Octavia III - Tuunaus

Aloittaja BMF, 10.08.13 - klo:13:17

« edellinen - seuraava »

Pumpeli

Sopiiko nämä tähän uuteen ocuun rekkareihin taakse.?

www.epdtuning.com/product_info.php?products_id=797{35}316

TLPH

Lainaus käyttäjältä: Pumpeli - 17.10.13 - klo:12:27

Ei sovi.
Sinne menee T10 kantainen polttimo.

Trackpad

Lainaus käyttäjältä: Pumpeli - 17.10.13 - klo:12:27

Moro,

T10 kantaisia ledejä sopii laittaa. Pidä kuitenkin huoli että niissä on canbus vatus, näin siksi ettei ajotietokone itke palaneesta polttimosta.

Canbus ledit siis tälläisiä:
http://www.modificars.fi/tuotteet/ajovalot-paivaajovalot-ja-vilkut-Jarruvalot-T10-lasikantapolttimot/T10-lasikanta-CANBUS-LED-polttimo-T10-CAN

Itse tilasin suoraan Ebaysta kiinasta noita, hinnaksi tuli alle 1â,¬ per ledi.

Paschat77

Lainaus käyttäjältä: Trackpad - 18.10.13 - klo:08:35
Moro,

T10 kantaisia ledejä sopii laittaa. Pidä kuitenkin huoli että niissä on canbus vatus, näin siksi ettei ajotietokone itke palaneesta polttimosta.

Canbus ledit siis tälläisiä:
http://www.modificars.fi/tuotteet/ajovalot-paivaajovalot-ja-vilkut-Jarruvalot-T10-lasikantapolttimot/T10-lasikanta-CANBUS-LED-polttimo-T10-CAN

Itse tilasin suoraan Ebaysta kiinasta noita, hinnaksi tuli alle 1â,¬ per ledi.
Nuo kiinalaiset antaa todennäköisesti herjaa. Ocun rekkarivalo on todella ronkeli. Voihan niitä kokeilla kun ne ei juuri mitään maksa.
Tuossa aikaisemmin mainitsemani Hypercolorin toimivat moitteetta. Toki ovat hintavat "made in Germany".
BMW 420i GC M-Sport 2017
Ex: Leon ST 1.4 TSI ACT FR DSG 2017
Ex: Leon ST 1.4 TSI ACT FR 2015

Trackpad

Lainaus käyttäjältä: Paschat77 - 18.10.13 - klo:08:51
Nuo kiinalaiset antaa todennäköisesti herjaa. Ocun rekkarivalo on todella ronkeli. Voihan niitä kokeilla kun ne ei juuri mitään maksa.
Tuossa aikaisemmin mainitsemani Hypercolorin toimivat moitteetta. Toki ovat hintavat "made in Germany".

Toimii, testattu on.

darthjysky

Toimiiko noissa canbus ledeissä ilmoitus että valo on palanut kun poltin on syystä tai toisesta hajonnut?
If you were to battle an old Sith Lord in a lightsabre duel, you would find that we're only children playing with toys.

Trackpad

Lainaus käyttäjältä: darthjysky - 18.10.13 - klo:09:06
Toimiiko noissa canbus ledeissä ilmoitus että valo on palanut kun poltin on syystä tai toisesta hajonnut?

Ei mitään käsitystä.

Jyri

Ihan vaan muistutuksena VWltä saa orkkisledejä rekkarivaloiksi.

Trackpad

Lainaus käyttäjältä: Jyri - 18.10.13 - klo:09:13

Hyvä pointti. Itse tosiaan otin riskin ja kokeilin kiinaledejä. Muutamia haasteita ollut mutta mm. parkeista ei itkenyt ollenkaan, pieniä haasteita rekkarivalojen kanssa, nekin nyt voitettu.

Pumpeli

.         hinta vaan aika korkea noilla orkkis valoilla

Jyri

Lainaus käyttäjältä: Pumpeli - 18.10.13 - klo:09:32
.         hinta vaan aika korkea noilla orkkis valoilla
Totta, mutta ei ne canbusleditkään ilmaisia ole, varsinkaan kotimaasta tilattuna ja päälle riski toimivuudesta / herjoista.

d74394

Onkos kukaan koittanu toimiiko nämä orggisrekkarivalot sellaisenaan Ocu III:ssa. Superbissa ne eivät toimineet ilman VCDS koodausta, koska niissä ei ole resistoria vakiona.
ex:
Octavia 1.4TSI Elegance Combi vm.-13
Superb II combi 1.6 TDI vm.-11
Octavia combi 1.2TSI FL II vm.10

Trackpad

Mulla siis rekkarivaloina nykyään tollaiset:

Trackpad

Kellään mitään käsitystä muuten siitä millä polttimoilla/virityksella noi päiväajovalot (valoviirut) on valaistu? Niiden Sävyä kun haluisin saada lähemmäs 5000k...

Pumpeli

Lainaus käyttäjältä: Paschat77 - 23.09.13 - klo:13:38
Onko joku kokeillut tällaisia rekkarivaloiksi?
http://www.hypercolor.de/2er-Set-LED-Kennzeichenbeleuchtung-Golf6-ohne-Fehlermeldung
Tai Hypercolorin tuotteita ylipäänsä?

Olen kuullut niistä hyviä kokemuksia ja niiden pitäisi toimia, mutta silti ei viitsisi kokeilun vuoksi maksaa noin paljon.

Nämä tuli myös itsellä tilattua...

Jyri

Lainaus käyttäjältä: d74394 - 18.10.13 - klo:09:58
Onkos kukaan koittanu toimiiko nämä orggisrekkarivalot sellaisenaan Ocu III:ssa. Superbissa ne eivät toimineet ilman VCDS koodausta, koska niissä ei ole resistoria vakiona.
Tuo onkin mielenkiintoista, minä vain oletin että toimivat kun ovat orkkis, no lailliset ovat ainakin, mutta tuo herjaavuus selviää omalta osalta vasta joskus, kun saavat arvottua mun tilaukselle eka tuotantoviikon...

Trackpad

Lainaus käyttäjältä: Pumpeli - 18.10.13 - klo:10:16

Nämä tuli myös itsellä tilattua...

Ohhoh on hintaa... mun ledit makso 0,50â,¬ kappale :D, ok myönnän niissä haasteena se että jos laittaa pelkät virrat päälle niin syttyy vikavalo että polttimot palaneet. Ongelmaa ei ole jos käynnistää auton. No jos sen pois saaminen maksaa 24â,¬ niin jätän maksamatta :D ei se niin paljoa haittaa.

Mulla samat polttimot myös parkeissa edessä ja niistä ei tule minkäänlaista herjaa... mielenkiintoista.

d74394

Lainaus käyttäjältä: Jyri - 18.10.13 - klo:10:17
Tuo onkin mielenkiintoista, minä vain oletin että toimivat kun ovat orkkis, no lailliset ovat ainakin, mutta tuo herjaavuus selviää omalta osalta vasta joskus, kun saavat arvottua mun tilaukselle eka tuotantoviikon...

Tällainen koodaus hoiti homma Superb II:ssa. Ei tullut enään virheilmoituksia noista VW OEM LEDeistä.

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?6026926
ex:

Jyri

Lainaus käyttäjältä: d74394 - 18.10.13 - klo:11:08
Tällainen koodaus hoiti homma Superb II:ssa. Ei tullut enään virheilmoituksia noista VW OEM LEDeistä.

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?6026926
Kiitos, tuo onkin kokeilemisen arvoinen asia.

livejungle

Sport-paketti. En tiedä miksi on lisävarustekuvastossa "samalla" nimellä kuin Sport Pack joka sisältää ihan muuta lisävarustehinnastossa.
Nämä tässä Sport paketissa pitäisi kuitenkin tulla. Etupuskurin spoileri, takapuskurin spoileri ja takaluukun spoileri. (Saatavissa loppuvuodesta 2013.)
Vasemmalla sport, oikealla RS.

s-mod

Lainaus käyttäjältä: livejungle - 19.10.13 - klo:22:25
Sport-paketti. En tiedä miksi on lisävarustekuvastossa "samalla" nimellä kuin Sport Pack joka sisältää ihan muuta lisävarustehinnastossa.
Nämä tässä Sport paketissa pitäisi kuitenkin tulla. Etupuskurin spoileri, takapuskurin spoileri ja takaluukun spoileri. (Saatavissa loppuvuodesta 2013.)
Vasemmalla sport, oikealla RS.

Pitäisi ei tarkoita että tulee. Pitihän takaspoikka tulla jo dypackiin, mutta ei tullut farkkuun. Nyt on jo odoteltu ikkuna kromilistaa 6 viikkoa. Ei kaikki mene aina miten kuvittelisi!
LIIKENTEESSÃ,,: POLO GTI 2.0
EX SKODA OCTAVIA COMBI MY-14
ex: Skoda Fabia RS: 2010

Zaasa

Punainen Sport tyttöineen näyttää hyvältä,erikseen huomioitava kuormaliina alusta :(

s-mod

Kuvathan ovat tosi vanhoja huom!"
LIIKENTEESSÃ,,: POLO GTI 2.0
EX SKODA OCTAVIA COMBI MY-14
ex: Skoda Fabia RS: 2010

livejungle

Vanhoja vanhoja, mutta parempaakaan matskua asiasta ei löydy Combin osalta.
Lisävaruste-esitteessä nämä kuitenkin mainitaan liftbackin kuvien kanssa. Combista ei ole mitään tietoa.
Jos ne tänä vuonna tulevat vielä saataville kuten kuvastossa sanotaan, niin vielä kerkeäisi raksimaan ne mukaan ainakin omalla kohdalla.
Pitäisi saada vaan vielä parempi tieto/kuvat asiasta. Ajattelin nuo tänne postata jos joku on saman asian kanssa pähkäillyt.

Trackpad

Lainaus käyttäjältä: livejungle - 19.10.13 - klo:23:47
Vanhoja vanhoja, mutta parempaakaan matskua asiasta ei löydy Combin osalta.
Lisävaruste-esitteessä nämä kuitenkin mainitaan liftbackin kuvien kanssa. Combista ei ole mitään tietoa.
Jos ne tänä vuonna tulevat vielä saataville kuten kuvastossa sanotaan, niin vielä kerkeäisi raksimaan ne mukaan ainakin omalla kohdalla.
Pitäisi saada vaan vielä parempi tieto/kuvat asiasta. Ajattelin nuo tänne postata jos joku on saman asian kanssa pähkäillyt.

veikkaan että jos suomeen ei ole tulossa, niin viimeistään saa tilattua Superskodasta irtopaloina. Näyttävät ainakin omaan silmään etupuskurin osalta päälle liimattavalta. Takapuskuri samoin.

Etupuskurin fiiliksen saisi teoriassa samaan filikseen pelkällä tummalla teipinpalalla. En väitä että olisi taysin sama, kyllähän tossa on lisämuovia.

Zaasa

Ei kyllä ole päälle liimattavia,etenkin takapuskuri on täysin erilainen.

Jyri

Minäkin olin katsovinani että näyttivät päälle liimattavilta.

KopiK

Sattuuko kukaan tietämään, onko HB:ssä ja Combissa samanlaiset takaroiskeläpät?
Superskodan takaläpissä 5E0075101 lukee pelkkä Limo, etuläpissä Limo/Combi.
Tuo kuulostaisi siltä että takaläpät ei sovi Combiin, vai onko vain kirjailuvirhe?
Scala 1.5 TSI DSG -20
ex Octavia Combi 1.8 TSI DSG -14
ex-Octavia Combi 1.8 TSI DSG -12

d74394

Koodattu VCDS:llä palamaan takavalot DRLien kanssa  ;D
VCDS/MBQ osastolle kirjoitettu ohjeet, jos joku haluaa koodata itse.
ex:

Jyri

Lainaus käyttäjältä: d74394 - 26.10.13 - klo:20:09
Koodattu VCDS:llä palamaan takavalot DRLien kanssa  ;D
VCDS/MBQ osastolle kirjoitettu ohjeet, jos joku haluaa koodata itse.
Kiitos, tämä oli oikein hyvä löydös.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy