Tiguan 2014 / 2015

Aloittaja vasara, 10.05.13 - klo:14:32

« edellinen - seuraava »

vasara

VW Cross Blue konsepti..
http://www.autoblog.com/2013/04/20/volkswagen-crossblue-coupe-concept-shanghai-2013/

AutoBildin mukaan "Tutkielman kaltainen muotoilu realisoituu ensimmäiseksi seuraavan sukupolven Tiguan- mallissa vuoden 2014 lopulla"

Tikka

Onpas varsin hyvin muotoiltu mielestäni, tulisipa markkinoillekin edes jotakuinkin tuollaisena.

vasara

Lainaus käyttäjältä: Tikka - 10.05.13 - klo:15:22
Onpas varsin hyvin muotoiltu mielestäni, tulisipa markkinoillekin edes jotakuinkin tuollaisena.
Niin minustakin. AB:n mukaan ko. tutkielman mukainen iso maasturimalli tulee myyntiin päämarkkinoilla USA:ssa ja Kiinassa. Euroopan markkinoille Isompi versio on uusi Touareg,  joka esitellään 2015.

TAG

Tuntuvat vaan menevän jatkuvasti poispäin käytännöllisyydestä coupe kattojensa ansiosta. Itse olen arvostanut Tiguanissa sitä, että koiran saa kivasti takapaksiin mukaan ja korimalli on pidetty kompaktina ja käytännöllisenä. Jos haluan coupen, niin ostan coupen.

vasara

Lainaus käyttäjältä: TAG - 12.05.13 - klo:00:09
Tuntuvat vaan menevän jatkuvasti poispäin käytännöllisyydestä coupe kattojensa ansiosta. Itse olen arvostanut Tiguanissa sitä, että koiran saa kivasti takapaksiin mukaan ja korimalli on pidetty kompaktina ja käytännöllisenä. Jos haluan coupen, niin ostan coupen.
Kattolinja tuossa protossa ei juurikaan laskeudu taaksepäin, kyljen nouseva sivupokkaus vähän hämää. Peräkuvasta näkee kattolinjan aivan eri tavalla. Takalasi aika kallistettu ja se syö tilaa. Lopullinen toteutushan voi olla käytännöllisempi? Samasta konseptista on non-coupe versio, jossa perä pystympi.

vasara

Lainaus käyttäjältä: nokivasara - 12.05.13 - klo:18:56
Kattolinja tuossa protossa ei juurikaan laskeudu taaksepäin, kyljen nouseva sivupokkaus vähän hämää. Peräkuvasta näkee kattolinjan aivan eri tavalla. Takalasi aika kallistettu ja se syö tilaa. Lopullinen toteutushan voi olla käytännöllisempi? Samasta konseptista on non-coupe versio, jossa perä pystympi.
Ohessa vielä coupe- ja normaaliversion perät.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy