Skoda Yeti 1.2 TSI kokemuksia?

Aloittaja Untamo, 07.02.10 - klo:12:11

« edellinen - seuraava »

Hilleri

Kyllä, konsernin pikkuvika kyseessä. Lukkomekanismi jäätyy, ihan sama onko volkkari vai skoda alla niin samaa tekee. Se siitä hiljalleen lähtee toimimaan kun ekat jäätymiset on saatu pois alta. Lopputalvi menee yleensä ihan ok.
Kun se sisämekanismikaan ei sitten joskus toimi, niin se on hienoa painella untuvatakki ja kaikki helvetin villapukukerrokset päällä tönkkönä paskana sieltä apukuskin tai takapenkin ovesta kuskin puolelle. Vaihdekeppi hanurissa tai miten ikinä jalka ratin päällä solmussa kun ei meinaa mahtua.

Gudmund

:) Hienoa kuvailevaa tekstiä. Vai on lumimies(kin) arka kylmälle....
Octavia III RS TDI

BobSmith

Lainaus käyttäjältä: Gudmund - 08.01.16 - klo:08:34
Vai on lumimies(kin) arka kylmälle....
Joopati joo. Ja auto on vm 2016. Eipä konsernilla paljon tuotekehitystä ole tässä(kään) asiassa tapahtunut...

Möhköfantti

Sama vika oli mulla vw polossakin (vm -99)! Uudemmassa octaviassa tosin tuota "ominaisuutta" ei ole ollut.

Kysymys Yetin omistajille: kerääkö auto pikkukiviä takajarruihin?
Octavia 1.6TDI Combi -10

-ruoska-

600km ajettu uudella. Ei isoja tai pieniä kiviä jarruissa.
Ei tainnut ilmaantua edelliseenkään Yetiin joka oli sen vajaa 50kkm ajossa.
Ajossa:
Cupra Born 2022 58kWh

BobSmith

Lainaus käyttäjältä: Möhköfantti - 10.02.16 - klo:23:25
Enpä ole tällaista havainnut.

transit

maksoin tänään Yetin, 1.2 Style, esittelyauto. tänne saakka ajelin Golfilla, 1.. kumpikin DSG. uusi tulee alle viimeistään maanantaina, nyt on torstai. Golfiin kertyi ajoa 134t, maksoin itse sekä uuden ketjun että mekatroniikan 100t paremmalla puolella. silti olen saman tekniikkaan päätymässä eli pidin ajo-ominisuuksista. Golfin ostin syksyllä -08 eikä lukoissa ollut ongelmia sen koommin kesällä kuin talvella.

jos ketju elää vielä päivitän minäkin tänne

Tos®

Lainaus käyttäjältä: Möhköfantti - 10.02.16 - klo:23:25

Omassa takajarrusta rupes kuulumaan vähän ronksotusta hiekkamontulla kiipeilyn ja kurassa kahlaamisen jälkeen  :o
Ei mikään yleinen vika.
Autotalli:
Golf 2025 GTE
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

transit

nyt on alla Yeti 1.2 Style DSG TSI, esittelyauto. edellinen oli Golf -08 ja kaikki ohjeet oli paperilla, nyt olen paljon ilmassa ja kysymyksiä on paljon. kirjasesta ei kauheasti tälle papalle irronnut. radion ohjekirjasta vielä vähemmän ensilukemalla. näyttää olevan mallia Bolero. kuuluuko navigaattori vakiovarustukseen, mukana Euroopan kartta. siinä on myös peruutuskamera

menimme ostamaan Yetiä, bensaDSG mielellään xenoneilla mitkä oli myös Golfissa. mitään emme ole tähän yksilöön valinneet eli en edes tiedä mitä paketteja siinä on. myyjä totesi jossain sivulauseessa että siinä on Sport-varustelu, tummennetut matkustamon ikkunat, climatronic ja mitä vielä käykään ilmi.

värinä on harmaa, kuulemma business gray.

135t ajettu huollettu kolopallo jäi sinne ja uudet seikkailut odottavat.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy