Webasto lukossa

Aloittaja Anza, 20.12.12 - klo:20:15

« edellinen - seuraava »

Anza

Moi,

Kyseessä tälläkertaa liian monesta käynnistys yrityksestä lukkiutunut TT-V Webasto.

Pystyykö siis kyseisen laitoksen saamaan jälleen toimintakuntoon VCDS:llä tai AutoCOM:lla, vai vaatiiko nimenomaan tuon Weban oman testerin? Autona siis - 09 Passat variant, 2.0Tdi Blue Motion
VW Passat Variant Comfortline 2,0 TDI BlueMotion 81 kW, CBDC, 2009

K1mble

Lainaus käyttäjältä: Anza - 20.12.12 - klo:20:15
Moi,

Kyseessä tälläkertaa liian monesta käynnistys yrityksestä lukkiutunut TT-V Webasto.

Pystyykö siis kyseisen laitoksen saamaan jälleen toimintakuntoon VCDS:llä tai AutoCOM:lla, vai vaatiiko nimenomaan tuon Weban oman testerin? Autona siis - 09 Passat variant, 2.0Tdi Blue Motion

Onnistuu VCDS:llä, en vaan muista miten mutta eiköhän joku viisaampi sen kohta kerro. Muutaman kerran tuo on itekin tullu tehtyä, kyseessä siis ominaisuus...

wille84

Jos lämmitin on jälkiasennus sitten ei onnistu kuin weban omalla testerillä.

nishiki75

Lainaus käyttäjältä: wille84 - 21.12.12 - klo:16:39
Jos lämmitin on jälkiasennus sitten ei onnistu kuin weban omalla testerillä.

Täällä kanssa lukittu TT-V, autona Passat -08 Luxline. Luokitellaanko tämä weba sitten jälkiasennetuksi vaikka vcds:llä siihen pääseekin kiinni? Osaisiko joku ohjeistaa kuinka lukituksen voisi yrittää poistaa?

On kyllä ollut pitkään mielessä muuttaa tämä kello-ohjatuksi ja taitaa olla viisainta vaihtaa samalla koko laite. Onko uudet webastot yhtä vikaherkkiä kuin tämä TT-V vai vaihtaisko Eberiin?

Marko

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy