onnen päivä!
Heinäkuun alussa tilatun tuotanto viikolla 43, eli pitäisi olla ajossa marraskuun loppupuolella.
Neljä kuukautta oli ennakoitu toimitusaika, tämän hetken tiedolla menee neljään ja puoleen.

tsix

Lainaus käyttäjältä: tgr - 23.09.15 - klo:20:58
Ilon ja onnen päivä!
Heinäkuun alussa tilatun tuotanto viikolla 43, eli pitäisi olla ajossa marraskuun loppupuolella.
Neljä kuukautta oli ennakoitu toimitusaika, tämän hetken tiedolla menee neljään ja puoleen.
Itse sain auton 9 päivää sitten ja juuri tuolla 4,5kk toimitusajalla. 4kk:sta puhuttiin tilausta tehdessä. Reilun viikon ajoin sijaisautolla viivästyksen johdosta. Nyt voi sanoa, että hyvää kannattaa odottaa:)

ttupola

Lainaus käyttäjältä: tgr - 23.09.15 - klo:20:58
Ilon ja onnen päivä!
Heinäkuun alussa tilatun tuotanto viikolla 43, eli pitäisi olla ajossa marraskuun loppupuolella.
Neljä kuukautta oli ennakoitu toimitusaika, tämän hetken tiedolla menee neljään ja puoleen.

Itsellä auto tilattu 23.7.2015 ja ensiksi oli arvioitu tuotantoviikoiksi vko 36-40. Ei vieläkään vahvistettu :( Auto tilattu Metroautolta Espoosta.

Heksula

Lainaus käyttäjältä: ttupola - 25.09.15 - klo:14:28
Itsellä auto tilattu 23.7.2015 ja ensiksi oli arvioitu tuotantoviikoiksi vko 36-40. Ei vieläkään vahvistettu :( Auto tilattu Metroautolta Espoosta.

Combi vai liftback? Mun lb on tilattu 27.7 ja tuotantoviikko 42.

tgr

Taitaa olla kaksi eri asiaa kauppiaan arvio ja tehtaan vahvistus tuon tuotantoviikon osalta.
Mulle ei arvausta tullut ollenkaan ja tehdas antoi kuulua itsestään seitsemän viikkoa tilauksesta.

ttupola

Lainaus käyttäjältä: Heksula - 25.09.15 - klo:18:34
Combi vai liftback? Mun lb on tilattu 27.7 ja tuotantoviikko 42.
Liftback

tgr

Lainaus käyttäjältä: tgr - 25.09.15 - klo:19:08
Taitaa olla kaksi eri asiaa kauppiaan arvio ja tehtaan vahvistus tuon tuotantoviikon osalta.
Mulle ei arvausta tullut ollenkaan ja tehdas antoi kuulua itsestään seitsemän viikkoa tilauksesta.
Eipäskun...
...mullahan kesti melkein 11 viikkoa tilauksesta ennen kuin tehdas malttoi kertoa autolleni valmistusviikon.

livejungle

Tilattu 10.6
Luovutus tällä viikolla 30.9, eli toimitusaika tasan 16vk..  :)

Octavia Combi RS TDI DSG Candy white

Panoraamakatto
RS Challenge paketti
Winter paketti
Lane Assistant kaista-avustin
Canton Sound System
Vetokoukku

Janappa

Niin ne ajat muuttuu. Vuosi sitten odottelin omaani 10kk. Mutta tuli se sieltä lopulta. Hyvitykseksi jalkapallo, skodan karvahattu ja yritti myyjä viellä tarjota Robinin levyä...käskin tunkemaan sinne minne aurinko ei paista. Nooh tuttu myyjä niin vitsillähän nuo kun ei minulla niin kiirettä autolla ollut kun edelliseen kuitenkin piti se hyvitys mikä oli laskettu 6kk toimituksella.  :)

Gudmund

Lainaus käyttäjältä: livejungle - 28.09.15 - klo:20:19
Tilattu 10.6
Luovutus tällä viikolla 30.9, eli toimitusaika tasan 16vk..  :)

Octavia Combi RS TDI DSG Candy white


No nyt on hellää, koitahan jaksella hetki vielä ilman uutta autoa. :) Ja laitahan kommentteja tänne sitten fiiliksistäsi, että miltä D-RS tuntuu sinänsä mainion 1.4TSI:n jälkeen. Ilmeisesti olet ollut Ocu III:een kuitenkin tyytyväinen, osa täällä tilailee vasta ensimmäisiä Ocujaan ja sulla menossa jo toinen kolmonen. :)
Octavia III RS TDI

Veke

Lainaus käyttäjältä: Heksula - 25.09.15 - klo:18:34
Combi vai liftback? Mun lb on tilattu 27.7 ja tuotantoviikko 42.


Vähän OT,  itse tilasin 26.8 ja tuotantoviikko 42. LB 2.0TDI 184 4X4 L&K. Tekevät kaiketi liftbackkejä silloin varustelutasosta riippumatta.
Octavia LB L&K 4x4 184 tdi DSG my16

ttupola

Lainaus käyttäjältä: ttupola - 25.09.15 - klo:14:28
Itsellä auto tilattu 23.7.2015 ja ensiksi oli arvioitu tuotantoviikoiksi vko 36-40. Ei vieläkään vahvistettu :( Auto tilattu Metroautolta Espoosta.
Noniin. Auto oli viime viikolla tuotannossa 2-4 viikkoa ilmeisesti toimitus Suomeen. Näillä näkymin Lokakuun puolella luovutus  ;)

manu

Octavia RS TSI DSG LB MY2016
- black magic
- RS Challenge pack
-winter pack
-nokia 8 nastat+denom 17"
tilattu tänään ja luovutus about helmikuussa 4kk.
viikolla 45 tehdään mallivuoden MY2016 viimeiset muutokset ja rs kohdalla ei muuta tule kuin
isompi kännyteline 2 lokeroinen.mahtuu vissii apple6+.näytti siitä kuvan,näin siis myyjä sanoi.
voi tulla jotain muutakin.

ttupola

Kävin tänään 11.10 Sunnuntai ajelulla espoon Metroauton pihalla. Siellä seisoi Liftback Octavia RS Challenge paketilla ja Black Magic värillä, kilvet kojelaudalla.
Kenenköhän mahtaa olla? Luulen että ei omani, sillä tuotantoviikkoni oli vko 40. Ei kai sieltä niin nopeasti autoja tule liikkeeseen? Eli noin reilussa viikossa.

Hyvännäköinen kyllä oli.

maher

Octavia 2,0 TSI RS 230 DSG MY2016 - Black Magic
Ex-WAG: Octavia Combi 2.0 TDI RS DSG 2014 - Brilliant Silver

ttupola

Lainaus käyttäjältä: ttupola - 23.07.15 - klo:11:19
Tänään tilattu Espoossa Skoda Octavia RS 2.0 TDI DSG Liftback

Varusteita:
Winter -pack
Challenger - pack
Navi 6,5
Canton Sound System


Toimitusajaksi arviolta 3-5kk. Vahvistunutta toimitusaikaa odotellen.
Odottavan aika on pitkä...
Huomiseksi 23.10 sovittu luovutus kello 14:30. Toteutunut toimitusaika näyttäisi olevan päivälleen tasan 3kk.
Kyllä ihmeitä saa aikaan kun hieman painostaa :)

Heksula

Onko kellään tietoa mistä satamasta skodat laivataan Suomeen? Onhan se vähän hassua että näissä ei ole minkäänlaista seurantakoodia missä auto menee. Omani on valmistettu viikolla 42 ja kuume senkun yltyy.  ;D

Jamppe

Tilattu Octavia Combi RS TDI man viikolla 42.
- Black magic
- Challenge pack
- Winter pack
- Vetokoukku
- 6,5" navigaattori
- Peruutuskamera
- 230v pistoke
- Nokian 8 nastat 17"

Toimitusajaksi arvioitu 3-4kk. Tuotantoviikosta ei vieläkään tietoa.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy