New Beetle

Aloittaja Kupla73, 19.03.10 - klo:14:36

« edellinen - seuraava »

Pertsa

Kappas, ei (kovin) paha. Olikin aika Beetlen saada jonkinlaista updatea.
Muttamutta, mitenkäs minulle tulee etäisesti mieleen PT Cruiser takaa ja sivulta katsottuna, mikä ei ole hyvä asia.
Vähän liian isot vanteet ehkä tuossa mielestäni. Nuo tasaiset lokarinreunatkaan ei oikein miellytä
No en tiiä oliko tuo sittenkään niin hyvä....
Hieno kyllä tuolla linkin kuvissa tuo sisusta


eGetin


Tos®

Punanen ilman spoileria on jotenki parempi...
(näkyy tuos videolla)

e: näkyi
Autotalli:
Golf 2025 GTE
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

Fully Articulated

Kylläpäs onkin hieno. Uskaltaisiko sanoa, että parhaimman näköinen Volkkari vähään aikaan, ainakin kuvien perusteella.

jni

Tuohan näyttää hyvältä.  :) Myös sisusta, mutta häviääkö alkuperäisen kuplan henki kokonaan? Edellisessä sitä oli mukavasti mukana ml. kukkavaasi.
Ajossa: Skoda Enyaq 80 125 Edition iV
Ex M-B E 250 T 4Matic Elegance
Ex Suzuki Swift 1.2 VVT GL 5D
Ex Volvo XC60 2.4D AWD Geartronic Momentum
Ex Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D EXE
Ex VAG:t:
2 x Skoda Kodiaq
4 x Skoda Superb
4 x Skoda Octavia
1 x Skoda Felicia
1 x Seat Ibiza

Ajoniekat Savosta kaahaa. Katso vastakeinoja.

Keni1

Lainaus käyttäjältä: jni - 18.04.11 - klo:16:20
Tuohan näyttää hyvältä.  :) Myös sisusta, mutta häviääkö alkuperäisen kuplan henki kokonaan? Edellisessä sitä oli mukavasti mukana ml. kukkavaasi.

Ihan kauheeta retroo ei voi tänä pänä tehdä, ei ne oikein kelpaa kellekkään esim. Fiat 500 Abarth on 'makeen' näkönen mutta pikkusen liian retro sisältä...ei kiitos tässä kuplassa on kaikki kohdillaan eli kuori vanhan kuplan henkeen ja moderni turvallinen auto muuten.

TTL

Sisustus nyt ei ainakaan retrompaan suuntaan ole mennyt. Aika hirveä.

Retro-porsseen ehkä kelpaisi...
Nykyiset: Opel Vivaro L2H1 107 kW Van Edition 09/2017 ja MB S 500e L 5/2015

SciroSJK

Musta tosi hieno, jotenkin muistuttaa nyt enemmän alkuperäistä kuin edeltäjänsä.
Niin ja sisusta miellyttää mun silmää ainakin, vaan makuasioitahan noi  ::)

Keni1

Lainaus käyttäjältä: TTL - 18.04.11 - klo:16:58
Sisustus nyt ei ainakaan retrompaan suuntaan ole mennyt. Aika hirveä.

Retro-porsseen ehkä kelpaisi...

Aivan. Tää originaali sisusta olis paljon parempi, oi niitä aikoja  ;D

Kiviharju

Kyllä tuollainen todellakin kelpaisi.
Odotan innolla uutukaista tulevaksi Suomeen, niin pääsee livenä kuolaamaan.
Voisi olla hyvinkin mahdollinen vaihtoehto seuraavaksi autoksi, jos vaan kaksiovisella pärjäisi :-\
Audi A4 Allroad quattro -17

Urlaub

Komean näköinen ja varmasti ollut haastellista uudistaa tuollaista klassikkoa.

En ihmettele, vaikka tuollaisen jonain päivänä ostaisin. Ykköskoppaisesta New Beetlestäkin jäi tosi hyvät muistot.

jni

Mitä pidempään tuota katselee sitä upeammaksi muotoilu tulee. Olisivat laittaneet vilkut vielä etulokasuojien päälle, vai estääkö nykydirektiivit sen?
Ajossa: Skoda Enyaq 80 125 Edition iV
Ex M-B E 250 T 4Matic Elegance
Ex Suzuki Swift 1.2 VVT GL 5D
Ex Volvo XC60 2.4D AWD Geartronic Momentum
Ex Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D EXE
Ex VAG:t:
2 x Skoda Kodiaq
4 x Skoda Superb
4 x Skoda Octavia
1 x Skoda Felicia
1 x Seat Ibiza

Ajoniekat Savosta kaahaa. Katso vastakeinoja.

Jarde

No minulla ainakin alkoi kuola valua. Siis tosi makee Volsu tämä Beetle. Sisätiloista ei löydy ihan valtavaa särmää, mutta onpa lienee sitten ergonominen simppeli kokonaisuus.

Ikävä kyllä katsoin, että mitään perusmoottoria ei alkuun ainakaan lueteltu. 2.0 TDI taitaisi olla se hinna alkaen moottori. Toivoa sopii, että joku 1.4 TSI olisi joskus tarjolla. Voisi sopia paremmin lompakolle.

Tehdäänköhän tämä Golfin pohjalevylle? Vai minkähän laisia tiloja tähän on odotettavissa?

jni

Veikkaan että perusrakenne perustuu Golfiin.

Hei, mutta tarkemmin sisäkuvia katsellessa sieltä löytyy blondien mielestä kuplan paras ominaisuus eli nilkkalenkit. ;D
Ajossa: Skoda Enyaq 80 125 Edition iV
Ex M-B E 250 T 4Matic Elegance
Ex Suzuki Swift 1.2 VVT GL 5D
Ex Volvo XC60 2.4D AWD Geartronic Momentum
Ex Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D EXE
Ex VAG:t:
2 x Skoda Kodiaq
4 x Skoda Superb
4 x Skoda Octavia
1 x Skoda Felicia
1 x Seat Ibiza

Ajoniekat Savosta kaahaa. Katso vastakeinoja.

Beetle

Lainaus käyttäjältä: Jarde - 18.04.11 - klo:21:25
Ikävä kyllä katsoin, että mitään perusmoottoria ei alkuun ainakaan lueteltu. 2.0 TDI taitaisi olla se hinna alkaen moottori. Toivoa sopii, että joku 1.4 TSI olisi joskus tarjolla. Voisi sopia paremmin lompakolle.

Savon sanomat väittää, että:
Euroopassa VW tarjoaa (Kuplasta) jo muista malleista tuttuja turbomoottoreita. Bensakoneita on kolme ja dieseleitä kaksi.
Bensakoneesta saadaan 105, 160 ja 200 heppaa, dieseleistä 105 ja 140."
http://www.savonsanomat.fi/teemat/autot/autotalli/t%C3%A4ss%C3%A4-on-uusi-kupla-volkkari/664795

Toivottavasti näin on moottoreiden suhteen.

Sairaan makee!!!



Fully Articulated

Lainaus käyttäjältä: Jarde - 18.04.11 - klo:21:25
Ikävä kyllä katsoin, että mitään perusmoottoria ei alkuun ainakaan lueteltu. 2.0 TDI taitaisi olla se hinna alkaen moottori. Toivoa sopii, että joku 1.4 TSI olisi joskus tarjolla. Voisi sopia paremmin lompakolle.
1,2tsi, 1,4tsi, 2,0tsi, 1,6tdi ja 2,0tdi tulee ainakin. Saantijärjestyksestä en löytänyt mainintaa. Rättikattoinenkin on suunnitelmissa.

Skula

Jotenkin chopatun näköinen.. Me Like!
Romurautaa ja paalivehkeitä.

Fully Articulated

Lainaus käyttäjältä: skula - 18.04.11 - klo:21:53
Jotenkin chopatun näköinen.. Me Like!
Jep. Muotoilun puolesta parasta VW:tä pitkään, pitkään aikaan. Ja vaikka joku sisustusta moittikin retroilun puutteesta, niin jos vertaa VW:n normaaliin tylsään interiööriin niin kyllä on ihan eri meininki. Sentään on viitsitty tehdä uusi kojetaulukin eikä vain monistaa kaikkiin malleihin samanlaista eri kokoisena. Ja ratti näyttää hienolta.

Nyt kyllä vähän ihastuin. :D


Taky

Lainaus käyttäjältä: Kiviharju - 18.04.11 - klo:20:52
Voisi olla hyvinkin mahdollinen vaihtoehto seuraavaksi autoksi, jos vaan kaksiovisella pärjäisi :-\

Kuin myös kun TDi:t kuuluu varioaatioihin
Onko Beetlessä koko takaseinän kokoinen luukku?
Muuten ei saa mitään tavaraa mahtumaan kyytiin, takapenkkiläisiä kun tätänykyä ei juurikaan ole.

Näyttää pikku porschelta - kuten joskus muinoin VW-Porschen alkuaikoina, tyylikäs.
Volvo Xc40 D3 Business R-Design automaatti 2018.
Mini One 1,6L, Panoramic Sunroof 2001

tiaalto

Tuon valkoisen ajovideota katsoessani tuli kyllä vahvasti mieleen että kyseessä on klassisen Kuplan ja Sciroccon rakkauslapsi. Hienosti ovat vanhempien geenit sekoittuneet!

Skula

Lainaus käyttäjältä: tiaalto - 19.04.11 - klo:08:06
kyseessä on klassisen Kuplan ja Sciroccon rakkauslapsi. Hienosti ovat vanhempien geenit sekoittuneet!

Aivan sama ajatusleikki tuli itselleni noista videoista mieleen  ;D
Romurautaa ja paalivehkeitä.

Tos®

#53
Huomatkaa joissain kuvissa Turbo-merkintä vw logon alla  ::)

Varsin näyttävä tuo alku
The 21st Century Beetle NY Reveal

Aiemmin linkitettyyn galleriaan tullu paljo uusia kuvia
Autotalli:
Golf 2025 GTE
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

tn62634

Lainaus käyttäjältä: Keni1 - 18.04.11 - klo:18:19
Aivan. Tää originaali sisusta olis paljon parempi, oi niitä aikoja  ;D
http://lapaset.net/tero/images/kupla1.jpg

Tässä on joku kojetaulun päällinen. Kokopeltisenä/valkoisena se olisi omasta mielestäni upeampi.

Tos®

Päällistä näyttäs tarviivan tuo uusikin, sen verran ämpärimuovisia pintoja loistaa  ::)
Autotalli:
Golf 2025 GTE
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

Tikka

Tämä uusi näyttää hyvältä, kukas tilaa ensimmäisenä?

Fully Articulated

VW:n nettisivulle on ilmestynyt lyhyt esittely uudesta Beetlestä. Suomen tuontiohjelmasta näyttää puuttuvan jo ylempänä mainituista moottorivaihtoehdoista tehokkaampi, 2litrainen diesel.

LainaaModerni Kupla kulkee modernein TSI- ja TDI-moottorein. Moottorivalikoimaan Suomessa kuuluvat 1,2-, 1,4- ja 2,0-litraiset TSI-bensiinimoottorit tehoiltaan 77 kW (105 hv), 118 kW (160 hv) ja 147 kW (200 hv) sekä 1,6-litrainen TDI-dieselmoottori teholtaan 77 kW (105 hv). 1,2 TSI ja 1,6 TDI ovat BlueMotion Technology -versioita. Vaihteistona on joko 6-vaihteinen käsivaihteisto (1,2 TSI ja 1,6 TDI) tai kaikkien moottoreiden yhteyteen saatava 7-vaihteinen DSG-automaattivaihteisto.

Asia joka myös kiinnittää huomiota on, että DSG on aina 7-vaihteinen. Ilmeisesti siis myös isoimmassa bensaturbossa? Eikö siinä ole perinteisesti käytetty vanhempaa 6-vaihteista laatikkoa?

jni

Lainaus käyttäjältä: Fully Articulated - 20.04.11 - klo:15:07
VW:n nettisivulle on ilmestynyt lyhyt esittely uudesta Beetlestä. Suomen tuontiohjelmasta näyttää puuttuvan jo ylempänä mainituista moottorivaihtoehdoista tehokkaampi, 2litrainen diesel.

Asia joka myös kiinnittää huomiota on, että DSG on aina 7-vaihteinen. Ilmeisesti siis myös isoimmassa bensaturbossa? Eikö siinä ole perinteisesti käytetty vanhempaa 6-vaihteista laatikkoa?

Eikoös uusin DSG-versio ole märkäkytkiminen 7-vaihteinen?
Ajossa: Skoda Enyaq 80 125 Edition iV
Ex M-B E 250 T 4Matic Elegance
Ex Suzuki Swift 1.2 VVT GL 5D
Ex Volvo XC60 2.4D AWD Geartronic Momentum
Ex Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D EXE
Ex VAG:t:
2 x Skoda Kodiaq
4 x Skoda Superb
4 x Skoda Octavia
1 x Skoda Felicia
1 x Seat Ibiza

Ajoniekat Savosta kaahaa. Katso vastakeinoja.

Fully Articulated

Lainaus käyttäjältä: jni - 20.04.11 - klo:18:45
Eikoös uusin DSG-versio ole märkäkytkiminen 7-vaihteinen?
On mutta olen käsittänyt, että se on tehty autoihin joissa moottori on pitkittäin (pääasiassa Audit). Vai onko tullut joku ihan uusi DSG nyt aivan hiljakkoin?

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy