VW Golf VII R

Aloittaja xch, 22.08.13 - klo:12:58

« edellinen - seuraava »

a_jaba

Tuliko vuodenvaihteessa jotain veromuutoksia kun kannattaa odottaa rekisteröintiä tammikuulle? Monesta paikasta kuulunut että odotellaan tammikuuta vaikka auto jo liikkeessä valmiina olisikin.
Volkswagen ID.3 Pro Performance Tech -21 39tkm -> (oma ja maksettu)

Ex. Audi Q3 TFSIe -21 180kW 0tkm - 63tkm (työsuhdeauto)
Ex. Volkswagen Passat Variant -15 1.6TDI DSG 83tkm - 125tkm (oma ja maksettu)
Ex. Volkswagen Golf Variant -15 1.6TDI DSG 97tkm - 163tkm (oma ja maksettu)
Ex. Audi A4 -07 2.0TDI 125kW S-Line Sport Edition 96tkm - 248tkm (oma ja maksettu)

s-mod

Jaa R kohdalla monesta liikkeestä??
Taitaa olla omistajan halu, 60... autosta, jälkimyynnissä säästää rahaa. tai arvailen. Golf r 2019.. onkin jo eri luokan auto konsernin painostuksesta.
LIIKENTEESSÃ,,: POLO GTI 2.0
EX SKODA OCTAVIA COMBI MY-14
ex: Skoda Fabia RS: 2010

CF

Lainaus käyttäjältä: a_jaba - 06.12.17 - klo:21:12
Tuliko vuodenvaihteessa jotain veromuutoksia kun kannattaa odottaa rekisteröintiä tammikuulle? Monesta paikasta kuulunut että odotellaan tammikuuta vaikka auto jo liikkeessä valmiina olisikin.

Autoveron asteittaiset pudotukset 2019 asti...eipä siinä paljoa alennusta tule. Mutta kun parista viikosta jää itselläni kiinni niin kannattaa rekisteröidä 2018 ajatellen auton jälleenmyyntiä. Yllättävän paljon merkitystä sillä mikä vuosinumero rekisteröinnissä on vaikka todellisuudessa eroa kahden auton välillä olisi vain pari kuukautta.
Cupra Formentor VZ -21
VW Golf R -18
Skoda Octavia RS -15

s-mod

8)
Lainaus käyttäjältä: CF - 06.12.17 - klo:22:15
Autoveron asteittaiset pudotukset 2019 asti...eipä siinä paljoa alennusta tule. Mutta kun parista viikosta jää itselläni kiinni niin kannattaa rekisteröidä 2018 ajatellen auton jälleenmyyntiä. Yllättävän paljon merkitystä sillä mikä vuosinumero rekisteröinnissä on vaikka todellisuudessa eroa kahden auton välillä olisi vain pari kuukautta.

Tuli kai aika auto nopeasti, kun jaksaa odotella, ja 20 euroo kiinnostaa.
LIIKENTEESSÃ,,: POLO GTI 2.0
EX SKODA OCTAVIA COMBI MY-14
ex: Skoda Fabia RS: 2010

CF

Olen aika noviisi tällä foorumilla, mutta olen tässä lyhyessä ajassa huomannut oudon ilmiön. Nyt en halua mainita minkä keskustelun yhteydessä tai mikä/mitkä nimimerkit ovat kyseessä, mutta täällä on joillakin outo tapa väkisin hakea vastakkain asettelua /riitaa / väittelyä yms. ihan mitättömistä ja ihmeellisistä asioista. Onko muilla vastaavaa havaintoa? Todella lapsellista ja typerää toimintaa...ei voi kuin ihmetellä mikä ihmeen ongelma joillakin on  :-\
Cupra Formentor VZ -21
VW Golf R -18
Skoda Octavia RS -15

mfroberg

Tuo pitää kyllä paikkansa. Se ei kuitenkaan ole tämän foorumin yksinoikeus vaan koskee kaikkia keskustelufoorumeita mitä ikinä olen seurannut. Meitä on moneen junaan. Pakko tunnustaa itsekin osallistuneeni nuorempana nettinokitteluun täysin muuhun kun autoiluun liittyvällä palstalla, ei siitä koskaan mitään järkevä seurannut kellekään.

Ja vähän aihettakin sivuten, meillekin (vaimolle) tulossa farkkugolffi 1.5 TSI joka tietääkseni on jo maassa mutta rekisteröidään 2018 puolella koska _me haluamme_ auton rehelliseksi vuosimalliksi 2018.
VW Golf Variant 1.5 eTSI DSG Style 2021
VW Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion 2018
Dacia Logan MCV StepwayTCe90 2017

CF

Hieno valinta tuo uusi kone!  :)
Cupra Formentor VZ -21
VW Golf R -18
Skoda Octavia RS -15

lepardiselka

Uusi Ã,,rrä farkku tilattu ja nyt pitäisi jaksaa odotella semmonen 3kk! Väriä en ole vielä saanu päätettyä,jäljellä väreistä on Lapiz blue(kuten nykyinen),punainen ja musta. Sininen kyllä johtaa kun sitä nyt ei tule kuitenkaan joka kulmalla vastaan kun saa pelkkään R:ään sitä väriä,toisaalta punainen olis vähän vaihtelua ja jotenkin nuo faceliftissä olevat mustat yksityiskohdat helmoissa ja puskurissa jää mustassa paitsioon,vaikka tosi hieno on myös koko musta auto. No onneks tässä on vielä hetki aikaa mutustella värivaihtoehtoja :)

vmp

Onko kukaan joutanut selvittämään mahtuisiko jälkiasenteinen webasto tai eberi mitenkään ärrään?

Myyjäliikkeen mukaan XDS:n pömpelit vievät tarvittavan tilan joten letkulämppärillä mennään kuten 70-luvulla... Ei oikein natsaa muuten mukavaan ja varusteltuun pakettiin.  ;)
2022 Golf R

Nicke_

On mahdollista. :)
Mun autoon Golf R variant -16 on webasto asennettu jälkikäteen.
Golf 7 R Variant -16

lepardiselka

Lainaus käyttäjältä: Nicke_ - 07.01.18 - klo:19:38
On mahdollista. :)
Mun autoon Golf R variant -16 on webasto asennettu jälkikäteen.
Missäs asennutit ja kuinka paljon suunnilleen semmonen maksaa?

CF

Lainaus käyttäjältä: lepardiselka - 06.01.18 - klo:20:10
Uusi Ã,,rrä farkku tilattu ja nyt pitäisi jaksaa odotella semmonen 3kk! Väriä en ole vielä saanu päätettyä,jäljellä väreistä on Lapiz blue(kuten nykyinen),punainen ja musta. Sininen kyllä johtaa kun sitä nyt ei tule kuitenkaan joka kulmalla vastaan kun saa pelkkään R:ään sitä väriä,toisaalta punainen olis vähän vaihtelua ja jotenkin nuo faceliftissä olevat mustat yksityiskohdat helmoissa ja puskurissa jää mustassa paitsioon,vaikka tosi hieno on myös koko musta auto. No onneks tässä on vielä hetki aikaa mutustella värivaihtoehtoja :)

Tervetuloa kerhoon! Itse sain TÃ,,NÃ,,Ã,,N uuden R:n alle  :) Värit on kyllä täysin makuasia. Kaikki hyviä vaihtoehtoja. Kyseessä on kuitenkin ajajan auto...sen verran hienot ajominaisuudet!
Cupra Formentor VZ -21
VW Golf R -18
Skoda Octavia RS -15

Ilkka83

Lainaus käyttäjältä: lepardiselka - 07.01.18 - klo:23:39

Hei lepardi, elä ota nokkiis noista myyntipuolen jutuista...noi nallet vaan hyppää silmään...

Mut asiaan, uudenmaan autovarustelu laitto mulle webaston mk5 är3kakkoseen joskus vuosikymmeniä sitten...homma meni ok, jostain muualta kysyin nii leviteltiin käsiä...

Veisin kyllä uudestaan, jos vastaan tulee auto, mihin ei saa tehtaalta webaa...
"Suomi on paska maa, täällä on kaikki ihan perseestä"

Nicke_

Lainaus käyttäjältä: lepardiselka - 07.01.18 - klo:23:39
PR-Varustelusta Turussa, maksoi noin 2000 â,¬ ja toimii kätevästi kännykällä :)
Golf 7 R Variant -16

lepardiselka

Lainaus käyttäjältä: Ilkka83 - 08.01.18 - klo:22:00
Hei lepardi, elä ota nokkiis noista myyntipuolen jutuista...noi nallet vaan hyppää silmään...

Mut asiaan, uudenmaan autovarustelu laitto mulle webaston mk5 är3kakkoseen joskus vuosikymmeniä sitten...homma meni ok, jostain muualta kysyin nii leviteltiin käsiä...

Veisin kyllä uudestaan, jos vastaan tulee auto, mihin ei saa tehtaalta webaa...
Moro moro, en ota nokkiini tietenkään ;) Täytyypä pistää sinnekin kyselyä Webastosta :)

Ilkka83

Lainaus käyttäjältä: lepardiselka - 08.01.18 - klo:23:36
Moro moro, en ota nokkiini tietenkään ;) Täytyypä pistää sinnekin kyselyä Webastosta :)

Oli 2000e luokkaa kaukokäytöllä joskus...thermtop evo 5 kw fööni

lepardiselka

Lainaus käyttäjältä: CF - 08.01.18 - klo:21:16
Tervetuloa kerhoon! Itse sain TÃ,,NÃ,,Ã,,N uuden R:n alle  :) Värit on kyllä täysin makuasia. Kaikki hyviä vaihtoehtoja. Kyseessä on kuitenkin ajajan auto...sen verran hienot ajominaisuudet!
Niin tai kerhossa olenkin ollut kohta 1,5 vuotta tuolla -15 mallin R:llä ;) Sokeemmat ei välttämättä edes huomais et on vaihtanu autoa,jos samalla värillä ottaisin uuden(ei se kyllä minua haittaisi). Eniten taitaa uus auto näyttää erillaiselta sisältä ku tulee lasikatto ja sit on se digimittari. Se kyl harmittaa kun vaan hb saa ne matrixvilkut,no ehkä niitä lamppuja saa jostain kohta ostettua varaosana;)

vmp

Kiitos lämmitinvinkeistä! Pitänee siis haarukoida joku siisti asennusfirma minne uskaltaa jättää silmäteränsä valvomatta... Uh oh.  ;D
2022 Golf R

CF

Lainaus käyttäjältä: lepardiselka - 08.01.18 - klo:23:56
Niin tai kerhossa olenkin ollut kohta 1,5 vuotta tuolla -15 mallin R:llä ;) Sokeemmat ei välttämättä edes huomais et on vaihtanu autoa,jos samalla värillä ottaisin uuden(ei se kyllä minua haittaisi). Eniten taitaa uus auto näyttää erillaiselta sisältä ku tulee lasikatto ja sit on se digimittari. Se kyl harmittaa kun vaan hb saa ne matrixvilkut,no ehkä niitä lamppuja saa jostain kohta ostettua varaosana;)

Joo, ei ole kyllä suuria muutoksia, mutta hienoja pikkujuttuja kuitenkin. Takavilkut muakin hieman kaiveli, mutta perhesyistä hb ei ollut edes vaihtoehto. Osta valkoinen (vaikka onkin muotiväri)...mustat yksityiskohdat ja lasikatto näyttävät hyvältä!  ;)
Cupra Formentor VZ -21
VW Golf R -18
Skoda Octavia RS -15

lepardiselka

Lainaus käyttäjältä: CF - 09.01.18 - klo:20:36
Joo, ei ole kyllä suuria muutoksia, mutta hienoja pikkujuttuja kuitenkin. Takavilkut muakin hieman kaiveli, mutta perhesyistä hb ei ollut edes vaihtoehto. Osta valkoinen (vaikka onkin muotiväri)...mustat yksityiskohdat ja lasikatto näyttävät hyvältä!  ;)
Joo sama täällä kun on isoo koiraa,rattaita ja välillä pitää reissussakin käydä(nyt ei taida olla varaa vähään aikaan ;D),niin kyllä sitä tilaa tarvii olla,vaikka ei tuo farkkukaan mikään tilaihme ole,varsinkaan takapenkillä istuvalle. 2 edellistä RS ocua oli kyl valkoisia,mut ei se huono väri sekään ole :)

Ilkka83

Lainaus käyttäjältä: vmp - 09.01.18 - klo:17:31
Kiitos lämmitinvinkeistä! Pitänee siis haarukoida joku siisti asennusfirma minne uskaltaa jättää silmäteränsä valvomatta... Uh oh.  ;D

Kyllä tonne uudenmaan autovarusteluun uskaltaa...ei löytyny naarmuakaan kun ite kävin asennuksesta hakee

Penaxer

Tässä pientä autokuumetta havaittavissa ja olen tässä hieronut kauppoja uudesta ärrä variantista, vaihdossa Cupra ST 290.

Näitä ei varmaan montaa ole ostettu, mutta onkohan näissä minkälaista tinkivaraa ollut porukalla?
Winter Editionissa vissiin jonkun verran otettu "löysiä" pois jo?

Kuitenkin vähän reiluun 60t nousee hinta haluamillani varusteilla.

Yksi homma mitä huomasin tuolla volkkarin auton rakennus sivuilla, kun valitsee Pretoria 19" vanteet niin auton päästöt laskee 164->161 jolloin myös hinta laskee kohtuullisen paljon.
Mitenköhän tämä käytännössä menee?

CF

Lainaus käyttäjältä: Penaxer - 17.01.18 - klo:14:18
Tässä pientä autokuumetta havaittavissa ja olen tässä hieronut kauppoja uudesta ärrä variantista, vaihdossa Cupra ST 290.

Näitä ei varmaan montaa ole ostettu, mutta onkohan näissä minkälaista tinkivaraa ollut porukalla?
Winter Editionissa vissiin jonkun verran otettu "löysiä" pois jo?

Kuitenkin vähän reiluun 60t nousee hinta haluamillani varusteilla.

Yksi homma mitä huomasin tuolla volkkarin auton rakennus sivuilla, kun valitsee Pretoria 19" vanteet niin auton päästöt laskee 164->161 jolloin myös hinta laskee kohtuullisen paljon.
Mitenköhän tämä käytännössä menee?

Itselleni tuli vuoden alussa uusi R Variant alle. Aloin hieromaan kauppoja lokakuun alussa ja muutamaa päivää myöhemmin tuli winter edition- kamppis. Alennus kampanjahinnalla on noin 2000â,¬. Edellä mainitun lisäksi sain muun kamppiksen nimissä alennusta 1000â,¬ ja jonkin verran hyvitystä vaihtoauton hintaan upotettuna.

Mulla on myös Pretorian 19" vanteet, mutta en yhtään muista grammoja, joiden mukaan verot tuli. Olen tällä hetkellä työmatkalla ja pääsen tarkastamaan asian vasta ensi viikolla.

Autokuume on kyllä paha!  ;D ...itselläni on jatkuva sellainen
Cupra Formentor VZ -21
VW Golf R -18
Skoda Octavia RS -15

CF

Imimerkillä; Nikodeemus on syksyllä saatu R 19" Pretorioilla varustettuna...josko hän osaa kertoa grammoista ennen mua?
Cupra Formentor VZ -21
VW Golf R -18
Skoda Octavia RS -15

Nikodeemus

Moro. Kyllä siinä juuri näin kävi, että päästömäärä oli pienempi kuin mitä auton tilausvaiheessa oli tieto. En tosin tiennyt, että se johtui rengasvalinnasta koska automyyjä antoi ymmärtää, että mittaukset olisi tehty yksilöllisesti. Auton luovutushetkellä asia todettiin ja vahvistettiin sekä ylimääräinen maksettu summa palautettiin, joka taisi olla reilu 500â,¬.

Penaxer

Siis nuo Pretoriathan on reilun kilon kevyempi per vanne, siitähän se varmaan tulee, mutta ei kyllä myyjä huomioinut laskuissa ennen kuin huomautin.

Sitten vaan odottelemaan n. 4kk että saadaan vihdoinkin se kaivattu neliveto alle  ;)

CF

Neliveto!!  8)  ...ollut kyllä ihan älyttömän hyvä talvikeleillä!
Cupra Formentor VZ -21
VW Golf R -18
Skoda Octavia RS -15

Nikodeemus

Komppaan, ihan törkeän hienoa ajella myös vihdoin saapuneilla talvikeleillä. Neliveto toimii todella hienosti.

lepardiselka

Lainaus käyttäjältä: Penaxer - 19.01.18 - klo:19:06
Siis nuo Pretoriathan on reilun kilon kevyempi per vanne, siitähän se varmaan tulee, mutta ei kyllä myyjä huomioinut laskuissa ennen kuin huomautin.

Sitten vaan odottelemaan n. 4kk että saadaan vihdoinkin se kaivattu neliveto alle  ;)
Kiitos tästä huomiosta,taidan itsekkin vaihtaa tummat pretoriat noiden 18" tilalle kun ne kerran saa reilulla 600e lisähinnalla. Mä tilasin pari viikkoa sitten auton ja tuotantoviikko pitäis olla vko7 ja myyjä puhu mulle 3kk toimitusajasta :)

Penaxer

Lainaus käyttäjältä: lepardiselka - 23.01.18 - klo:00:00
Kiitos tästä huomiosta,taidan itsekkin vaihtaa tummat pretoriat noiden 18" tilalle kun ne kerran saa reilulla 600e lisähinnalla. Mä tilasin pari viikkoa sitten auton ja tuotantoviikko pitäis olla vko7 ja myyjä puhu mulle 3kk toimitusajasta :)

En mene kyllä täysin takuuseen tästä, kun noilla Pretorian grey metalliceilla kokonaishinta on isompi vaikka vanteet ovat halvemmat kuin mustat  ???

Omaani otin kanssa mustat, tiedä sitten miten tuo rakennusohjelma oikein bugittaa.
Tosin kaupat ja väliraha on jo lyöty lukkoon, että tuskin rupeavat pyytämään lisärahaa.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy