Kirjoittaja Aihe: Lavakatteet  (Luettu 16824 kertaa)

Timber

• Vieras
Lavakatteet
« : 24.02.13 - klo:14:31 »

Minkälainen on hyvä lavakate Amarokkiin ja mistä olette semmoisen hommanneet ja mitä maksaneet? Onko ylöspäin aukeavista sivuikkunoista/-luukuista käytännön hyötyä? Eli ovatko riittävän suuret jotta sieltä pystyy ottamaan esim. työkaluja. Sivuluukkujen etu olisi että sisälle ei nää. Sivulasit lavakatteessa ovat kuitenkin mielestäni jotenkin henkilöautomaisemmat ja näyttävämmät yhdistettynä tummennettuihin auton sivulaseihin. Mutta kenties myös heikommat kuin sivuluukut. Pystyykö lavakatteiden lasien tummennuksiiin vaikuttamaan tilattaessa tai voiko niitä tummentaa jotenkin myöhemmin lisää. Entä ovatko lukot "kauko-ohjattavia" ja ovatko yhdistettävissä auton keskuslukitukseen?

Poissa amarok

• Jäsen
  • **
    • Profiili
Vs: Lavakatteet
« Vastaus #1 : 24.02.13 - klo:14:57 »
Minä tilasin omaani lavakatteen Englannista, Truck TopsUK-nimiseltä toimittajalta.
Kate tuli Turkista, laatu kiitettävä. MM väri ja sopivuus sekä pikakiinnitys ok.
Sisävaloja en ole vielä kytkenyt ja lukitus on omalla, erillisellä avaimella.
Hinnassa säästin tonnin verran Suomen hintoihin verrattuna.

Poissa Hoffi

• Jäsen
  • **
    • Profiili
« Vastaus #2 : 24.02.13 - klo:15:11 »
Minulla on tämä
http://www.upcountry4x4.co.uk/vw_amarok/hard-top_rh3-professional-work-top.asp

Auton oston yhteydessä tilattu, asennettuna maksoi muistaakseni 2600 euroa. Sivuluukut ja takalasi aukeaa kaukosäädöllä, mutta ei auton omalla vaan erillisellä joita tulee katteen mukana pari kappaletta.

Omaani olen lavalle rakentanut sivuluukkujen levyisen välitason, alla tilaa puolisen metriä ja päällä suunnilleen sama. Tuossa välitasolla kulkee mukavasti työkalulaukkua, pakkeja ja kaikenlaista pientä ja siitä ne on todella kätevä ottaa luukkujen kautta kun ei tarvi kurotella. Ja lavalla kun on vielä ulosvedettävä taso, niin housuja ei tarvi liata eikä lavalle kiipeillä missään tilanteessa.
Tyylikkäin kate tuo ei varmastikaan ole, mutta työkäyttössä, ainakin minun, nuo luukut on paljon paremmat kuin lasit. Kaiken kaikkiaan olen ollut katteeseen erittäin tyytyväinen.
VW Amarok Highline 2,0 TDI 132kW 4MOTION Autom. BMT -13
Audi A8 4.2 quattro -99
Chevrolet Captiva LTZ 2.2D 135 A AWD -12

Timber

• Vieras
« Vastaus #3 : 25.02.13 - klo:08:12 »

Kiva kuulla että olette olleet tyytyväisiä lavakatteisiin, eikä lukoissakaan ole ollut (talvella) ongelmia.
 Todella hyvät kuvat tuosta Road Rangerin katteesta. Itse olen katsellut nimenomaan juuri samaa mallia. Tosin tarjous mulle oli 3000€ ja asennus 400€ päälle.
 Samaa olen itsekkin huomannut että itse ulkomailta tilattaessa säästää merkittävästi.
Oletteko kuulleet teräksestä valmistetuista SMM lavakatteista?

Poissa mattipuh

• Jäsen
  • **
  • 2.0T / 2.5SC
    • Profiili
« Vastaus #4 : 03.10.13 - klo:09:43 »
Mulle tulossa just SMM V2S teräksinen kate.
voin laittaa kuvia ja kokemuksia kunhan pirssi tulee..
.matti
Passat B8 2.0 TSI 206kW farkku

Poissa carryboy

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #5 : 29.11.13 - klo:10:04 »

Minkälainen on hyvä lavakate Amarokkiin ja mistä olette semmoisen hommanneet ja mitä maksaneet? Onko ylöspäin aukeavista sivuikkunoista/-luukuista käytännön hyötyä? Eli ovatko riittävän suuret jotta sieltä pystyy ottamaan esim. työkaluja. Sivuluukkujen etu olisi että sisälle ei nää. Sivulasit lavakatteessa ovat kuitenkin mielestäni jotenkin henkilöautomaisemmat ja näyttävämmät yhdistettynä tummennettuihin auton sivulaseihin. Mutta kenties myös heikommat kuin sivuluukut. Pystyykö lavakatteiden lasien tummennuksiiin vaikuttamaan tilattaessa tai voiko niitä tummentaa jotenkin myöhemmin lisää. Entä ovatko lukot "kauko-ohjattavia" ja ovatko yhdistettävissä auton keskuslukitukseen?

tuolla lavakatekeskus.com on hyvä valikoima ja hyvä palvelu. hinnat suomen edullisimmat ja asennuksen he voivat järjestää vaikka lappiin. tuli hyvä mieli kun soitin ja asiallinen kaveri asiakaspalvelusta ymmärsi tarpeen. olen selannut carryboyn tuotteita netistä ja suomessa samanhintaisia. carryboy on maailman myydyin lavakate ja suomesta kun ostin niin mahdolliset takuuasiat ja varaosat on helpoin vaihtoehto.

Poissa Ama

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #6 : 14.01.16 - klo:11:28 »
Tuommoinen EGR:n kapistus tuli hommattua ja asennettua. Saman värinen kuin autokin (musta metalli). Koko päivä meni laitellessa mutta kyllä kannatti. Ostin lavakatekeskukselta ja hintaa tuli vajaat 1900€.

http://static.wixstatic.com/media/9e1b73_b18e1e76a6bd4ba0b406ffeb87886171.jpg_srz_634_441_85_22_0.50_1.20_0.00_jpg_srz

Poissa seaboss

• Jäsen
  • **
  • BMW X5 45e -2020
    • Profiili
« Vastaus #7 : 15.01.16 - klo:20:50 »
Tuommoinen EGR:n kapistus tuli hommattua ja asennettua. Saman värinen kuin autokin (musta metalli). Koko päivä meni laitellessa mutta kyllä kannatti. Ostin lavakatekeskukselta ja hintaa tuli vajaat 1900€.

http://static.wixstatic.com/media/9e1b73_b18e1e76a6bd4ba0b406ffeb87886171.jpg_srz_634_441_85_22_0.50_1.20_0.00_jpg_srz

Mitä veikkaisit painoa tuolle yhdistelmälle? Eli siis kaaret ja kate, tai jos tuli pelkkä kate, niin sille sitten. Itse tilasin englannista kokokatteen Alphan Gse:n.
VW amarok V6 3.0 TDI aut. Highline -18

Poissa Ama

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #8 : 21.01.16 - klo:12:29 »

Mitä veikkaisit painoa tuolle yhdistelmälle? Eli siis kaaret ja kate, tai jos tuli pelkkä kate, niin sille sitten. Itse tilasin englannista kokokatteen Alphan Gse:n.

Kollissa oli muistaakseni painona n. 40 kg, siis katteen. Kaarien painoa en tiedä.

Poissa Heiggi

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #9 : 26.01.16 - klo:20:38 »
itsellä kanssa lavakate hakusessa ja katsellut ulkomailta kun paljon halvempi kuin suomessa.
Mitenkä teillä on hoitunut toimitus Truck TopsUK:sta?
Onko ollut nopea toimitus ja onko tullut ihan kotiovelle saakka?

Poissa Forrest

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #10 : 26.01.16 - klo:21:28 »
http://www.formula4.co.uk/vw-amarok-double-cab-aeroklas-hard-trucktop--with-window-sides

Tuon tilasin itselleni ja olen ollut erittäin tyytyväinen.

Muistaakseni tuli kohtuu nopeaan ja kotiportaille toimitus. Monta sataa halvemmaksi tuli mitä olisin suomesta ostanut.

Poissa seaboss

• Jäsen
  • **
  • BMW X5 45e -2020
    • Profiili
« Vastaus #11 : 29.01.16 - klo:12:41 »
Kotiin asti tuli ja säästin n. 1000€ per auto, kahteen autoon tuli kate, lavasuoja ja astinlaudat.

Poissa jokotai

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #12 : 28.10.16 - klo:21:40 »
Ruotsista sai melkein 1/3 hintaan noita Amarokin katteita ja muita hiluja. Oliskohan ollut trucker.se sen sivuston nimi.

Poissa seaboss

• Jäsen
  • **
  • BMW X5 45e -2020
    • Profiili
« Vastaus #13 : 16.01.18 - klo:09:16 »
Onko kertynyt kellään kokemuksia tuonsorttisesta lavakatteesta, kiinnostaisi laittaa tuollainen...eniten kiinnostaisi tietää kuuluuko natinoita ja nitinöitä talvella kun jäätä saumoissa ja tietkin möykkysiä.

Autodoc.FI
www.Euvaraosat.fi
Custom-Garage.fi
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy