A3 SB 1.8TFSI Quattro 2010 Sisätuuletin vika?

Aloittaja hessu, 13.12.12 - klo:07:57

« edellinen - seuraava »

hessu

Ilmeni eilen illalla tuuletin vika,ensi puhalsi vähän sitten sammui ja käynnistyi?Aamulla ei enää toiminut??
Mikä voisi olla vika en usko että sulake,onko siinä relettä yms.
Ilmastointi automaatti,autolla ajettu n.35tkm kai moottori kestää enempi.

Jos kokemuksia niin kiitosta paljon avusta:)

hessu

Puhallin vaihtoon n.350â,¬,maahantuoja maksaa ,työt jäävät itselle maksettavaksi..

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy