Onpas täällä Vaginen puolella hiljasta

Aloittaja 0251, 21.03.10 - klo:11:22

« edellinen - seuraava »

0251

Olen tuolta Seat Clubin puolelta käynyt aina välillä täälläkin vilkaisemassa, mutta hiljaista on.Tosin minullakin pitkä väli että en käynyt edes Seat Clubilla mutta nyt on tullut aina piipahdettua. Jotuisikohan siitä kun nyt tulevana huhtikuulla tulee Cordo päivitettyä uuteen Ibbeen.

tsiih

Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.

RTWteam

Pitäsköhän kävästä Seat Club:lla pienellä markkinointi kierroksella.. ::)

JaTSi

Itsellä alla vielä nyt Mondeo, joten ei vielä tänne suurella rintaäänellä kirjoitella. Uusi Leon tulossa, josko sitten innostuisi (ehkä sitten tuonne Leon osioon  ;))
SEAT LEON 1,4 PHEV 204 eHybrid FR

0251

Tervetuloa seat kuskikiksi. Minulla on kahdella Cordoballa yhteistä matkaa yhteenä nyt 160tkm Ja autokuume kun taas iski,yritin kyllä jo katsella muitakin merkkejä. Mutta Seatin puoleen se vaan aina veti.Muut oli joko sikarumia tai sitten aivan liian kalliita. Ja Pösöstä on jo muuten niin karseita muistoja että vaikka muuten olisi ollut mielenkiintoisia malleja,kiersin kaukaa.

1.8 "APR" Q

LainaaItsellä alla vielä nyt Mondeo, joten ei vielä tänne suurella rintaäänellä kirjoitella. Uusi Leon tulossa, josko sitten innostuisi (ehkä sitten tuonne Leon osioon
Tervetuloa meidän harvaan joukkoon Seat-kuskiksi. Me ostimme pari kuukautta sitten kanssa Leonin (1.4 TSI Style) emännälle...ja hyvin on meno maistunut.
ex-vagit: Skoda Fabia 1.4 16V,Skoda Octavia 1.6,Skoda Superb 1.8 Turbo,Skoda Octavia 2.0 TDI DSG,Audi Avant 2.0 TDI Multitronic (B7),Audi sedan 2.0 TDI Multitronic (B8), Audi Avant 1.8 TFSI (B8), Audi A4 Sedan 1.8 TFSI Quattro...Audi A4 1.8 TFSI "facelift" quattro...nykyinen A3 2.0 TDI Quattro

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy