Passat 07 varashälytin oireilee

Aloittaja tootsie98, 29.11.12 - klo:12:50

« edellinen - seuraava »

tootsie98

Ny muutaman kerran auton seistessä joskus melkein heti mutta nyt esim. tunnin päästä oli hälytin huutanut ja vilkut jääneet varoittamaan. Nyt kiireellä kuitannut avaimesta lukot auki kiinni, hälytyksen pois. Pitää seuraavaksi kurkata varmaan ikkunasta sisään herjaako monitoiminäyttö mitään esim. oven/konepellin aukiolosta. Onko kellään hajua missä näiden kytkimet sijaitsevat, jos jotain tietokatkosta tai muuta ideaa ongelmasta.

tootsie98

Ã,,sken taas lauloi, mutta näyttöön ei kyllä tullut mitään herjaa.

Guest-292049

VCDS:n ääreen koodeja lukemaan. Hälyn muistiin jää lauenneiden hälytysten aiheuttajat ja mahdolliset porsivat anturit. Ei olisi minullekaan ihan ensimmäinen kerta kun esim. sisätila-anturi olisi hälyn talvella laukaissut herkkyyden vuoksi.

Ratkaisuna herkkyyttä alas -> häly on hiljaa.

tootsie98

Onko merkkiliikkeen juttuja vai pääseekö tekemään "itse" jos lukian saa lainaksi.

VAG!

Sisätilalämppäri aiheuttaa monesti tuota, jos sisätutka on liian herkällä.

Guest-292064

Lainaus käyttäjältä: tootsie98 - 29.11.12 - klo:13:38
Onko merkkiliikkeen juttuja vai pääseekö tekemään "itse" jos lukian saa lainaksi.
Siis nimenomaa tuo VCDS aka. vag-comi on se millä itse olen tuota parista autosta tutkinut ja säätänyt. Ei tarvetta merkkarille välttämättä. Säästät rahaa vaan jos löydät läheltäsi jonkun "tekijämiehen": http://www.vagarena.fi/index.php?topic=23.0

tootsie98

Muistaako kukaan miten sen sisätutkan(erillinen nappi pilarissa) saa pois päältä, ohjekirjassa varmaan on mutta ohjekirja??? ;)

VAG!

Lainaus käyttäjältä: tootsie98 - 29.11.12 - klo:15:11
Muistaako kukaan miten sen sisätutkan(erillinen nappi pilarissa) saa pois päältä, ohjekirjassa varmaan on mutta ohjekirja??? ;)

Painat kerran sitä B-pilarissa olevaa nappia, laitat oven kiinni ja painat kaukolla ovet lukkoon. Nyt sisätutka ei ole päällä.

tootsie98

Kiitos kokeillaan josko se liian herkällä?

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy