ohjaus vw golf 7

Aloittaja labbis, 21.03.13 - klo:10:48

« edellinen - seuraava »

labbis

onko muilla ongelmia 7 golfin ohjauksen kanssa nyppii niin pirusti ja mitä kovemmaks vauhti nousee pahenee eka vw minkä kans ohjaus ongelma

JarnoF

Lainaus käyttäjältä: labbis - 21.03.13 - klo:10:48
onko muilla ongelmia 7 golfin ohjauksen kanssa nyppii nninpirusti ja mitä kovemmaks vauhti nousee pahenee eka vw minkä kans ohjaus ongelma

Minulla on ongelmia lukea tuota äskeistä. :(

optio

Lainaus käyttäjältä: labbis - 21.03.13 - klo:10:48
onko muilla ongelmia 7 golfin ohjauksen kanssa nyppii niin pirusti ja mitä kovemmaks vauhti nousee pahenee eka vw minkä kans ohjaus ongelma

Golfin ohjaus on täydellinen, ei sovi moittia!

samper

Hei.
Mulla on Golf 1.4 tsi Sportsvan hailani, vm -15, ajettu 15.500km ja nyt mökkireissulla(2x400km) alkoi ohjaustehostin tekemään matkanopeudessa ohjauksessa vähän paimentamista. Tällaista ei ole aiemmassa vm-10 golfissa ollut, eikä missään muussakaan autossa 42v aikana. Eli tavallaan kun tehostin jäykkenee nopeuden kasvaessa..niin tulee pieni jumi määrätyssä tilanteessa..kevyesti liikauttamalla ratista menee pienen vasteen yli..mutta häiritsee ajoa.
Olen siis tullut siihen pisteeseen golfin kanssa, että en ostanut tojotaa, kun sinä kyseinen ohjausjuttu on jo vakiona.
Tilasin VW-turkuun ajan ensi torstaiksi, siis 10.3 niin jos jotain löytyy korjattavaksi. Tämä ei ole mitään uutta, kun lukee esim. audien sivuilta..siellä löytyy kaikkea ohjaushäikkäjuttua ihan uudehkoissa kalliissakin autossa. Tämä mun kulkine maksoi n. 40ke..ettei ihan ilmanen sekään.
Olis kiva jos joku vastaisi, jos on tai on ollut samanlaista. (Auton pitää kulkea paimentamatta, kun laittaa peukalon ratinhankaan ja kyynärpään oven reunuksen päälle.) jees.
Golf Sportsvan 1.4 Highline DSG 1/-15 BM 125hv keskik.6.2l/100km   ex. Golf 1.4 Comfortline 7/-10 M6 (ja paljon muita ex-autoja)

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy