Takalasin pissapojalla kehno suihku...

Aloittaja fish, 01.02.10 - klo:21:22

« edellinen - seuraava »

fish

Ei pitäisi 2-veenä vielä suihkun voimakkuudessa olla ongelmaa, mutta minun Touranillapa onkin. Eli tuuttaa kyllä nestettä ulos, mutta ei löydy paineita. Mistä voisi johtua, anyone?

Touran 1.6 TDI DSG7

RTWteam

Ootko sulattanu autoa millon viimeks? Jos jossain it-hallissa tai parkkihallissa antasit sulahtaa kunnolla jos vaikka o joku tsydeemi jäätyny.. ::)

Tupo

Eihän neste ole päässyt jäätymään letkuun? Minulla on parissa VW:ssä luukun sisällä oleva letkuliitos löystynyt (luultavasti jäätymisen takia?) ja osa nesteestä on valunut luukun sisälle. Lasille tuli vain heikko suihku...

fish

Täytyy katsoa molemmat vaihtoehdot.

Jos on jäätymisestä johtuvaa, voin kiittää siitä VV-autoa. Huoltoon mennessä mulla oli pissapojan tankki tyhjähkö (merkkivalo päällä). Kun auto tuli huollosta, ei valo ollut päällä (eli tankkia oli täytetty, mutta vain vähän), ja letkut veti jäähän. Talvisin käytän -30 kestävää seosta, joten minun kaatamista nesteistä se ei ole jämähtänyt. Mutta milläs tuonkin todistat?
Touran 1.6 TDI DSG7

RTWteam

Lainaus käyttäjältä: fish - 02.02.10 - klo:20:42
Täytyy katsoa molemmat vaihtoehdot.

Jos on jäätymisestä johtuvaa, voin kiittää siitä VV-autoa. Huoltoon mennessä mulla oli pissapojan tankki tyhjähkö (merkkivalo päällä). Kun auto tuli huollosta, ei valo ollut päällä (eli tankkia oli täytetty, mutta vain vähän), ja letkut veti jäähän. Talvisin käytän -30 kestävää seosta, joten minun kaatamista nesteistä se ei ole jämähtänyt. Mutta milläs tuonkin todistat?

Eikös tuon pysty mittaamaan ominaispainomittarilla? Kait se toimii samalla tavalla ku jäähdytysnesteen mittauksessa..?

fish

Varmaan joo, mutta huollosta on se 2kk aikaa. Ja sen jälkeen olen laittanut omat seokset sisään. En minä sitä aiemmin murehtinut, mutta nyt kun tuli ongelmia, tuli asia mieleen...
Touran 1.6 TDI DSG7

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy