Exeoon USB-adapteri

Aloittaja villev, 24.03.10 - klo:16:56

« edellinen - seuraava »

villev

mielisin omaani laittaa sellasen usb-adapterin ja kun tuota ADAGIO mallinimellä
ei mistää löydy niin aattelin että jos joku tietäs mikä soitin on oikeesti?

näyttä pahasti samanlaiselta ku audin CHORUS 3:nen?

siihen ainakin on saatavanan tuo adapteri.

olishan sen tehdaslisävarusteena saanu, mutta ei ihan n.300â,¬ viitsi sellasesta maksaa.

Muokkasin otsikkoa hieman paremmin asiaa kuvaavaksi. -Karvis-

JoJio

Miks maksaa exeoon usbista 300e lisävaruusten.. Kun siihen saa oem-- Mankkoja jo alle 150e missä on usbi paikka  ::)

tmr97

Lainaus käyttäjältä: JoJio - 06.06.10 - klo:03:05
Miks maksaa exeoon usbista 300e lisävaruusten.. Kun siihen saa oem-- Mankkoja jo alle 150e missä on usbi paikka  ::)

Millainen työ on vaihtaa Exeoon mankka? Golf/Ocu, jne tarvitaan johtosarja ja asennuskaulus. Exeon esi-isään, eli A4 B6:een mankan sai kai laitettua suoraan, eli vakioliittimet löytyivät eikä johtosarjoja tarvittu. Eihän autossa ollut mankaa edes vakiona mukana.

Exeo Referencessä ei ole takana kaiuttimia, ne on lisävaruste. Hinta on niille + USB:lle on sellainen, että tulee mieleen koko äänentoiston jälkiasennus. Korjaus: nythän tuo USB jäi lisävarustelistalta pois, eli jos sen haluaa on mankka vaihdettava.

jihaa

USB-liitäntää kaipaisin myös omaan exeooni. Aux-löytyy mutta en sille keksi käyttöä. Samaten kiinnostaisi vaihtaa koko soitin uuteen ja samalla ujuttaa subbari(on olemassa jo tarvikkeineen kun jäi edellisetä autosta) konttiin. Autossani on ilmeisesti takakajareille oma vahvistin(löytyy kontista, luukun takaa) mutta se saisi jäädä paikalleen. Eli subbari tulisi uutena ja mankalta sitten ohjaisi bassot vain subille. Minkähän moinen projekti tuo soittimen päivitys on? Moista olen katellut: http://www.ebay.de/itm/SEAT-EXEO-PIONEER-MULTIMEDIA-GERAT-USB-BLUETOOTH-iPod-iPhone-DOPPEL-2-DIN-/170848253048?pt=CE_Auto_Hi_Fi_Autoradios&hash=item27c7597478

Näyttäisi tulevan adapteriakin mukana eli olisikon tuo ihan plug and play juttu?
Seat Leon PHEV Xcellence -22
Ex:Leon 1.4tsi HB, VW Touran, Leon 1.4tsi ST, T4 2.5TDI, Exeo 1.8tsi ST...

Dirti

Täällä tuli tällä vkolla enemmänkin tutkittua iphonen liittämistä exeoon, dension vehkeet vaikuttas järkevimmiltä ja palstojen mukaan ois vielä hyviä...
Polttomoottorilla liikkuvat:

Skoda Superb 1.4 TSI ACT DSG Style 2016
MAN TGM 18.290 2017

"Lihaksilla" liikkuvat:

GT Zaskar Expert 2009
Felt Bandit

OBDeleven@Espoo

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy