Octavia III Polttimolistaukset

Aloittaja Jyri, 08.08.13 - klo:15:51

« edellinen - seuraava »

BMF

Lainaus käyttäjältä: Skoda Octavia 1.2T - 01.06.14 - klo:20:20
Eikö nyt kuitenkin normi ocussa sumarit ole h8? RS mallissa h16?

Samsung Galaxy Note 3 @ Tapatalk

Kyllä ja kyllä.
Ajossa: Passat Variant 2.0TDI (EVO) DSG -20
-Octavia III Combi RS FL 2.0 TDI DSG -17
-Octavia III Combi 1.4 TSI DSG -13

zagg

Lainaus käyttäjältä: KaiVee - 30.03.14 - klo:10:29
Joo löytyy esim Vw golf vii

varaosanumero 5G0-947-409

laitan kyseiset valot Octaviaan 3:seen kun se saapuu

Sen verran näin valot paikallaa, että sävy hyvä ja sopivan himmeä

Nuo ei mene sitten takajalkatilaan, liittimet erilaiset
.

KaiVee

Lainaus käyttäjältä: zagg - 02.06.14 - klo:08:04
Nuo ei mene sitten takajalkatilaan, liittimet erilaiset

Omaani laitoin vain etujalkatilaan ja taakse vaihdoin vain polttimot

Skoda Octavia 1.2T

Erittäin laadukkan tuntuiset ja juuri oikean väriset on Superskodan kilpivalomodulit. Asennus kesti kokonaisuudessaan 2min. Ei luonnollisesti vikavaloa, eikä koodauksia.
Nykyinen: 2014 Octavia III Combi 1.4TSI DSG. Candy White
Edellinen: 2010 Octavia II 1.2TSI Candy White

vagauto

Skoda Octavia III 1.2 TSI DSG

Pumpeli

Lainaus käyttäjältä: Mide - 15.02.14 - klo:01:05
Tervehdys!

Ledperf.com:lta tuli lähetys ja ennätin asentaa jo muutamat ledit paikoilleen. Alla listaus, mitä polttimoita sain, kun tilasin Octavia 3 sisävalo- (muokattuna ilman peilivaloja) ja rekisterikilpipaketin.       

Asennettuna: hansikalokero, jalkatilavalot ja takaluukun valot

kattovalot (ei vielä asennettu)
http://www.ledperf.co.uk/bulb-t10-efficacity-4-white-leds-tl-w5w-p-310.html
hansikaslokero
http://www.ledperf.co.uk/led-t10-rotation-4-leds-hp-lighting-side-white-w5w-p-437.html
jalkatilan valot
http://www.ledperf.co.uk/t10-led-motion-white-light-side-no-dash-error-w5w-p-4062.html
tavaratila (kombi)
http://www.ledperf.co.uk/led-bulb-t10-xtrem-v1-hp-white-w5w-p-329.html
rekkarikilven valot (ei vielä asennettu)
jotkut erikoisvalmisteiset ledit vastuksineen, joita ei ole yksittäismyynnissä

Asennetut ledit toimivat moitteettomasti ja valoteho on todellakin riittävä. Jalkatilan valot ovat himmenevää mallia eivätkä aiheuta vikailmoitusta.

Kunhan on taas aikaa, niin asentelen loputkin polttimot.

Polttimoiden laatu vaikuttaisi todella pätevältä verrattuna aikaisempiin "kiinanledeihin", joita olen autoihini laitellut. Suosittelen jo nyt, vaikka pidempiaikaista kokemusta ei olekaan.

Itsekkin nämä valot asentelin,muuten ok ,mutta kattovalot jäivät palamaan vielä himmeästi kun ois pitänyt sammua kokonaan! Laitoin yhteen valoon mukana tulleen vastuksen(joka ohjeen mukaan piti laittaa jos valot ei sammu kokonaan) ja sen jälkeen kaikki valot sammuivat normaalisti! Tuntuu vain tuo vastus lämpenevän aika reilusti kun sitä kokeilee(kai lie normaalia..!?)

Kampsu

Ajovalo umpion "perus parkki" eli normaali w5w lamppua tarkoittaa tässä kuvassa. Nämä palavat kun xenonitkin palaa. Itse olen laittanut ihan perus t10 ledin siihen ja nätisti palaa muttei keltaisena :P
Ajossa vain kesäisin Kupla -68 1300, Octavia -13 1.4tsi,muille jo siirretyt Fabia -07 1.6, Almera -04 1.5, Volvo 240 2.0 -89

Pumpeli

Lainaus käyttäjältä: Kampsu - 23.07.14 - klo:09:48
Ajovalo umpion "perus parkki" eli normaali w5w lamppua tarkoittaa tässä kuvassa. Nämä palavat kun xenonitkin palaa. Itse olen laittanut ihan perus t10 ledin siihen ja nätisti palaa muttei keltaisena :P

onko iso homma vaihtaa..

Jyri

Lainaus käyttäjältä: Pumpeli - 23.07.14 - klo:09:52

onko iso homma vaihtaa..
Ei tosiaankaan, varmaan kaikista polttimoista helpoin vaihdettava.

lepardiselka

Itse tilasin myös tuon octavian ledpaketin ilman noita lätäkkövaloja tuolta ledperf.comilta ja toimii hyvin ne mitä asensin,mutta takapenkin valot jäi nyt vielä kusenkeltaisiksi ku ei ollut paketissa tarpeeksi oikeenlaisia polttimoita(uupui siis 3 T10 polttimoa,samanlaiset kun etuosassa),siellä oli kaksi festoon 37mm polttimoa ja niitä nyt en kyllä saanut minnekkään asennettua! Onkohan sitten panoraama katollisessa semmosia polttimoita? Reklamaatiota laitoin maanantaina,mut eipä ole vielä kuulunut mitään! Onko kukaan vaihtanut etuvilkkujen poltimoita?,onko minkälainen projekti? Entäs kirkkaampia pakkivaloja?

Pumpeli

Lainaus käyttäjältä: lepardiselka - 23.07.14 - klo:10:06
Itse tilasin myös tuon octavian ledpaketin ilman noita lätäkkövaloja tuolta ledperf.comilta ja toimii hyvin ne mitä asensin,mutta takapenkin valot jäi nyt vielä kusenkeltaisiksi ku ei ollut paketissa tarpeeksi oikeenlaisia polttimoita(uupui siis 3 T10 polttimoa,samanlaiset kun etuosassa),siellä oli kaksi festoon 37mm polttimoa ja niitä nyt en kyllä saanut minnekkään asennettua! Onkohan sitten panoraama katollisessa semmosia polttimoita? Reklamaatiota laitoin maanantaina,mut eipä ole vielä kuulunut mitään! Onko kukaan vaihtanut etuvilkkujen poltimoita?,onko minkälainen projekti? Entäs kirkkaampia pakkivaloja?

Mulla puuttui myös yksi noista kattovaloista,kuva piti ottaa niistä ennenkuin uskoivat,itse jouduin lisäämään yhteen kattovaloon vastuksen,mitä tuli mukana,kun ne jäivät muuten palamaan himmeänä vaikka ois pitäny sammua...

lepardiselka

Lainaus käyttäjältä: Pumpeli - 23.07.14 - klo:10:09

Mulla puuttui myös yksi noista kattovaloista,kuva piti ottaa niistä ennenkuin uskoivat,itse jouduin lisäämään yhteen kattovaloon vastuksen,mitä tuli mukana,kun ne jäivät muuten palamaan himmeänä vaikka ois pitäny sammua...
Miksi vaan yhteen piti laittaa vastus? ihanko juotit kiinni? Otin mä kuvan niistä lampuista mitä en saanut minnekkään asennettua ja lamppujen alla vielä näkyy lähetyslista! Laitoitko muuten mitä kautta sen reklamaation ku näytti olevan monta eri paikkaa mistä laittaa se?

Pumpeli

Lainaus käyttäjältä: lepardiselka - 23.07.14 - klo:12:39
Miksi vaan yhteen piti laittaa vastus? ihanko juotit kiinni? Otin mä kuvan niistä lampuista mitä en saanut minnekkään asennettua ja lamppujen alla vielä näkyy lähetyslista! Laitoitko muuten mitä kautta sen reklamaation ku näytti olevan monta eri paikkaa mistä laittaa se?

Oisko ne jotenkin sarjaan kytkettu tms :P,riitti kun jätti yhden normi polttimon eka sinne ,niin kaikki leditkin sammu sitten,niinkuin kuuluikin.sitten vaihdoin sinnekkin ledin ja tökkäsin sen vastuksen vaan sinne väliin,niin ku ohjeissa oli,en juottanut mitenkään...
Laitoin muistaakseni viestin,sinne osoitteeseen repeatilla mistä tuli tilausvahvistus ym

KaiVee

Lainaus käyttäjältä: lepardiselka - 23.07.14 - klo:10:06

Pakkivalot vaihdettu tehokkaisiin led polttimoihin, vaihto 5min per puoli

lepardiselka

Lainaus käyttäjältä: KaiVee - 23.07.14 - klo:22:53
Pakkivalot vaihdettu tehokkaisiin led polttimoihin, vaihto 5min per puoli
Minkälaiset polttimot laitoit ja mistäs ostit?

Pumpeli

Lainaus käyttäjältä: lepardiselka - 23.07.14 - klo:23:22
Minkälaiset polttimot laitoit ja mistäs ostit?

Tämä kiinnostaisi itseäkin...

markusmm

Nykyinen:
Tesla Model 3 Highland Long Range AWD -24
Entiset:
Skoda Octavia 1,4 TSI PHEV RS IV -23
KIA Stinger 2,0 T-GDI RWD GT-Line A/T -18
Skoda Octavia 2,0 TSI RS Man. Liftback -14
Fiat Stilo 95 Actual 5D -05

Pumpeli

KaiVee

TLPH

Itsellä ollut puolivuotta Ocussa pakkivaloina nämä,eivätkä sytytä vikavaloa.
http://www.banggood.com/2-X-1156-30W-650LM-SMD-6LED-Light-Car-Lamp-Bulbs-p-915650.html
Hintakin on näköjään pudonnut  :)

BMF

Lainaus käyttäjältä: TLPH - 25.07.14 - klo:09:41
Itsellä ollut puolivuotta Ocussa pakkivaloina nämä,eivätkä sytytä vikavaloa.
http://www.banggood.com/2-X-1156-30W-650LM-SMD-6LED-Light-Car-Lamp-Bulbs-p-915650.html
Hintakin on näköjään pudonnut  :)

Laitoin samanlaiset tilaukseen, kun alkaa tuo suomen pimeys taas kukoistamaan. Toimitusaika taitaa vaan olla vähän turhan pitkä...mutta tulee kun tulee....

TLPH

Lainaus käyttäjältä: BMF - 25.07.14 - klo:18:39
Laitoin samanlaiset tilaukseen, kun alkaa tuo suomen pimeys taas kukoistamaan. Toimitusaika taitaa vaan olla vähän turhan pitkä...mutta tulee kun tulee....

BangGoodista on minulle tullut pollttimoita "nopeimmillaan" 8:ssä päivässä.
Elekroniikkaa tavarat(esim. autokamerat) tulevat Ruotsin kautta ja ovat kuukauden matkalla.

DX.comista tavarat tulee hitaasti,enkä olekkaan enää tilaillut sieltä.

BMF

No nyt on pakkivalot vaihettu ledeiksi. hyvin toimii.  Vasemman puolen valokotelon kaapeli oli vähän lyhyt tai sitten jumissa niin ei meinannut näppejä saada väliin, mutta meni se sit sinne kun aikansa räpläsi...

26.7 tilasin tuolta banggoodista ja 4.8 perillä..

Kiitokset taas TLPH:lle vinkistä.  ;)

BMF

Semmosen muutes huomasin pakkivalojen vaihdossa että poltinkotelo kaikki piilossa olevat kohdat oli päässy likaantumaan aika reippaasti...ei ole valokotelon tiivistys ehkä ihan parasta A-luokkaa.

Pumpeli

Jäi ylimääräisiksi nuo kirkkaat valojen muovisuojat takakontista, kun sinne laitoin ne superskodan ledit. Otin etuovista pois ne punaiset varoitusvalot ja laitoin noi vanhat takakontin valot sinne ledeillä höystettynä,niin sai kirkkaampaa valkoista valoa oviinki! Sopivat suoraan ja punaisista valoista sopi se valojen taakse tuleva suojakin niihin...

Pumpeli

Lainaus käyttäjältä: Pumpeli - 26.08.14 - klo:11:20
Jäi ylimääräisiksi nuo kirkkaat valojen muovisuojat takakontista, kun sinne laitoin ne superskodan ledit. Otin etuovista pois ne punaiset varoitusvalot ja laitoin noi vanhat takakontin valot sinne ledeillä höystettynä,niin sai kirkkaampaa valkoista valoa oviinki! Sopivat suoraan ja punaisista valoista sopi se valojen taakse tuleva suojakin niihin...

lepardiselka

Onkos joku onkinut jo tietoa miten etuvilkkujen polttimot saa vaihdettua? Entäs onko joku tilannut(mistä?) ihan ledit noihin RS:n h16 sumu/kääntymisvaloihin?

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy