Höyry nousee ?

Aloittaja mkn86, 08.01.13 - klo:22:26

« edellinen - seuraava »

mkn86

Elikkäs sellanen alko arvelluttamaan että onko normaalia, että nokan ritilöiden välistä puskee höyryä aina kun on vetinen tai luminen keli ? Ymmärrän kyllä että kun vesi osuu sinne esimerkiksi jäähdyttimeen tms. ni kylmä ja kuuma kohtaa ja siitä syntyy höyryä, mutta olen omistanut muutaman muunkin Audin ja yhden Leonin ja tälläistä "höyryämistä" ei ollut. On vaan suht noloa kun kaupan pihalla porukka luulee et audi keittää :)

Audi A4 B7 1.8T 2007 Avant ja mittarissa reilu 110tkm.

Ja auto oli just jakopää remontissa ja mitään huomautettavaa ei tullut.

skriko

Lainaus käyttäjältä: mkn86 - 08.01.13 - klo:22:26
Elikkäs sellanen alko arvelluttamaan että onko normaalia, että nokan ritilöiden välistä puskee höyryä aina kun on vetinen tai luminen keli ? Ymmärrän kyllä että kun vesi osuu sinne esimerkiksi jäähdyttimeen tms. ni kylmä ja kuuma kohtaa ja siitä syntyy höyryä, mutta olen omistanut muutaman muunkin Audin ja yhden Leonin ja tälläistä "höyryämistä" ei ollut. On vaan suht noloa kun kaupan pihalla porukka luulee et audi keittää :)

Audi A4 B7 1.8T 2007 Avant ja mittarissa reilu 110tkm.

Ja auto oli just jakopää remontissa ja mitään huomautettavaa ei tullut.

Ootko avannut nokkapellin ja katsonut mistä höyry tulee?

mkn86

Joo yritin kattoa mistä se tulee mutta konehuone on niin täynnä palikoita et eihän sieltä mitään näe.. :)

rob-s

Jos höyryä on runsasta, niin luonnollisin aiheuttaja on vesi joka valuu pakosarjan päälle.

..toinen on kuski:)  (nojoo silloin höyry tulee auton sisältä)
Nykyiset: Audi R8 4.2 V8 ja Audi A5 B9 2.0TFSI quattro
Ex: Audi A4 B8.5 2.0TFSI quattro
Ex: Porsche 981 Boxster
Ex: Porsche Cayman S
Ex: Audi RS4 4.2FSI V8 B7 sedan
Ex: BMW 328i TwinPower Turbo Sport F30 Sedan /
Ex: Audi A5 2.0TFSI quattro cabriolet s-tronic  /
Ex: A5 3.0TDI quattro coupe s-line

los los

Tarkista jäähdytys veden paisuntasäiliö,jos pinta on alle merkiviivan tai tyhjä,voit epäilä neste vuotoa.

Arska F

Lainaus käyttäjältä: los los - 09.01.13 - klo:11:56
Tarkista jäähdytys veden paisuntasäiliö,jos pinta on alle merkiviivan tai tyhjä,voit epäilä neste vuotoa.

Kyllähän jäähdytysnesteen erottaa jo hajustakin...
Boeing 737
      &
M/S Cinderella

Santos

Itse olen omassa autossani (samanlainen kuin mkn86:lla) ihmetellyt samaa asiaa sateella. Jäähdytysnesteet ei katoa mihinkään, joten eiköhän se ole vain höyrystyvää vettä/lunta.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy