Golf 5 1.6fsi comfortline

Aloittaja maneesi, 01.03.10 - klo:15:54

« edellinen - seuraava »

maneesi

Kyseinen kulkine käytössä talvisin...
1.6fsi 2004 ml 85tkm
h&r -35mm
kesällä A8 18" talvella alkup 15" misanot
rcd 510 mp3 soitin 6levyn vaihtajalla on ainut sisustamodi

A4 b8.5 tdiq, A3 8P Sportback 1.4tfsi

Reneto

Hyvännäköiset nuo A8 Replicat ja nimenomaan suurena. Itelläni on 16 tuumaiset ja ovat kyllä aika valjun näköiset. Yksi kaveri luuli niitä peltisiksi pölykapseleiksi, ennenkuin meni tarkemmin katsomaan. Noista 18 tuumaisista ei tule ihan heti pölärit mieleen..
VW Golf 1.5 eTSI 110 First Edition Style 2020

Karvis

Kuinkas tuollaiset 18" renkulat hyydyttää menon pikkukoneisessa Golfissa, häviääkö ne loputkin menohalut? Tuohon samalla koneella olevaan Ocuun ollut suunnitelmissa isompi rengastus, joten kiinnostaisi kuinka käy kulkupuolelle.
Jo vaihto 15" talvirenkaista 16":n kesärenkaisiin tuo menoon lievää nahkeutta :-\
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

maneesi

Karvis: Onhan se meno tahmeampaa noilla kesäpyörillä, mutta korostan sanaa mutta 1.6 EI ole kyllä muutenkaan mikään vääntökone ;D
kulutus nousee pyörien vaihdolla about 0,5l/100km, mutta itsellä ollut 3 viimeisimmässä vag-autossa kyseiset vanteet ja ne jotenkin vaan miellyttää, joten tähänkin oli saatava.
Menohaluja otetaan sitten kesäisin busalla pois, joten Golfilla kyllä käy citymarketissa jopa noilla 18" aluilla :D
A4 b8.5 tdiq, A3 8P Sportback 1.4tfsi

Kiviharju

On se näyttävä peli, vaikka pikkulohkolla onkin varustettu.
Ei se muutenkin tyylikäs auto paljoa tarvitse näyttääkseen vieläkin paremmalta 8)

Tiedän yhden IV Golfin jossa on 1.4 kone ja 18" vanteet, siinä alkaa rengaskoko jo "hieman" vaikuttamaan kulkuhaluihin ::)
Audi A4 Allroad quattro -17

maneesi

Lainaus käyttäjältä: Kiviharju - 01.03.10 - klo:21:35
On se näyttävä peli, vaikka pikkulohkolla onkin varustettu.
Ei se muutenkin tyylikäs auto paljoa tarvitse näyttääkseen vieläkin paremmalta 8)

Tiedän yhden IV Golfin jossa on 1.4 kone ja 18" vanteet, siinä alkaa rengaskoko jo "hieman" vaikuttamaan kulkuhaluihin ::)

Varmaan kiva ajaa kuin liimassa. Tiedän tunteen >:(
A4 b8.5 tdiq, A3 8P Sportback 1.4tfsi

maneesi

Golf siirynyt uusille laidunmaille...
kylläkin pysyy maakunnassa ;D

Uusi kulkine audi b7 avant ja kuvaa tulee kun saa alustaa ja vannetta.
Nykykunnossa eli ostokunnossa ei kehtaa tänne liitellä 8)
A4 b8.5 tdiq, A3 8P Sportback 1.4tfsi

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy