Golf 7: testejä, vertailuja, koeajokokemuksia

Aloittaja vkjoki, 17.10.12 - klo:21:58

« edellinen - seuraava »

Zaasa

^Eli,maitoautoksi kannattaa valita Ocu Combi? ;)

VAG!

Lainaus käyttäjältä: Zaasa - 31.12.13 - klo:17:03
^Eli,maitoautoksi kannattaa valita Ocu Combi? ;)

Kyllä mä Zaasa tiesin jo syyskuussa, että tämä kommenttisi ei tule pitämään paikkaansa:

Lainaus käyttäjältä: Zaasa - 09.09.13 - klo:17:11
Itsetuntoni on kunnossa,ollessani väärässä kykenen kyllä myöntämään sen kuten tähänkin saakka.

Tällä foorumilla on todella harvassa ne ukot, jotka oikeasti myöntävät olleensa jossain asissa väärässä.

Zaasa

Lainaus käyttäjältä: VAG! - 31.12.13 - klo:17:14
Kyllä mä Zaasa tiesin jo syyskuussa, että tämä kommenttisi ei tule pitämään paikkaansa:

Tällä foorumilla on todella harvassa ne ukot, jotka oikeasti myöntävät olleensa jossain asissa väärässä.
Epäsuoralla vastauksellani tarkoitin olleeni väärässä,pyrin seisomaan kirjottamani takana.Joskus mielipide voi perustua faktoihin joskus kuulopuheisiin (Esson Baari). Ei tämä niin totista ole,eihän? ;)

TDiih

ID.3 Pro Performance Life 150 kW 58 kWh
Audi A4 1.8T Avant B7 eFlexFuel
Octavia BKD DSG
VW Golf 1.9 TDI -98

SeppoN

Lainaus käyttäjältä: TDiih - 11.02.14 - klo:12:25
http://www.tuulilasi.fi/uutiset/vuoden-auto-aanestyksen-vilppi-vahvistui-saksalaismerkit-palauttavat-palkintonsa

Tuulilasin toimittajan kannattaisi keskittyä omaisuutensa kartuttamiseen vaikkapa lottoamalla, kun kerran hänellä on tulevaisuuden ennustaminen hallinnassa. Ilmaisu lähivuodet tarkoittaa esim. vuosia 2015 - 2020. Jos puhutaan tämän vuosikymmenen alkuvuosista, niin korrekti ilmaus on viime vuodet. Tosin suuri osa toimittajista ei tätä eroa tajua eikä siitä mitään ymmärrä.

Tämä skandaali tuli julki, kun ruvettiin ihmettelemään Adacin äänestysten laimeutta. Kerhon jäsenmäärä on n. 19 miljoonaa ja kuitenkin äänestyksiin osallistui vain muutama kymmenen tuhatta jäsentä. Sittemmin tuli julki, että äänestäneitä olisi ollutkin vain muutama tuhat. Tätä lukua oli viestintäjohtaja Michael Ramstetter pitänyt häpeällisenä. Sen vuoksi hän oli "parannellut" tuloksia, mutta kuitenkin niin, että järjestys olisi oikea. Nyt on sitten tullut lisää tuloksia, jotka ovat jo astetta vakavampia.

Jossakin vaiheessa kirjoitin sitten tämän:

http://www.vagarena.fi/index.php?topic=19936.0

Minulla on satelliitti-tv. Olen lisäksi asunut Saksassa. Tällä vuosituhannella olen käynyt Saksassa kahdesti, vuonna 2005 ja viime syksynä. Nykyään saksalaiset eivät enää syö aamiaiseksi rautakankia eivät junat kulje myöhästelemättä. Ihmisetkin ovat selvästi vapautuneempia kuin ennen. Minua tämä nykyinen tyyli miellyttää.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy