töötti passat 3c

Aloittaja Passatmies1980, 24.03.13 - klo:21:17

« edellinen - seuraava »

Passatmies1980

Huomasin tässä yksi päivä kun yritin töötätä liikenteessä törttöilleelle autolle. Niin ei kuulu kuin releen? nakutusta jostai siitä vasemmalta. Eikä tule tööt ääntä. Oon kyllä huomannu aina että ei ihan puhtaan kuulonen ollut se ääni ennenkään. Mistä hakisi vikaa?

Vankka

Sulake palanut löytyy konehuoneen puolelta muistaakseni 15A. Paikkaa en kyl tähän hätään muista. Jostain syystä polttelee sulaketta.
Yritin säästää ja tein itse, en säästänyt, mutta onpahan nyt paljon uutta
Talvikisa: Linkki

Ford Mondeo Titanium Business
VW Golf Variant CL

Passatmies1980

eipä kyllä auttanu sulakkeen vaihtaminen asiaa

VW_Johan

Mulla oli Passatista hajonnut itse töötti. Helppo vaihtaa itse, sijaitsee edessä, oikean sumuvalo-ritilän takana. Ritilä on kiinni yhdellä torx ruuvilla, itse töötti taisinolla kiinni tavallisella M10 pultilla. 5min homma vaihtaa, itse töötti oli jotain 50e

oshar

Ainakin 2008 mallissa torvia on 2 kpl (korkea- ja matala -ääninen), molemmilla puolilla sumuvalojen takana. Lika ja kosteus ruostuttaa torven ja lopulta ei enää toimi.
ID.4 Pro 4MOTION Elegance

Vankka

Lainaus käyttäjältä: oshar - 26.03.13 - klo:15:53
Ainakin 2008 mallissa torvia on 2 kpl (korkea- ja matala -ääninen), molemmilla puolilla sumuvalojen takana. Lika ja kosteus ruostuttaa torven ja lopulta ei enää toimi.

Samoin 2005.

Lainaus käyttäjältä: Passatmies1980 - 25.03.13 - klo:21:17
eipä kyllä auttanu sulakkeen vaihtaminen asiaa

Jos siellä on kostetutta niin se voi vetää torven oikkariin. Nuo on vähän ilkeessä paikassa pitäs varmaan laittaa torvet pussiiin :D
Yritin säästää ja tein itse, en säästänyt, mutta onpahan nyt paljon uutta
Talvikisa: Linkki

Ford Mondeo Titanium Business
VW Golf Variant CL

panu

Lainaus käyttäjältä: oshar - 26.03.13 - klo:15:53
Ainakin 2008 mallissa torvia on 2 kpl (korkea- ja matala -ääninen)

Onhan noita 2-äänisiä ollut jo pitkälti 90-luvulta.

Jos ääni on ollut aneeminen jo pidempään, on toinen torvi mykistynyt jo aiemmin ja nyt meni viimeinenkin. Täysin ehjä 2-ääninen pitää kyllä sellaisen töräyksen että erottuu aika hyvin. Joissain muissa merkeissä on uutenakin aika onneton vinkaisu.

Exät: Typ 19 EZ, Typ 89q "KV", B5 ADP, B5 AEB tip, 3C CAXA, 3C BMP 4M

Passatdiisseli

Meikäläisen Passatissa sama probleema ollu jo jonkin aikaa. Naksutus kuuluu rattia painaessa, mutta muuten ei mitään. Ja sulakekkin on kunnossa. Mutta josko olis noin helppo homma hoitaa kuntoon, niin mikäs siinä!  :) Sitten vaan muitten "ominaisuuksien" kimppuun, kun tän saa selväks.  :P  ;D

sotka

Kahdesta 3C:stä mennyt molemmat töötittimet, siinä 50-75 tkm paikkeilla. Syytä en tiedä, ehkä pitäisi käyttää enemmän..

Ongelman olen huomannut, kun etupäästä on äänimerkin sijaan kuulunut pelkkää korinaa.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy