Audi A4 2,0 T FSI Quattro 2005

Aloittaja Danosh, 16.02.13 - klo:22:30

« edellinen - seuraava »

Danosh

Morjesta!

Itse olen vielä pikkuisen aloittelija autohommien kanssa ja ensimmäisen auton kanssa on nyt tullut pieni ongelma. Olen parin kaverin kanssa yrittänyt pähkäillä että missä on ongelma mutta ei olla keksitty syytä. Kun yritän pistää pitkät valot päälle niin ne eivät mene päälle. Sininen valo syttyy palamaan kojelautaan mutta itse valot eivät mene päälle. Jännä juttu on että pystyn vilkauttamaan niitä 0 asennossa mutta "auto" asennossa ne eivät reagoi yhtään. Vähän vaikea selittää tuo ongelma mutta toivottavasti jollain on jotain kokemusta asiasta ja pystyisi vähän kertomaan onko vika sellainen minkä pystyisi itse korjaamaan vai pitääkö viedä korjaamolle.

Kiitokset jo alkukäteen!

Mikko

Työnnätkö viikseä eteenpäin vai vedät itseesi päin? Ensimmäinen kytkee pitkät päälle ja jälkimmäinen vilkauttaa, ainakin yleensä VAGeissa. Muistaakseni äitini vanhassa Golfissa valot piti olla päällä, ei 0 eikä Auto -asennossa, että pitkät meni päälle. Voi toki olla, että olen ihan väärässä arvaillessani. :)

Danosh

Olen kokeillut kaikkia mahdollisia asentoja mutta ainoa mitä pystyn tekemään pitkillä on vilauttaa niitä.

Quality

Lainaus käyttäjältä: Danosh - 16.02.13 - klo:23:46
Olen kokeillut kaikkia mahdollisia asentoja mutta ainoa mitä pystyn tekemään pitkillä on vilauttaa niitä.

Siis eikö viikseä voi työntää ratin kehästä katsoen poispäin? Onko mitään naksahdusta siihen suuntaan, vai onko viiksen toiminta samantuntuinen sekä vetämällä rattiin päin että työntämällä sitä poispäin?
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy